home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 950 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Pengepræmier
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Pengepræmier  (Læst 4433 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pengepræmier
« Svar #15: 24 Nov 2010, 15:22 »

Det kan godt være han har spildt sit talent, men du siger jo at han ikke kan spille højere end 1. Division? Det er da noget værre sludder.. Ifølge papirerne er han stadig ung, og derfor er han stadig et talent. Folk har snakket om at han var ældre end der stod, men helt ærligt, har I set nogle videoer fra dengang han debuterede på landsholdet som 14-årig? Han er to hoveder mindre end de andre..

Har ikke hørt det med HSV, men det kan da godt være du har ret. Synes bare jeg har læst/hørt at han kun ville til en klub, som spiller CL bold. Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Pengepræmier
« Svar #16: 24 Nov 2010, 15:26 »

Er enig med Sunbao omkring V-d-V rygtet til FCK..
Hvis I helt seriøst tror manden var tæt på at skifte til FCK så .. Ja så skal I måske gå ind og undersøge hvad hans løn er og om denne ville være realistisk for en Superliga klub at betale.. Derudover så kan jeg ikke se hvorfor manden sku ville til Superligaen når mange andre klubber gerne ville have ham fra bedre og større ligaer .. Det var sensations journalistisk i sin pureste form han har måske selv udtalt han ville til en CHL klub også har man leget lidt med det fra journalisternes side og fået det til at FCK er interesserede i ham.. Selv Carsten V. Jensen grinte af det da han hørte det.. Ja men det er i hvert fald en god fantasi pågældende journalist har haft ..

Den bedst betalte spiller i Superligaen er så vidt jeg ved Farnerud og han tjener omkring 5 mio pr. år.. V-d-V tjener hvad??? Ville 30 mio årligt være at skyde over målet .. Hvilken klub i DK har råd til at give ham den løn?? Ingen, ikke engang FCK .. Der er ikke penge nok i dansk fodbold til at hente spillere af V-d-Vs kaliber og da slet ikke fra klubber som Real Madrid.. Så skal FCK ha Bill Gates eller Sheikh Mansour som ejere før det sker så får vi tilstande som i Ukraine hvor Shakhtar dominerer alt både spillemæssigt og økonomisk..
Logged

Deity
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Pengepræmier
« Svar #17: 24 Nov 2010, 15:32 »

Er enig med Sunbao omkring V-d-V rygtet til FCK..
Hvis I helt seriøst tror manden var tæt på at skifte til FCK så .. Ja så skal I måske gå ind og undersøge hvad hans løn er og om denne ville være realistisk for en Superliga klub at betale.. Derudover så kan jeg ikke se hvorfor manden sku ville til Superligaen når mange andre klubber gerne ville have ham fra bedre og større ligaer .. Det var sensations journalistisk i sin pureste form han har måske selv udtalt han ville til en CHL klub også har man leget lidt med det fra journalisternes side og fået det til at FCK er interesserede i ham.. Selv Carsten V. Jensen grinte af det da han hørte det.. Ja men det er i hvert fald en god fantasi pågældende journalist har haft ..

Den bedst betalte spiller i Superligaen er så vidt jeg ved Farnerud og han tjener omkring 5 mio pr. år.. V-d-V tjener hvad??? Ville 30 mio årligt være at skyde over målet .. Hvilken klub i DK har råd til at give ham den løn?? Ingen, ikke engang FCK .. Der er ikke penge nok i dansk fodbold til at hente spillere af V-d-Vs kaliber og da slet ikke fra klubber som Real Madrid.. Så skal FCK ha Bill Gates eller Sheikh Mansour som ejere før det sker så får vi tilstande som i Ukraine hvor Shakhtar dominerer alt både spillemæssigt og økonomisk..



Ja, naturligvis var det aldrig aktuelt. Og naturligvis var der en journalist, der måske pressede citronen lige lovlig meget.
Men når det så er sagt, så tror jeg ikke, at FCK var det mest obskure sted, RdV kunne være havnet. Når han nu gerne ville til en CL-aktuel klub, og mange af de mere attraktive landes transfervinduer allerede var lukkede.
Jeg tror aldrig, at han ville flytte permanent til FCK, men en lejeaftale for en halv sæson, vil jeg ikke betegne som fuldstændigt urealistisk. Netop fordi de har fået opbygget et ry internationalt.
Logged

"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!"
- Morten Stig Christensen, 26-06-1992

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Pengepræmier
« Svar #18: 24 Nov 2010, 15:38 »


Ja, naturligvis var det aldrig aktuelt. Og naturligvis var der en journalist, der måske pressede citronen lige lovlig meget.
Men når det så er sagt, så tror jeg ikke, at FCK var det mest obskure sted, RdV kunne være havnet. Når han nu gerne ville til en CL-aktuel klub, og mange af de mere attraktive landes transfervinduer allerede var lukkede.
Jeg tror aldrig, at han ville flytte permanent til FCK, men en lejeaftale for en halv sæson, vil jeg ikke betegne som fuldstændigt urealistisk. Netop fordi de har fået opbygget et ry internationalt.

Nej måske ikke fuldstændigt urealistisk men meget meget meget urealistisk at vi ka tiltrække en spiller af hans kaliber.. Jeg tror simpelthen ikke på at der har været noget om helst konkret i hele VdV rygtet og derfor har Sunbao jo ret når han siger det var en and..
Lukker det danske transfervindue ikke samtidigt med det engelske, tyske, spanske og italienske??
Logged

Deity
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Pengepræmier
« Svar #19: 24 Nov 2010, 15:41 »

Nej måske ikke fuldstændigt urealistisk men meget meget meget urealistisk at vi ka tiltrække en spiller af hans kaliber.. Jeg tror simpelthen ikke på at der har været noget om helst konkret i hele VdV rygtet og derfor har Sunbao jo ret når han siger det var en and..
Lukker det danske transfervindue ikke samtidigt med det engelske, tyske, spanske og italienske??

Nej, det var jo nemlig det, der satte rygtet i gang. At det danske vindue var åben en dag eller to længere end flere af de øvrige europæiske. Så her havde han muligheden for at få noget CL-erfaring.
Men det er selvfølgelig en journalist, der har haft næse for den gode historie, der har plantet/fortolket rygtet. Smiley
Logged

"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!"
- Morten Stig Christensen, 26-06-1992

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Pengepræmier
« Svar #20: 24 Nov 2010, 15:43 »

Som det eneste vindue lukkede det engelske kl 18 istedet for midnat som de fleste andre steder.
Vi fik tilbudt Van Der Vaart omkring kl 17 da et skifte til tyskland var løbet ud i sandet.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010