home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 297 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Yellow Submarines
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Yellow Submarines  (Læst 1794 gange)
degn9900
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Yellow Submarines
« : 26 Nov 2010, 18:35 »



"Vi stiller nu direkte om til pressemødet med den chokerende nyhed, direkte fra københavn. Tidligere ungdoms landstræner Kenneth Degn bekræfter at han har fået job i en ny klub, men hvilken er det mon? Det eneste vi ved indtil videre er at det er i den bedste spanske række."

Pressemødet skulle til at gå igang, jeg var utrolig nervøs for hvordan folk ville tage dette spring.
Jeg fjernede sveden fra min pande, trak vejret dybt, og begyndte:

Kære allesammen, og tak fordi i er kommet her idag.
Som i alle ved har jeg besluttet at rejse til Spanien for at fortsætte min karriere som træner.
Det var ganske få klubber som var ude efter en ny træner, men heldigvis fandt jeg en klub til sidst.

Holdet i sig selv er ikke et dominerende tophold, men et hold som kan overraske, og skabe nogle fornuftige resultater. De kan begå sig både i ligaen, som i EURO cuppen.

Grundet interne problemer har ledelsen valgt at fyre den daværende træner, hvilket for mit vedkommende har været en positiv ting. Tiden vi går i møde bliver forhåbentlig en stor tid. en tid med en masse sejre, og international succes. Hvem er holdet så? holdet som skal føres til noget stort, spørger i nok.
Jeg kan hermed offentliggøre at jeg fra dags dato er ny træner i Villarreal!

Holdet er ganske godt, og har deres "El Madrigal" stadion, som kan rumme hele 23.000 tilskuere. Et stadion som er helt tilbage fra 1923. Derfor bliver en af mine mål med tiden også at vi skal have bygget et helt nyt stadion!




Truppen i sig selv er tilpas bred, og passer rigtig godt til den offensive taktik jeg vil køre. Nogle af holdets profiler er som følger:

Diego López: Holdets førstemålmand på 28 år, og med et fornuftigt overblik og nogle utrolige reflekser.

Carlos Marchena: En rigtig stærk forsvarsspiller på 30 år med en aggressiv mentalitet, og et køligt overblik.

Marcos Senna: En ældre herre på 33 år med 27 landskampe, som bliver en vigtig del på midtbanen. hans fantastiske langskud, førsteberøring og udholdenhed bliver en vigtig del for holdet!

Cani: 28 årige Cani er en vigtig kant for holdet, da han er rigtig driblestærk, og kan slå nogle formidable indlæg.

Santiago Cazorla: Endnu en kant, på blot 25 år som bliver en klar nøglespiller. hans fantastiske acceleration, hans gode afleveringer, kreativitet og gode teknik bliver en vigtig del i at skabe store åbne chancer.

Nilmar: En af de 2 angribere som holdet bruger, på blot 25 år. En rigtig hurtig og driblestærk spiller som uden tvivl bliver farlig for de andres forsvar.

Giuseppe Rossi: 23 årige Rossi, en mand på vej frem, som man aldrig skal glemme! Hans afslutninger, driblinger, hans måde at håndtere bolden og spillet på er noget helt særligt! Mine forventninger til ham er ganske store i denne sæson.



Nicki Bille Nielsen: En dansker som for nylig er hentet til klubben, og nu vil jeg hjælpe denne mand til tops! Han vil blive brugt som reserve, medmindre vi får et rigtig godt lejetilbud på ham. Han er en ganske hurtig spiller, som oftest står hvor han skal.



Efter pressemødet tog jeg hjem til familien, fik alle de sidste ting pakket, og tog afsted. Familien skulle nu flytte til Spanien, til et helt nyt liv, og en ny tilstedeværelse.

Et nyt liv var begyndt, med et nyt hold. Jeg glæder mig utrolig meget til hvad jeg kan bringe til dette hold!


Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Yellow Submarines
« Svar #1: 26 Nov 2010, 20:15 »

Synes det lidt mærkeligt at en ny manager for en klub udtaler på sit første pressemøde at han vil få bygget et nyt stadion. Det vel ikke op til ham?.
Ellers synes jeg det ser ok ud, bliver lige nød til at se nogle flere updates Smiley Men jeg læser i hvert fald med Thumbs Up
Logged

degn9900
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Yellow Submarines
« Svar #2: 26 Nov 2010, 22:10 »

Synes det lidt mærkeligt at en ny manager for en klub udtaler på sit første pressemøde at han vil få bygget et nyt stadion. Det vel ikke op til ham?.
Ellers synes jeg det ser ok ud, bliver lige nød til at se nogle flere updates Smiley Men jeg læser i hvert fald med Thumbs Up
naturligvis kan han ikke bestemme det, det er bare et ønske, og noget han gerne vil opnå Smiley
Logged

degn9900
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Yellow Submarines
« Svar #3: 27 Nov 2010, 11:27 »



Sæsonen er igang, og der er sket en masse nyt for holdet. hvor skal jeg dog starte? Jo, lad os tage en hurtig gennemgang af holdets 6 venskabskampe.

