home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 968 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Kontrakt forhandlinger og salg af spillere
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kontrakt forhandlinger og salg af spillere  (Læst 1056 gange)
theniko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Kontrakt forhandlinger og salg af spillere
« : 25 Nov 2010, 17:06 »

Hey
Jeg sad lige og spillede lidt FM11(hvad skulle man ellers bruge sin tid på??)
og ville forlænge med en spiller.
Han var dog ret utålmodig, og afviste at forhandle... er det bare mig eller er han så bare tant for klubben.. Synes jeg ærligtalt er ret nederen at man ikke har en chance for at overtale dem på et senere tidspunkt..

Er der nogle som har andre oplevelse som dette???

En anden ting er at det er super svært at få mere for sine spillere end deres markedsværdi, nogle som har en fidus til at kunne tjene lidt ekstra på sine spillere?
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kontrakt forhandlinger og salg af spillere
« Svar #1: 25 Nov 2010, 17:08 »

Kan ikke lige nogen fidus til at tjene penge på spillere, men ved kontraktforhandling er går der et stykke tid og så kan man forhandle igen ;-)
Logged

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kontrakt forhandlinger og salg af spillere
« Svar #2: 25 Nov 2010, 17:20 »

Angående spillersalg så tror jeg det er ligesom i fm 2010... de fleste klubber har dårlig økonomi de første år og senere går det helt amok
Logged

atuz
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kontrakt forhandlinger og salg af spillere
« Svar #3: 25 Nov 2010, 17:24 »

Angående spillersalg så tror jeg det er ligesom i fm 2010... de fleste klubber har dårlig økonomi de første år og senere går det helt amok

Desværre overhovedet ikke i mit/mine spil. Var Brøndby og det meste jeg kunne få for en spiller var 14 millioner, præcis den pris han var vurderet til. Det var et par sæsoner inde i spillet, derimod tjente de andre klubber styrtende med penge på deres spillere.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kontrakt forhandlinger og salg af spillere
« Svar #4: 25 Nov 2010, 17:25 »

Jeg synes ikke det er svært at sælge spillere til mere end deres værdi.. Men der er selvsagt forskel på at sælge bredte-spillere og stjernespillere. Stjernerne kommer du ikke af med for monsterbeløb, medmindre nogen er meget interesseret i dem Smiley

Omkring kontraktforhandling ene, så plejer man ofte at få flere chancer, men nogle gange er det sq svært. Sidder selv i saksen med Wolfsburg med Dzeko, der gerne vil videre. Han vil ikke lytte til en, og sættes han til salg, så vil ingen købe, fordi han siger han vil blive i klubben. Øjeblikket man tager ham af listen siger han så igen, at han vil videre.

Jeg kunne godt ønske, at selvom de ikke vil forhandle, at man så kunne lægge et godt tilbud, de så kan se på eller lade være. Det kunne man i de gamle spil, og nogle gange var tilbuddet så godt, at spilleren så ville ændre mening Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010