|
Bendtner_23
|
|
Målmandstruppen i Lyngby er rimelig dårlig så mangler en god målmand Klub: Lyngby årstal: 2010/2011 sommer(dvs starten) Position:Målmand Alder: Dont care Pris: 0 kr
Og det er med den nyeste patch
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Målmandstruppen i Lyngby er rimelig dårlig så mangler en god målmand Klub: Lyngby årstal: 2010/2011 sommer(dvs starten) Position:Målmand Alder: Dont care Pris: 0 kr
Rune Pedersen er da en genial målmand!
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Rune Pedersen og Nicklas Højlund er skadet
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
TheHansibush
|
|
Yoann Djidonou  Har ikk tjekket om han er på fri i den nye patch, og ved egentlig heller ikk om han har niveauet til superligaen, men i mit Viborg spil er han rigtig god.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vt11
|
|
Yoann Djidonou  Har ikk tjekket om han er på fri i den nye patch, og ved egentlig heller ikk om han har niveauet til superligaen, men i mit Viborg spil er han rigtig god. Har ikke tjekket. Men havde et spil med Lyngby inden den nye patch og jeg købte en målmand, som hedder Lous Robles fra USA på fri. Efter 2 sæsoner solgte jeg ham for 10 mio. Kan klart anbefales 
|
|
|
|
|
|
Barça: Més que un club <3
|
|
|
|
|
krølle
|
|
jeg mangler et svin på den defensive midtbane? gerne billig
|
|
|
|
|
|
... U ain't got a minute.
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
Gode spillere til Alle Positioner i Lyngby. er lige begyndt på savet!
|
|
|
|
|
|
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
|
|
|
|
|
mikkelnielsen96
|
|
jeg mangler et svin på den defensive midtbane? gerne billig
arturo vidal? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
arturo vidal?  Det handler om hvor billigt, der er altid en Mahamadou Diarra, han er vist sat til salg, så man plejer at kunne få ham billigt. Men ok, du skal have penge iorden til hans løn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Humle1337
|
|
Klub: Napoli Årstal: 2010 / 2011 Position: Venstre Back eller Venstre Wing Alder: Max 25 Pris: Max 75
Ps. Kan ikke få Coentrao og spiller med den nye update
|
|
|
|
|
|
Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Klub: Napoli Årstal: 2010 / 2011 Position: Venstre Back eller Venstre Wing Alder: Max 25 Pris: Max 75
Ps. Kan ikke få Coentrao og spiller med den nye update
Dennis Aogo fra HSV.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Humle1337
|
|
Tak for svaret, men valget faldt på Balazs Dzsudzsak fra PSV og han gør det fortrinligt 
|
|
|
|
|
|
Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?
|
|
|
|
Melle
Lilleputspiller
|
|
Klub: Holstebro Årstal: 2010/11 Position: .. Alder: Helst under 30, men over kan godt gå hvis de er gode nok  Pris: Fri Savner et godt scoop til en klub som Holstebro, så håbede i FMFreaks kendte til nogle! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boris07
Lilleputspiller
|
|
hej alle sammen. Jeg er sunderland. Mit hold er fint nok, men jeg mangler bare en rigtig god højre wing. nogle der kan hjælpe mig lidt?  maks. 70 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Klub: West Ham Årstal: 2. sæson Position: Højre back Alder: Ligegyldigt, men gerne under 25. Pris: Max 15-20 millioner da jeg intet har fået fra bestyrelsen på trods af vi skal spille EL.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 12 Mar 2011, 00:03 af TimE »
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|