BL83
|
|
Tak for forsøget Enzo .. Men de er også solgt... Så nu har jeg købt Hulk, så flytter jeg Elia over i højre side tænker jeg
|
|
|
|
True Blue since 1995! Brøndby siden 1989
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Hulk er fantastisk som inderste angriber i højreside også
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
BL83
|
|
Super det prøver jeg så For Elia er klart bedst i venstre
|
|
|
|
True Blue since 1995! Brøndby siden 1989
|
|
|
|
daugaard
|
|
Klub: Leeds Årstal: Netop begyndt Position: alt Alder: Under 25 Pris: Har ingen penge men et transfer budget på 1,6 mill
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Ahmed Soukouna
|
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
Klasse, har du flere i ærmet?
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Hm.
Dida - Good for Lower-Mid Table Premier League sides. Tony Warner - Good for Top League One Sides. Steve Finnan - Good for Lower Premier League sides and Championship sides. Michael Ball - Good for Top Championship sides. Sylvinho - Good for Lower Premier League sides and all Championship sides. Jay Demerit - Good for Top Championship sides. Danny Shittu - Good for Top-Mid Table Championship sides. Quinton Fortune - Good for Mid Table Championship sides. Olivier Kapo - Good for Lower Premier League and all Championship sides. Nicky Travis - Good for Top League Two sides. Devvan Yao - Good for Top League Two sides. Gauthier Mahoto - Good for Lower Championship sides - Has the potential to be Good for Mid Table Premier League sides. Robert Pires - Good for Mid Table and Lower Premier League sides. Julio Cruz - Good for Lower Premier League sides and Top Championship sides. Jeremie Alliadiere - Good for Top Championship sides. Darius Vassell - Good for Lower Premier League sides and all Championship sides. WARNING: VASSELL HAS SHOCKING COMPOSURE. Guilermo Franco - Good for Top Championship sides.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rafa
|
|
Vil da lige supplere med Yurchenko og Gueye hvis du kan få arbejdstilladelse til dem... mener det er sket et par gange for mig
|
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
prøver dem, yurchenko ser god ud!
|
|
|
|
|
|
|
|
assehehe
Lilleputspiller
|
|
Klub: Atl. Madrid Søger: CM og off. højre kant. Og gerne en angriber der kan afløse Forlan Vinterpause anden sæson Pris: omkring 300. Da United mener de skal købe Vidal for frikøbsklausulen
Hvad med Sanogo?
|
|
|
|
|
|
|
|
stork
|
|
Klub: Brøndby Årstal: Januar 2013 Position: Højer Back Alder: Max 28 Pris: 5-13 millioner
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Klub: Arsenal
Sæson: 3. sæson
position: offensiv midt
Pris: 175 mio. kr.
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
maxi123
|
|
Klub: Arsenal
Sæson: 3. sæson
position: offensiv midt
Pris: 175 mio. kr.
Eden Hazard, Javier Pastore eller Ganso
|
|
|
|
Aalborg BK
|
|
|
|
maxi123
|
|
Klub: Brøndby Årstal: Januar 2013 Position: Højer Back Alder: Max 28 Pris: 5-13 millioner
Romario
|
|
|
|
Aalborg BK
|
|
|
|