home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Nyt stadion?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Nyt stadion?  (Læst 17936 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nyt stadion?
« Svar #30: 24 Sep 2011, 16:05 »

Kan ikke hukse hvad min balance var på men den var vidst over 200 mio.. og havde betalt godt 90 mio af min gæld.. Det nye stadion koster mit 380 mio.. så nu er min gæld oppe på 580 mio.. lidt irriterende men håber selvf jeg kommer til at tjene lidt flere penge...
Ved du hvordan det kan være man ikke kan vælte fck af pinden som det rigeste klub i Dk.
De står også altid som nr på medie prognosen.. men jeg har vundet de sidste 6 sæsoner og har været helt i semi finalen i europa cuppen..
Min ansået værdi har været helt oppe på lige knap 500 mio med rig okønomi.. nu er den faldet helt ned på 300 og det var før jeg fik lavet stadion..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Nyt stadion?
« Svar #31: 24 Sep 2011, 16:12 »

Kan ikke hukse hvad min balance var på men den var vidst over 200 mio.. og havde betalt godt 90 mio af min gæld.. Det nye stadion koster mit 380 mio.. så nu er min gæld oppe på 580 mio.. lidt irriterende men håber selvf jeg kommer til at tjene lidt flere penge...
Ved du hvordan det kan være man ikke kan vælte fck af pinden som det rigeste klub i Dk.
De står også altid som nr på medie prognosen.. men jeg har vundet de sidste 6 sæsoner og har været helt i semi finalen i europa cuppen..
Min ansået værdi har været helt oppe på lige knap 500 mio med rig okønomi.. nu er den faldet helt ned på 300 og det var før jeg fik lavet stadion..

Måske fordi FCK har et større stadion/bedre faciliteter end dig, hvilket jeg er ret sikker på også spiller en stor rolle. Derudover kan de være at deres balance er bedre end din, samt at de har en mindre gæld.. Alt sammen har jo en effekt på den samlede vurdering af klubben.

Hvorfor FCK er nr. 1 ifølge medieprognosen er svært at spå om, og måske det er blot en fejl i spillet..? Men det kan måske også være fordi at de har en bedre klub koefficient eller at deres klubs ry er bedre end dit, hvilket gør at de stadig kan lokke bedre spillere til, og af den vej anses for at være større favoritter..? Men det er bare spekulationer, for det lyder underligt at du ikke er favorit..
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nyt stadion?
« Svar #32: 24 Sep 2011, 19:50 »

Måske fordi FCK har et større stadion/bedre faciliteter end dig, hvilket jeg er ret sikker på også spiller en stor rolle. Derudover kan de være at deres balance er bedre end din, samt at de har en mindre gæld.. Alt sammen har jo en effekt på den samlede vurdering af klubben.

Hvorfor FCK er nr. 1 ifølge medieprognosen er svært at spå om, og måske det er blot en fejl i spillet..? Men det kan måske også være fordi at de har en bedre klub koefficient eller at deres klubs ry er bedre end dit, hvilket gør at de stadig kan lokke bedre spillere til, og af den vej anses for at være større favoritter..? Men det er bare spekulationer, for det lyder underligt at du ikke er favorit..


Inden jeg fik ny stadion var min klub rig jeg har bedre økonomi jeg ligger langt oppe på den europæiske rangliste så min klub er bedre kendt i eurupa.. men ja det kan være det kræver lidt mere.. måske når jeg flytter ind på det nye stadion
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt stadion?
« Svar #33: 22 Okt 2011, 18:19 »

Jeg havde et save med Dortmund, hvor jeg fik det i forvejen kæmpe Signal Iduna Park, hvor der kan sidde over 80.000, erstattet af et nyt, hvor der var plads til 103.000. Og så blev det endda opkaldt efter mig Smiley

Hvornår fik du bygget det nye? For jeg kan ikke få dem til at bygge et nyt stadion, har sund økonomi og er i sæson 2019/20
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt stadion?
« Svar #34: 30 Okt 2011, 15:31 »

Så har jeg fået dem til at bygge et nyt stadion til mig =) Nu venter jeg bare til de er færdige med planlægningsfasen så jeg kan finde ud af detaljerne omkring Stadion.
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Nyt stadion?
« Svar #35: 07 Sep 2012, 21:22 »

Yes nu får jeg nyt stadion med Dortmund i sæson 17-18 Opstemt 128.767 tilskuerpladser Opstemt
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt stadion?
« Svar #36: 07 Sep 2012, 21:26 »

Yes nu får jeg nyt stadion med Dortmund i sæson 17-18 Opstemt 128.767 tilskuerpladser Opstemt

Lyder fedt Smiley Spiller du 11´eren siden du poster i dette forum?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Nyt stadion?
« Svar #37: 07 Sep 2012, 21:27 »

Lyder fedt Smiley Spiller du 11´eren siden du poster i dette forum?
Næ kunne bare ikke finde andre steder at skrive det  Thumbs Up
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt stadion?
« Svar #38: 07 Sep 2012, 22:25 »

Yes nu får jeg nyt stadion med Dortmund i sæson 17-18 Opstemt 128.767 tilskuerpladser Opstemt

Nyt stadion med Dortmund? 128.767 pladser? Virkeligt reslistisk  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Nyt stadion?
« Svar #39: 08 Sep 2012, 09:02 »

Nyt stadion med Dortmund? 128.767 pladser? Virkeligt reslistisk  Wink
Ja hehe har 96.000 nu ca. Opstemt sæsonkortholder har jeg 67.500 Opstemt
Logged

xxthuesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nyt stadion?
« Svar #40: 12 Apr 2013, 15:05 »

Jeg har haft stadion underplanlægning i en sæson nu og nu venter jeg på byggeriget går igang, hvor længe plejer der at gå?
Logged

Varto
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Nyt stadion?
« Svar #41: 16 Jun 2013, 14:39 »

gå ind under bestyrelseslokale så kan du se hvor langtid der er tilbage
Logged

Liverpool FC YNWA <3

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010