home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 907 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  De sidste par kampe!?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: De sidste par kampe!?  (Læst 756 gange)
Lenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
De sidste par kampe!?
« : 22 Nov 2010, 22:05 »

Hey Freaks.

Jeg har netop sikret mig titlen med 4 kampe tilbage. Udover ligaen har jeg kun pokalen tilbage. Nu har jeg så et par valgmuligheder, som I gerne må hjælpe mig med at vælge mellem

1) skal jeg stille mit stærkeste hold i kampene (bortset fra den sidste, hvor jeg sparer op til pokalfinalen) og virkelig vise, at forskellen på 16 point ned til nummer 2 er fortjent

2) skal jeg forsøge mig med at skabe erfaring med en ny taktik (jeg har spillet samme opstilling hele sæsonen og kunne godt tænke mig mulighed for at variere næste sæson)

3) skal jeg sætte kampforberedelsen helt ned til ingen/meget lav, således at træningen i højere grad kommer til at handle om spillernes programmer?

4) skal jeg stille med alle de reserver, som ikke har fået så meget spilletid sæsonen igennem?

Jeg ved, at man kan kombinere nogen af mulighederne, men giv venligst jeres råd. Det ville jeg synes om  Thumbs Up
Logged

bødskov7
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: De sidste par kampe!?
« Svar #1: 13 Feb 2011, 14:19 »

tag valg 3 eller 4 Opstemt
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: De sidste par kampe!?
« Svar #2: 13 Feb 2011, 14:29 »

Vil ikke vælge nr 4.

Du kan risikere at dine stamspiller kommer ud af deres gode form. Du kan hvile dem et par kampe men bestemt ikke dem alle på engang.

Jeg vil vælge nr 1. På den måde falder deres moral heller ikke og deres selvtillid er stadig hør, hvis du altså vinder kampene Wink

Men spar nogle af spillerne sådan lidt på skift så du stiller med en blanding af talenter/reserver og 1. holdet Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010