|
Svendsen89
|
|
Hold: Chelsea Plads: Central Forsvarer Alder: Højst 27 Budget: 700 Mio.
Mangler en stærk central forsvarer, som kan dække over tabet af Carvalho til Real Madrid.
Du har da John Terry og Alex i forvejen? Hvis du vil forblive engelsk, så Gary Cahill?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Ryan Shawcross.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FTR
|
|
Du har da John Terry og Alex i forvejen? Hvis du vil forblive engelsk, så Gary Cahill?
alex er ikke god nok og vil gerne have en klassespiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ringling96
|
|
Hold: Liverpool Plads: Venstre midt (Højre ben) (Lidt som ronaldo) Alder: Højst: 20 år. Budget: 200 Mio.
Han skal have samme spillestil som Ronaldo altså en venstre midt der er højrebenet og tør udfordre, og har et godt skud.
|
|
|
|
|
|
Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito
|
|
|
|
|
bibo123
|
|
alex er ikke god nok og vil gerne have en klassespiller  Hvad med sergio ramos eller mexes
|
|
|
|
|
|
,,
|
|
|
|
|
bibo123
|
|
Hold: Liverpool Plads: Venstre midt (Højre ben) (Lidt som ronaldo) Alder: Højst: 20 år. Budget: 200 Mio.
Han skal have samme spillestil som Ronaldo altså en venstre midt der er højrebenet og tør udfordre, og har et godt skud.
Prøv at kig på Mario Götze ved ikke hvor han bliver 
|
|
|
|
|
|
,,
|
|
|
|
|
rasmusskovbo
|
|
Skal bruge en erstatning til Lass Diarra i Real Madrid. Prisen er ligemeget. Og også gerne endnu er spiller der kan spille i Reals start 11er?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bibo123
|
|
Skal bruge en erstatning til Lass Diarra i Real Madrid. Prisen er ligemeget. Og også gerne endnu er spiller der kan spille i Reals start 11er?
Arturo Vidal
|
|
|
|
|
|
,,
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Er FC Nordsjælland i første sæson og søger en højrekant nogle idéer?
Budgettet ligger på 10 millioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Ja hej :-)
Kommer lige igen. Jeg søger stadig en højrekant, samt en central forsvarspiller som backup og en angriber til start-11.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Gael Etock som angriber mener jeg godt du kan få til den pris
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Kigger på ham tak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thabear
|
|
Jeg synes at bedste kandidat må være Douglas Costa! Han er begge benet, venstre midt, god til at udfordre og har et hæderligt langskud!! Prøv ham!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DanielRonaldo
|
|
Mangler en angriber til Ab i starten af 3. sæson. Jeg ligger i superligaen og har 5 mio. at gøre godt med.
Nogle forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arijanho
Lilleputspiller
|
|
Klub: Hertha Berlin (Top hold i 1. liga nu) Årstal:2012/13 Position: Angriber hurtig, altså skarpretter med fart på Alder:23-28 Pris: op til 130 mill kroner.
Jeg mangler en god målscorer ved siden af Bendtner til at prikke bolden ind og løbe fra forsvarerne.. Han skal gerne være hurtig og helst også stærk i afslutninger, og selvfølgelig villig til at komme til klubben..
Jeg håber at høre snarest muligt, da transfer vinduet ikke er så langt væk og Ewerthon er ude i 8 måneder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|