r-mand
|
|
Gregory Van Der Wiel? Stefano Celozzi? Micah Richarda?
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
jallerpapie
|
|
Klub: Toulouse FC sæson: 2. sæson position: boksspiller beløb: max 140 mio. alder: max 30
han skal kunne bombe som ene mand på toppen
|
|
|
|
|
|
|
|
Philips
Gæst
|
|
lukaku?
|
|
|
|
|
|
|
|
Skive 4-Ever
|
|
Sunderland A.F.C 1. Sæson Kant eller forsvar Har ingen penge så leje
|
|
|
|
Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Sunderland A.F.C 1. Sæson Kant eller forsvar Har ingen penge så leje
Lej rafael fra man united? Lej fabio fra united
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Humle1337
|
|
Klub: Fiorentina Årstal: 2012 / 2013 (optakt til 3. sæson) Position: Venstre Back Alder: Max 26 Pris: 200mill
Coentrao er ikke en mulighed da han er solgt til Arsenal (har prøvet at lokke ham fra dem)
|
|
|
|
Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Klub: Fiorentina Årstal: 2012 / 2013 (optakt til 3. sæson) Position: Venstre Back Alder: Max 26 Pris: 200mill
Coentrao er ikke en mulighed da han er solgt til Arsenal (har prøvet at lokke ham fra dem)
gerard bale fra tottenham? en mulighed Vis han ik er skiftet til city i dit save?
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Humle1337
|
|
Han er stadigvæk i Tottenham, prøver at se om jeg kan hente ham
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Han er stadigvæk i Tottenham, prøver at se om jeg kan hente ham Okay nice.. i mit save med united spiller han i city ,, Men prøv..
|
|
|
|
|
|
|
|
Humle1337
|
|
Prisen bliver dog langt over 200mill, men prøver at se hvor meget jeg kan justere budgettet
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Prisen bliver dog langt over 200mill, men prøver at se hvor meget jeg kan justere budgettet Ja prøv at gør det. prøv og se om du kan få dem til at handle for dig ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Humle1337
|
|
Skulle helt op og byde 300mill for at få lov til at skrive kontrakt med ham, men så ville han desværre ikke skrive med mig.. Så leder stadigvæk efter en venstre back.
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Skulle helt op og byde 300mill for at få lov til at skrive kontrakt med ham, men så ville han desværre ikke skrive med mig.. Så leder stadigvæk efter en venstre back.
Skal lige sætte hjernen i blød... Hva med fabio fra united?
|
|
|
|
|
|
|
|
nielsen42
|
|
søger målmands talent til fck
|
|
|
|
...LIVERPOOL FC... .... Built by shanks.... ....Broke by Yank$...
|
|
|
|
smed1977
|
|
Klub: Toulouse FC sæson: 2. sæson position: boksspiller beløb: max 140 mio. alder: max 30
han skal kunne bombe som ene mand på toppen
Hulk fra Porto. Sæt ham som skarpretter.
|
|
|
|
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler: Serie A - 5 Champions League - 1 VM klubhold - 1 Europæisk Supercup - 0 Euro cup - 0 Italiensk pokalturnering - 4 Italiensk Supercup - 4 Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6) Verdens Ry: nr. 7 Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
|
|
|
|