|
Lassenolesen
|
|
Klub: Juventus Årstal: 2013 Sommer Position: VB, CB og HB Alder: Højst 28 Pris: Har 350 mio
Domenico Criscito, spiller både HB og CB og kan også spille VB hvis det skulle være  Også kan han da også gå op på en venstre kant! 
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
fred400
|
|
Dzeko eller Babacar? Er i starten af anden sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Dzeko eller Babacar? Er i starten af anden sæson  Jeg vil sige at du skal bruge en Dzeko, send lige ss af hold  !
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
fred400
|
|
Jeg vil sige at du skal bruge en Dzeko, send lige ss af hold  !  Ikke stærkeste opstilling.  Regner i øvrigt med at købe Jack Wilshere og Paulo Henrique  Måske De Gea har fået ham tilbudt for 25 mio men ved ikke helt da jeg så ikke vil have nok ukrainske spillere i start 11'eren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Tænkte lidt mere på ss af din formation ?  .. Men du forstod det nok lidt på en anden måde, skrev det også lidt dumt  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
 Så nu skulle det vist også være i stærkeste  Elsker virkelig det hold du spiller med, det er virkelig et nice hold!  .. Mener stadig du skal købe Dzeko! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fred400
|
|
Elsker virkelig det hold du spiller med, det er virkelig et nice hold!  .. Mener stadig du skal købe Dzeko!  okay tak  hvad med De Gea? Wilshere gad vist ikke til klubben alligevel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
okay tak  hvad med De Gea? Wilshere gad vist ikke til klubben alligevel  Han er jo et vildt talent, men send lige ss af din målmand 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
 Det er ikke så meget pga. hans evner men mest pga. at der skal være 4 ukrainere i startopstillingen  Nårh ja, den havde jeg ikke lige tænkt over! ;/.. Jeg synes du skal købe ham! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fred400
|
|
Nårh ja, den havde jeg ikke lige tænkt over! ;/.. Jeg synes du skal købe ham!  Har jeg gjort, men han kommer nok kun til at starte i nogle CL kampe, og hvis jeg i nogle kampe sætter 4 andre ukrainere i startopstillingen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Har jeg gjort, men han kommer nok kun til at starte i nogle CL kampe, og hvis jeg i nogle kampe sætter 4 andre ukrainere i startopstillingen  Ja det var da en mulighed  .. Hvor mange penge har du på kontoen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Graens
|
|
Klub: Juventus Årstal: 2013 Sommer Position: VB, CB og HB Alder: Højst 28 Pris: Har 350 mio
Prøver igen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Prøver igen
Jeg har svaret dig hvis du prøver at tjekke ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|