home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 306 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Palermo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Palermo  (Læst 10296 gange)
Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #15: 21 Mar 2011, 13:28 »

Er det muligt at få opdateringer på jeres spil? Har selv gang i Palermo i midten af 4. sæson. Kort fortalt blev jeg pokalmester første år og nr. 2 i serie A. EL røg jeg ud af efter gruppespillet. Anden sæson blev jeg ligeledes 2'er og røg ud af chl i 1/8-dels finalerne. I sidste sæson vandt jeg så både serie A og pokalen. De forgangne år var jeg aldrig rigtig tæt på at vinde på trods af andenpladser. I chl gentog jeg bedriften og kom til 1/8-dels finalen.

Jeg har holdt fast i en taktik, jeg fandt frem til i løbet af 1. sæson. Det startede ud som en 4-3-1-2, men kom over i 4-1-2-1-2, som gav god succes. Hele midtbanen er meget central, og bredden kommer derfor mest fra mine backs. Her synes jeg allerede Palermo har gode kandidater i begge sider.

4. sæson er startet rigtig godt. Jeg er med på alle fronter. Gik videre fra gruppespillet i chl med 18 point. Deriblandt en 4-2 sejr ude over Barcelona. Jeg er stadig med i pokalen og fører Serie A med 5 point. Jeg er i midten af december, skal måske lige nævnes.

Jeg har ikke mit spil på denne computer, så jeg kan ikke lige komme med alle detaljerne omkring køb osv fra de forskellige år. Gad iøvrigt godt høre om nogen har erfaringer med Hamsik og hvad I evt gav for ham?
Logged

NicolaiSøndergaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #16: 08 Aug 2011, 09:18 »

Har også lige startet en med Palermo Wink

Jeg ligger 2 i ligaen 1 point efter Roma. kommet videre fra gruppespillet i el og skal møde Fenerbache. Så det går udemærket. Her er mine transfers Smiley

http://imageshack.us/photo/my-images/171/transferpalermo.png/
Logged

Nicolai Søndergaard

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #17: 08 Aug 2011, 09:32 »

Har også lige startet en med Palermo Wink

Jeg ligger 2 i ligaen 1 point efter Roma. kommet videre fra gruppespillet i el og skal møde Fenerbache. Så det går udemærket. Her er mine transfers Smiley

http://imageshack.us/photo/my-images/171/transferpalermo.png/

Hvor kommer alle de penge fra?
Og hvordan kan du få lov at leje Benzema i første sæson?
Det ser godt nok vildt ud må jeg sige.
Men hvis der intet er redigeret må jeg sige det er godt handlet ind.
Logged

NicolaiSøndergaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #18: 08 Aug 2011, 13:58 »

De er købt over 36 mdr de fleste Smiley Jeg ved det heller ikke. Men det er nok ikke den nyeste opd. da jeg ikke spiller over steam, men det er 11.3 Wink
Logged

Nicolai Søndergaard

NicolaiSøndergaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #19: 08 Aug 2011, 14:01 »

Kan også lige sige jeg blev 2'er efter Juve Smiley
Logged

Nicolai Søndergaard

NicolaiSøndergaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #20: 08 Aug 2011, 14:06 »

Logged

Nicolai Søndergaard

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #21: 09 Aug 2011, 18:14 »

PALERMO 2010-2011
Jeg har gang i et spil med Palermo for tiden, og jeg synes det går langt over mine egne forventninger. Jeg er ved den 1. april, og indtil videre ligger jeg placeret som nummer 4 i ligaen. Er en smule isoleret med 6 point til plads nummer 3, mens jeg også har seks point ned til plads nummer 5. Derfor tror jeg også at jeg ender som nummer 4, hvilket i mine øjne er mere end godkendt.

Jeg er kommet til semifinalen i Coppa Italia, hvor Livorno venter forude - så der regner jeg 100 % med at komme i finalen, som enten skal spilles mod de forsvarende mestre fra Inter eller hovedstadsklubben Roma. Jeg føler dog at jeg har en chance for at vinde den alligevel!

