Yoggidk
Gæst
|
|
Nogle der kan nævne en håndfuld gode målmandstrænere ? Er det Lehtovaara som skal forkæles lidt i det nordjyske?
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Er det Lehtovaara som skal forkæles lidt i det nordjyske? Han var desværre for dyr, så satser på Nicolai Larsen ;-) Derfor skal jeg have en god træner så han forhåbentlig udvikler sig rimelig hurtigt
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
AaBFreak
|
|
Klub: FCK Årstal: sommerpausen til 2011 Position: højre back & venstre kant Alder: 22-28 Pris: ca. 80 mio til sammen. Krav: det skal være spillere med EU borgerskab
|
|
|
|
|
|
|
|
nielsen42
|
|
mikael lustig til hb han spiller i rosenborg
|
|
|
|
...LIVERPOOL FC... .... Built by shanks.... ....Broke by Yank$...
|
|
|
|
Juniorfjas
Lilleputspiller
|
|
Klub: BIF Årstal: første transfervindue i 10/11 sæsonen Position: Venstrekant/Boksspiller Alder:21-26 Pris: ca. 10 mio.
Daniel Aquino, Murcia han bliver rigtig god og kan godt starte indemed det samme mener han er 20år
|
|
|
|
FM2007: Brøndby -> Valencia FM2008: MK Dons fra League 2 til Premier League FM2009: Brøndby -> Juventus -> Man City + Spanien FM2010: Fiorentina FM2011: Ballerup-Skovlunde Fodbold 2.div -> Superliga
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
Klub: Chelsea Første sæson
Skal have en OMH, som kan spille inderste angriber og også er god til indlæg. Har 300 mio
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
andreasjean
|
|
Daniel Aquino, Murcia han bliver rigtig god og kan godt starte indemed det samme mener han er 20år
Mange tak
|
|
|
|
det eneste jeg drømmer om, det er en titel og lidt rom - og sku vi smadre f c k, vil det da også kunne gå
ohoh ohoh lala lala lalalaaa ohoh ohoh lala lala lalalaaa
i parken har de et koncept; registrering og konfekt - men vestegnen er ik' for sjov vi følger kun tribunens lov .
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Klub: Chelsea Første sæson
Skal have en OMH, som kan spille inderste angriber og også er god til indlæg. Har 300 mio
Robben eller David Silva ville være fantastiske, ved bare ikke om du kan få dem. Thiago Neves kunne være et billigere alternativ, han er sikkert bare ikke god nok
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
Enzo
|
|
Er Leicester i 2. sæson.. Er rykket op og for at jeg skal forblive i ligaen skal jeg har forstærket følgende pladser.. Keeper, Venstre Back, højre back, central midtbane og en angriber.. Jeg har 139 mil. Så vis i ville kunne fremsige nogle navne som jeg ville kunne kæbe uden at få underskud ville der være super
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
andreasjean
|
|
Klub: Man Utd Årstal: 10/11 første transfer vindue Position: MM Pris: 70-100 mio Skal erstatte Edwin Van Der Sar
|
|
|
|
det eneste jeg drømmer om, det er en titel og lidt rom - og sku vi smadre f c k, vil det da også kunne gå
ohoh ohoh lala lala lalalaaa ohoh ohoh lala lala lalalaaa
i parken har de et koncept; registrering og konfekt - men vestegnen er ik' for sjov vi følger kun tribunens lov .
|
|
|
|
Enzo
|
|
Klub: Man Utd Årstal: 10/11 første transfer vindue Position: MM Pris: 70-100 mio Skal erstatte Edwin Van Der Sar
Køb Akinfeev, Neuer eller Lloris over 48 måneder.
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
Enzo
|
|
SØger keeper til 50 mil.. Er Leicester, i 2. sæson og er lige rykket op. Ikke for stor løn.
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
SØger keeper til 50 mil.. Er Leicester, i 2. sæson og er lige rykket op. Ikke for stor løn.
Alex Smithies! Kæmpe engelsk målmandstalent fra Huddersfield.
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Forsvarspiller til Leicester i første sæson?
Miles Addisons skifte blev annuleret.
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Forsvarspiller til Leicester i første sæson?
Miles Addisons skifte blev annuleret.
Rafael Toloi.. Bedste spiller for mig efter 1. sæson..
|
|
|
|
|
|
|
|