|
Skipper
Gæst
|
|
Villareal. første transfer vindue søger målmands talent, der udvikler sig, selvom han får få førsteholdskampe. til 8 mio kr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Klub: Lyngby BK Årstal: 2011 Position: Højre kant, forsvar central,venstre back & angriber Alder: højst 28 Pris: Budget på 16 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Graens
|
|
Klub: Getafe Årstal: Sæson 3 Position: VB Alder: højst 28 Pris: 25 mio max
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
malmberg94
Lilleputspiller
|
|
Vil sige (kolorov : Man City) (Filipe : At Madrid) (Marcelo : Real) Men det er faktisk svært at finde en god venstre back efter min mening
nu kunne jeg ikk lige finde det indlæg hvor du siger hvilket hold du er men jeg vil sige wendt han er billig og stjerne stabil spiller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
borum
|
|
Klub: Man utd Årstal: Sæson 2 Position: OMH Alder: højst 28 Pris: 250mil max
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Graens
|
|
Jesus Navas, Alexis Sanchez, Robben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sir_schleemann
Lilleputspiller
|
|
Joaquín fra Valencia
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
|
|
fredesvbg
|
|
OB Vinterpause 2 sæson Målmand da Carrol vil væk 22 mil
|
|
|
|
|
|
Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Jeg søger den oplagte afløser til Gervinho i Lille  Han må meget gerne være et stort talent på højrefløjen. Pengene er ikke det vigtige, bare han kan hentes til klubben. Er halvejs i tredje sæson og lige kvalificeret mig videre fra CHL-gruppespillet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Hej freaks  Jeg har spillet en halv sæson i mit save i Roma. Jeg bruger normalt Totti, men han spiller ærlig talt ELENDIGT. Jeg havde regnet med at vennte lidt med at hente en afløser til kongen. Men det må være nu. Har i nogle forslår til en afløser til kongen af Rom? Pengene gør ikke det store. Men det skal self. ikke være en med en kæmpe pris. F.eks. Ronaldo.  Tak på forhånd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Hurtigt svar bedes tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie94
|
|
Hej freaks  Jeg har spillet en halv sæson i mit save i Roma. Jeg bruger normalt Totti, men han spiller ærlig talt ELENDIGT. Jeg havde regnet med at vennte lidt med at hente en afløser til kongen. Men det må være nu. Har i nogle forslår til en afløser til kongen af Rom? Pengene gør ikke det store. Men det skal self. ikke være en med en kæmpe pris. F.eks. Ronaldo.  Tak på forhånd  Andrea Poli, Diaby eller Buonannote (staves)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Hvad med hulk fra porto??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Jeg takker for svarene og kigger lige på det  Bare bliv ved med at komme med forslag hvis i har lyst 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|