stefan-9
Lilleputspiller
|
|
Kenwyne Jones, Adriano, Huntelaar?
Takker for det hurtige svar 
|
|
|
|
|
|
|
|
risto92
|
|
Klub: Aston Villa Position: Stærk targetman på toppen. Alder: alt under 27 Pris: højest 100 mio.
Romelu Lukaku, Lacina Traore
|
|
|
|
|
|
|
|
Ganso
|
|
Klub: Malmö FF Årstal: 2010 Position: Boksspiller Alder: 21 max Pris: 19 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Klub: Malmö FF Årstal: 2010 Position: Boksspiller Alder: 21 max Pris: 19 mio.
Kadlec 
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Klub: FC København Årstal: 2010 vinterpause Position: Højre back skal direkte ind og tage over for pospech alder: max 25 men lidt over godtages også pris: 5 mio
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
Ganso
|
|
Kadlec  Han er udlånt til Brann 
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Klub: FC København Årstal: 2010 vinterpause Position: Højre back skal direkte ind og tage over for pospech alder: max 25 men lidt over godtages også pris: 5 mio
prøver lige igen
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
Klub: Fc barcelona Position: Venstre Back Alder: Han skal ikke være lige ved at trække sig tilbage. Pris: 252 mio Jeg er i vinterpausen i første sæson. Han skal kunne gå i start opstillingen. På forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Bale eller Evra. Dog ved jeg ikke om de kan fåes til den pris?
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Klub: Fc barcelona Position: Venstre Back Alder: Han skal ikke være lige ved at trække sig tilbage. Pris: 252 mio Jeg er i vinterpausen i første sæson. Han skal kunne gå i start opstillingen. På forhånd tak  Jeg ved ikke lige om han har niveauet, men Fabio Coentrao fra Benfica kunne være et meget billigt alternativ 
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Klub:Blackburn Position: Højre Midt Alder: Bare han er god Pris: 19 Millioner
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
Holm og vmanstar; tak for jeres hurtige svar kigger på alle 3 spillere. 
|
|
|
|
|
|
|
|
borum
|
|
Klub: Chelsea Position: Off H og Off V Alder: ikke over 28 Pris: ca 200mil pr stk.
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Klub:Blackburn Position: Angriber Alder: Ikke over 28 Pris: 20 Millioner
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Klub:Blackburn Position: Angriber Alder: Ikke over 28 Pris: 20 Millioner
Lacina Traore og Vaclav Kadlec
|
|
|