Villarreal VS. Villarreal "B"
                     5-0

Rossi (2)
Nilmar (str 18, 27)
Nicki Bille (59, 73)




Villarreal VS. Man Utd
                     2-2
Rossi (53)          -        Antonio Valencia (30, 35)
Cazorla (63)




Albacete VS. Villarreal
                     2-1

Nelson Cuevas (32)    -    Nicki Bille (1)
Asen (76)




Onda VS. Villarreal
            0-3
                 -       Nilmar (45+2)
                         Marco Ruben (57)
                         Hernan Perez (76)




River VS. Villarreal
            0-3
                 -       Nilmar (22)
                         Fábio Coentrão (46)
                         Borja Valero (55)




Denia VS. Villarreal
            1-2

Manolo Bueno  -    velazquez (46)
                          Marcos Senna (68)




Som man nok har kunne se i de første kampe har det gået rigtigt godt, også for vores nyeste og eneste indkøb, Fábio Coentrão. Klubben måtte slippe 90 mio. kr. for denne spiller, hvilket jeg ser som et fornuftigt beløb, set ud fra hans kvaliteter samt alder. Det skal dog fastslåes at han bliver den eneste spiller vi køber i dette transfervindue. Jeg håber virkelig på han kan bringe en masse positiv energi til klubben, hjælpe med resultaterne og hurtigt falde godt til.

Klubben er måske ikke så stor, men ambitionerne er store. Derfor har jeg været igang med en masse arbejde, så vi kunne få lidt flere penge i kassen. Derfor har jeg fået skaffet klubben en ny samarbejdsklub i U.S.A, som skal øge salget af merchendise, og forhåbentlig hjælpe os på vej. Det er med stoldhed at jeg kan præsentere, Houston Dynamo, fra Major soccer league! Både mig og bestyrelsen håber på et langt og godt samarbejde.

Sidste men ikke mindst har der været gang i lodtrækningen til EURO cup 4. kvalrunde, hvor Villarreal naturligvis var seedet til at gå videre. Efter lodtrækningen kunne jeg konstatere at vi har været heldige i denne omgang, da vi fik et mindre kendt hold fra ukraine, ved navn Tavria Simferopol.
Her skal vi allerede spille første kamp 19.8.2010, kl. 19.45. Første kamp bliver på hjemmebane, og bliver vist Live på tv!
Anden kamp spilles så d. 26, hvorefter LIGA BBVA starter d. 29!


« Seneste Redigering: 27 Nov 2010, 11:29 af degn9900 » Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Yellow Submarines
« Svar #4: 27 Nov 2010, 12:02 »

God update, dejligt at se du bruger Bille Thumbs Up.
Og også et godt indkøb, hvordan bruger du Coentrao?
Det også rart at se du fokusere på økonomien, og klubbens struktur ved at få en samarbejdsklub, og det er da ikke en dårlig en af slagsen Smiley.
I bund og grund er jeg meget tilfreds, keep it up Thumbs Up
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Yellow Submarines
« Svar #5: 27 Nov 2010, 12:31 »

Det er da en fin blog du har gang i her med skrivemåden er den okay, vil sige du stiller det lidt dårligt op, hvis du forstår, og grafikken er ikke helt i top, da jeg synes det er rigtig utydeligt! Opstemt Men KIU! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

degn9900
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Yellow Submarines
« Svar #6: 27 Nov 2010, 13:39 »



Jeg stod tidligt op. Det var Torsdag d. 19.8, og idag var dagen hvor holdet skulle prøves af for alvor.
Jeg rejste mig og tog et hurtigt bad inden holdet skulle mødes til en god gang morgentræning.
Noget vi virkelig skulle fokusere på inden kampen var holdets forståelse for hinanden, da det ville blive uhyre vigtigt mod vores kommende modstander.

Timerne gik, træningen blev gennemført, og min første rigtige udfordring stod for døren. Det var nu jeg skulle vise mit værd som manager, det var nu jeg skulle ud og vise at Villarreal virkelig kan finde ud af at spille fodbold! Det var tid til kamp.

Stedet var El Madigral, Villarreal, holdet var klar, jeg var klar, og vi var direkte på tv.





Villarreal    VS.     Tavria

G. Rossi  -  Nilmar

Coentrao                        Cani

    Bruno - Senna

Capdevila  -  G. rodriguez  -  Marchena  -  Angel

         Diego lopez




Målscorer:


Villarreal    VS.     Tavria
 
1-1

                               
     Nilmar (56)                                            Olexiy Slobodyan (82)


Holdet spillede en fornuftig kamp, men skabte langt fra nok chancer. Vi stod på en passende del af spillet, men formåede ikke at få nok ud af vores angreb. I forsvaret stod vi nærmest og sov, og Tavria kunne skyde og spille som det passede dem. En rigtig skidt dag for bagkæden.
Den næste uges tid skal der virkelig arbejdes hårdt på både afleveringer, afslutninger og især forsvarets placering. Alle disse elementer vil blive en vigtig del hvis vi skal kvalificere os til EURO cuppen!




Som dagene gik nærmede vi og hastigt returkampen, denne gang på udebane.
Holdet var rigtig motiveret til denne kamp, og havde lovet mig at de nok skulle vise deres værd, og sikre holdet sejren.

Tavrial    VS.     Villarreal

G. Rossi  -  Nilmar

Coentrao                        Cacorla

    Bruno - Senna

Capdevila  -  G. rodriguez  -  Marchena  -  Angel

         Diego lopez




Målscorer:


 
Tavria VS.Villarreal
 
0-3

                           Rossi (54)
                                            C. Marchena (71, 86)





Sådan, så er sæsonen igang, holdet er igang, og min nye karriere er igang!
en samlet sejr på 4-1 kunne næsten ikke være bedre, og vi er nu klar til Gruppespillet hvor vi blev trukket ud sammen med Red star, Dinamo Buc. og Leverkusen. En rigtig svær gruppe, men en gruppe som vi meget gerne skulle gå videre fra!
Næste mål vil blive første kamp i ligaen, som bliver mod Real Sociedad på udebane, hvor vi meget gerne skulle starte med en sejr.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010