I Euro League blev jeg slået ud i anden knockoutrunde, da jeg skulle op imod Man City. Den første kamp på min bane endte med 3-3, og så spillede vi 0-0 på deres stadion. Jeg ramte overliggeren i det 78. minut, så var lidt skuffet over jeg ikke gik videre, men set over begge kampe var det fuldt fortjent de vandt.

Jeg har hentet en del spillere, da jeg ikke var tilfreds med bredden på Sicilien, derfor er der måske nogen af spillerne i ryster lidt på hovedet af, men de er udelukkende tiltænkt som reserver og de har alle sammen gjort det rigtig godt!

Mathias Jørgensen, 17 millioner
Daniel Wass, 8 millioner
Emil Larsen, 8 millioner
Giovanni Moreno, 50 millioner
Yann M'Vila, 132 millioner (48 måneder)
Nuri Sahin, 48 millioner
Tony Alderweireld, 100 millioner (48 måneder)

Derudover har jeg solgt Liverani, Miccoli, Andjelkovic, Goian, Kurtic og Ilicic. Dem har jeg ca. tjent 122 millioner på i alt..

Af spillere der har skilt sig ud på mit hold vil jeg nævne: Abel Hernández, Nuri Sahin, Zanka, Cesare Bovo og selvfølgelig playmakeren, Javier Pastore.

Er der andre som har spillet med Palermo? Eller har lysten til det? :-)
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #22: 09 Aug 2011, 18:25 »

PALERMO 2010-2011
Jeg har gang i et spil med Palermo for tiden, og jeg synes det går langt over mine egne forventninger. Jeg er ved den 1. april, og indtil videre ligger jeg placeret som nummer 4 i ligaen. Er en smule isoleret med 6 point til plads nummer 3, mens jeg også har seks point ned til plads nummer 5. Derfor tror jeg også at jeg ender som nummer 4, hvilket i mine øjne er mere end godkendt.

Jeg er kommet til semifinalen i Coppa Italia, hvor Livorno venter forude - så der regner jeg 100 % med at komme i finalen, som enten skal spilles mod de forsvarende mestre fra Inter eller hovedstadsklubben Roma. Jeg føler dog at jeg har en chance for at vinde den alligevel!

I Euro League blev jeg slået ud i anden knockoutrunde, da jeg skulle op imod Man City. Den første kamp på min bane endte med 3-3, og så spillede vi 0-0 på deres stadion. Jeg ramte overliggeren i det 78. minut, så var lidt skuffet over jeg ikke gik videre, men set over begge kampe var det fuldt fortjent de vandt.

Jeg har hentet en del spillere, da jeg ikke var tilfreds med bredden på Sicilien, derfor er der måske nogen af spillerne i ryster lidt på hovedet af, men de er udelukkende tiltænkt som reserver og de har alle sammen gjort det rigtig godt!

Mathias Jørgensen, 17 millioner
Daniel Wass, 8 millioner
Emil Larsen, 8 millioner
Giovanni Moreno, 50 millioner
Yann M'Vila, 132 millioner (48 måneder)
Nuri Sahin, 48 millioner
Tony Alderweireld, 100 millioner (48 måneder)

Derudover har jeg solgt Liverani, Miccoli, Andjelkovic, Goian, Kurtic og Ilicic. Dem har jeg ca. tjent 122 millioner på i alt..

Af spillere der har skilt sig ud på mit hold vil jeg nævne: Abel Hernández, Nuri Sahin, Zanka, Cesare Bovo og selvfølgelig playmakeren, Javier Pastore.

