|
Enzo
|
|
Klub: Wigan transfer vindue i første sæson Position: omv og angriber (begge som backup) Pris: har 9 mil tilbage til begge, men får snart ca 20 mil ind fra spillersalg
Det må gerne være gode talenter der kan klare back up rollen i ligaen Spiller med den nyeste patch.
Leigh Griffiths kan fås billigt, og kan måske gå direkte ind i startopstillingen..
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
East
Lilleputspiller
|
|
Aston Villa Første sæson april 2011 Midterforsvar: maks 50 mio Målmand: Gerne billig (20 mio) men skal være førstemålmand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
coKey
|
|
En ung Phil Jones fra Blackburn måske ... dog er han måske dyrere end 50 mil
Og så vil jeg vove at påstå at du for 20 mil næppe får noget der er meget bedre end Friedel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Klub:Fc københavn Årstal: 2011 Position: Central angriber Alder:20 - 25 Pris: 15 - 20 millioner Dame n'Doye er gået og jeg tør ikke satse på santin alene med søren frederiksen hjælp ! 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
bds
Lilleputspiller
|
|
Klub: Sønderjyske Årstal: start spil position: midtbane venstre alder: max 27år Pris: 2-3 millioner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Klub: Barcelona Årstal: 2011 (2. sæsonstart) Position: Midterforsvar Alder: Max 27
Jeg søger de bedste af de bedste spillere, en midterforsvare der skal spille sammen med Pique. Har overvejet Chiellini, men synes at 600 mio. er lige i overkanten!
Fyr løs!
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Klub: Sønderjyske Årstal: start spil position: midtbane venstre alder: max 27år Pris: 2-3 millioner
Du kan jo godt spille med Pierre Bengtsson som venstre midtbane bruger ham selv når jeg spiller CL i FM11 med fck ellers så oviedo 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
assehehe
Lilleputspiller
|
|
Klub: Barcelona Årstal: 2011 (2. sæsonstart) Position: Midterforsvar Alder: Max 27
Jeg søger de bedste af de bedste spillere, en midterforsvare der skal spille sammen med Pique. Har overvejet Chiellini, men synes at 600 mio. er lige i overkanten!
Fyr løs!
Hvad med Nicolás Otamendi fra Porto?:-D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
assehehe
Lilleputspiller
|
|
Pascal Feindouno er vidst på fri transfer i starten af spillet ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Tottenham Boksspiller max 27 år 150 mio  Han skal ligge alene på toppen med RvdV bagved til at fodre ham i en 4-4-1-1  Fyr løs!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Prøv at se om du kan lokke Llorente til, ham plejer man nogen gange at kunne få for billige penge  Ellers Dzeko hvis du ikke spiller med update
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Glemte jeg at sige .. Jeg spiller med update og det skal gerne være en der kan passe til skarpretter-rollen  Gerne britisk :b
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Helbo
Lilleputspiller
|
|
Jeg har startet et spil op med min barndomsklub BSV, og rykkede efter en sæson op i 1. divisionen. De har et rigtig fint angreb i Olcay Senoglu og Tronaldo, men et elendigt forsvar. Jeg kunne godt tænke mig en god midterforsvar der ikke er for langsom, og ikke er for gammel. Ideer?
Et andet spørgsmål: nogle af mine unge spiller, vil gerne skrive fuldtidskontrakter i stedet for de sædvanlige deltidskontrakter, til samme løn. Er der nogle ulemper ved det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Jeg har startet et spil op med min barndomsklub BSV, og rykkede efter en sæson op i 1. divisionen. De har et rigtig fint angreb i Olcay Senoglu og Tronaldo, men et elendigt forsvar. Jeg kunne godt tænke mig en god midterforsvar der ikke er for langsom, og ikke er for gammel. Ideer?
Et andet spørgsmål: nogle af mine unge spiller, vil gerne skrive fuldtidskontrakter i stedet for de sædvanlige deltidskontrakter, til samme løn. Er der nogle ulemper ved det?
Tag evt et kig på Viborgs forsvar eller på Bk Frems der kunne måske være nogle interessante spillere
|
|
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|