smulle21
|
|
Klub: Barcelona Årstal: Juli-August 2011 Position: Central forsvarer Alder:19-24 Pris: Intet max, men dog inden for rimelighedens grænser.
Hverken Muniesa eller Bartra har udviklet sig som forventet, og Botia er købt hjem, og vil være en udemærket sub. men mangler en der kan gå ind og erstatte Puyol i løbet af sæsonen.
Holger Badstuber  eller mats hummels 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadsHelmer
Lilleputspiller
|
|
Klub: Lille Årstal: 8 juni 2010 Position: Venstre Back/Wingback Alder: højst 27 år Pris: 11 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
Klub: Lille Årstal: 8 juni 2010 Position: Venstre Back/Wingback Alder: højst 27 år Pris: 11 mio.
Timothée Atuoba er den eneste jeg kommer til at tænke på til den sjat penge - prøv ellers at lej en spiller, indtil du har flere penge til en ordenlig løsning.
|
|
|
|
|
|
|
|
MadsHelmer
Lilleputspiller
|
|
Timothée Atuoba er den eneste jeg kommer til at tænke på til den sjat penge - prøv ellers at lej en spiller, indtil du har flere penge til en ordenlig løsning.
Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
Roberto_Baggio
|
|
jeg sidder og spiller med liverpool og det er lige før sæsonen blir sparket igang.
Mangler en venstre wing (AML) Pris: max. 60mio Dkr. Gerne en med fremtids potientiale.
Hans position på AML skal være natural
Nogen bud??
|
|
|
|
Love the Blues
|
|
|
|
supersupp
|
|
jeg sidder og spiller med liverpool og det er lige før sæsonen blir sparket igang.
Mangler en venstre wing (AML) Pris: max. 60mio Dkr. Gerne en med fremtids potientiale.
Hans position på AML skal være natural
Nogen bud??
1 år?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AhmedHassan16
Gæst
|
|
John Fleck er god! Eller prøv Gervinho fra Lille vil spiller!
|
|
|
|
|
|
|
|
smulle21
|
|
vild
|
|
|
|
|
|
|
|
Roberto_Baggio
|
|
Gervinho er ikke natural på venstre. Jeg har lige budt på Fleck.. Jeg syns faktisk Zeman har bedre stats men jeg tror sku hans natural fitness ikke er god nok til PL
|
|
|
|
Love the Blues
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
vild
Kender i hinanden IRL, eller hvorfor har i sådan en barnlig stave-hetz mod hinanden? 
|
|
|
|
|
|
|
|
AhmedHassan16
Gæst
|
|
vild
Hvorfor du skrive sådan? jeg har ikk gjort dig noget. jeg har bar sagt at jeg ikk kunne lide din blog og hvor gammel er du man?
|
|
|
|
|
|
|
|
supersupp
|
|
Gervinho er ikke natural på venstre.
Jeg har lige budt på Fleck..
Jeg syns faktisk Zeman har bedre stats men jeg tror sku hans natural fitness ikke er god nok til PL
enig men billig.og tror zeman ku være vild inhopper når modstanderen er lidt træt
|
|
|
|
|
|
|
|