Er der andre som har spillet med Palermo? Eller har lysten til det? :-)
Sahin for 48 mil, det må siges at være et røverkøb.
Logged

welbz is dat guy

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #23: 09 Aug 2011, 18:29 »

Jeg har også startet et save med Palermo, er pt. i december 2010. var lige nødt til at spillet med palermo hvor de stadig har pastore og sirigu :-P
transfers:
zanka, lån
marco verratti, 7 millioner
christian benitez, for 22 millioner
max tonetto, fri
har faktisk ikke solgt nogen spillere endnu, men det kommer nok i januar vinduet
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

NicolaiSøndergaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #24: 09 Aug 2011, 22:37 »

Er netop blevet mester foran Inter i 2. sæson! Smiley

Indkøb inden anden sæson:
Pato 167 mio - kæft et scoop, tror det var fordi Milan ikke kom i europa. Smiley
Ranocchia 180 mio - har haft stor succes med ham i tidligere saves.
De Silvestri 145 mio - fremtiden!
Eriksen leje, 6,75 - Ja.. En god indskifter.
Andrea Poli 39 mio - Sampdoria rykkede ned.
Jerry Vandam 29 mio - god back-up!

Så røg jeg ud af CL i 1. knockout til chelsea med 2-0 samlet Smiley Det okay Smiley
Vandt pokalen, efter jeg i semifinalen havde tabt 1-0 hjemme til Juve men vandt 4-0 ude Smiley Tog Genoa 3-1 i finalen  Opstemt

Hvordan går det med jer andre? Smiley
Logged

Nicolai Søndergaard

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #25: 09 Aug 2011, 23:02 »

er lige blevet færdig med 1 sæson, som gav en 3 plads hvilket jeg er ganske tilfreds med :-) så skal jeg bare ud af finde nogle gode spiller til  anden sæson, nogen gode fif? Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #26: 09 Aug 2011, 23:06 »

Hvilken plads mangler du? Smiley
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #27: 09 Aug 2011, 23:09 »

Hvilken plads mangler du? Smiley
midtbane,forsvar,backs :-P
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #28: 09 Aug 2011, 23:21 »

Min første sæson endte med en 4 plads, nederlag til Roma på 0-2 i Coppa Italia finalen og et exit mod Manchester City i 2. knockoutrunde af Euro League. Alt i alt er den mere end godkendt synes jeg!

Transfervinduet er nu ved at lakke ud, og med den dejlige TV-aftale i Italien, fik jeg omkring 350 millioner til transfers. Et dejligt budget, som der også er blevet brugt rigtig godt ud af.

Eden Hazard, 145 millioner
Simone Pepe, 80 millioner
Paulo Henrique (Ganso), 150 millioner

Derudover har jeg solgt spillere for 390 millioner ca. af de største handler kan der nævnes Edinson Cavani, Antonio Nocerino, Ciuliu Migliaccio, Mauricio Pinilla og Rubinho.

Jeg forventer en endnu bedre sæson nu, da jeg føler mine indkøb har givet mig mange flere offensive spilmuligheder og det vil forhåbentlig give mig mange flere sejre end sidste sæson.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #29: 10 Aug 2011, 18:50 »

Min offensiv spiller sammen som var det noget de altid har gjort!! Hold da op, hvor kører det godt for Palermo i denne sæson!!!

v. Teplice (h) 5-1 :: Selvmål, Pastore, Hernández, J. Pedro, Sahin
v. Inter (u) 0-3 :: -
v. Teplice (u) 2-0 :: Kasami, Sahin
v. Juventus (h) 3-0 :: Pastore *2, Pepe
v. Catania (u) 4-0 :: Pastore, Hernández *2, Muñoz
v. Anderlecht (u) 5-0 :: Pepe *2, Pastore *2, Ganso
v. Ascoli (h) 5-0 :: Pastore *2, Hazard *2, Moreno

Hvor er jeg imponeret af min offensiv, og defensiv for den sags skyld! Siden nederlaget mod Inter har jeg virkelig spadseret i succes og med alle mine offensive kort kan jeg altid skifte en spiller ud, hvis han gør det skidt! Regner faktisk med mesterskabet, da jeg allerede er 5 point foran Inter - og det er det eneste hold, jeg ser kan holde stabilt over hele sæsonen.

Pastore har et gennemsnit på 8,63  Shockeret
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010