home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 760 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Palermo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Palermo  (Læst 10291 gange)
RasmusPeetz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Palermo
« : 22 Nov 2010, 21:24 »

En tråd om Palermo. Kom gerne med input om formationer og især spillerinstruktione r . Palermo har en smal, men dog blæret trup idet, de har flere supertalenter fremme og en solid defensiv.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #1: 11 Dec 2010, 21:29 »

Har startet et spil med dem. Jeg stiller op således:

Sirigu
Cassani - Bovo - Muñoz - Balzaretti
Migliaccio - Nocerino
Albin - Pastore - Babel
Hernendez

Har købt Albin for 39 og Babel for 0 Smiley
Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #2: 19 Dec 2010, 16:47 »

Palermo er et herligt hold at træne. Et stærk trup med flere fremragende stortalenter (Munoz, Pastore, Hernandez, Ilicic og Bacinovic) og en god økonomi også. Jeg er nået et godt stykke ind i første sæson, og holdet kværner simpelthen bare al modstand ned. På trods af Pastore har været ude 5 måneder med skade, ligger jeg nr. 1 efter 30 kampe med 70 point, 8 point foran Inter og 10 point ned til Juventus. Miccoli (er steget til 20 i afslutninger) er topscorer i Serie A selvom han missede de første par måneder af sæsonen med skade.
I pokalen tabte jeg på en eller anden måde sensationelt til Livorno hjemme med 2-1 pinligt uden tvivl allerede i første runde.

I Euro League smadrede jeg gennem gruppespillet mod Stuttgart, Aris og Dinamo Zagreb, med 5 sejre og 1 nederlag, et besynderlig 5-2 nederlag hjemme til Dinamo Zagreb som det eneste nedtur.

Ajax blev sendt ud med 4-3, efter jeg vandt 3-0 ude troede jeg jeg var videre og sparede et par spillere og det var tæt på at gå galt men fik begrænset nederlaget hjemme.

Så ventede Rubin Kazan som blev tæsket 5-1 ude, og 2-0 hjemme. Nu venter så Man. City, her er der næppe råd til at spare nogle folk Cool

Transfer jeg har lavet:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/PxF73497.jpg

Nu skal Serie A titlen hjem også må vi se om jeg kan vinde Euro League, selvom jeg på papiret nok er det dårligste hold der er tilbage, Lyon, Inter, Leverkusen, Arsenal, Liverpool, Real Madrid, Man City og Palermo, det er sjældent set stærke hold i kvartfinalen i Euro League
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #3: 23 Dec 2010, 22:31 »

Så blev jeg endelig færdig med min første sæson som Città di Palermo træner. Efter at have ligget nr 17 da der var spillet 10 kampe ca. er jeg utrolig tilfreds med min slutplacering som nr 6. Jeg var nær blevet fyret efter de første 10 kampe.
I Europe League slog Leverkusen mig ud i Anden knockout runde, desværre. Jeg spillede 0-0 hjemme og de vandt 1-0 på deres hjemmebane, øv øv øv.
Jeg er efterhånden ved at være træt af rødekort og selvmål. Jeg har fået 11 rødekort i 52 kampe. Er det ikke lidt underligt?
Mine transfers ser sådan her ud:
http://img408.imageshack.us/i/skrmbillede20101223kl22.png/
Dedé er et vanvittig scoop. 27 kampe og 7 mål som forsvar. Smiley
Derudover får jeg Afellay på fri snart. Smiley
Logged

BIF-4-ever!
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #4: 04 Jan 2011, 21:29 »

Hey Smiley

Så har jeg netop færdiggjort min første sæson med Palermo.

Lagde ud med at købe Lukaku, men han blev på ingen måde den succes jeg havde håbet på. Den eneste der igennem hele sæsonen imponerede var Pastore, som også blev min topscorer.

Røg hurtigt ud af pokalen, og ud af 1. knockout i EL.

I Serie A startede det også rigtigt skidt, og jeg lå på 10. pladsen ved januar.
I netop den måned kom Fazio til, hvilket stabiliserede mit forsvar rigtigt fint, og dermed kunne spurten for en god placering begynde.. Det endte med en 3. plads, så det er jeg ganske godt tilfreds med! Smiley


                              Sirigu
           Cassani - Fazio - Muñoz/Bovo - Balzaretti
              Liverani - Migliaccio - Gilic/Nocerino
                              Pastore
              Lukaku/Micolli - Hernandez
Sådan ser min trup ud, inden sommertransferen er gået igang Smiley
« Seneste Redigering: 04 Jan 2011, 22:21 af BIF-4-ever! » Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #5: 16 Jan 2011, 23:36 »

Efter en pause fra FM valgte jeg at starte op med Palermo, mit udgangspunkt var at komme hurtigt af med klubbens gæld, derfor vil jeg ikke købe nogle spillere. Efter et halvt år i klubben er det gået strålende Smiley
Dog så jeg mig nødsaget til at købe Vincent Enyema da han er billig og fantastisk.

Jeg har kvalificeret mig til første knockout runde i Euro League hvor jeg møder Rosenborg, de burde være overkommelige.
Ligger sensationelt nr.1 i Serie A med et forspring på 9 points til A.C. Milan. Har tænkt mig at komme med en større opsummering af klubben osv når sæsonen er færdigspillet, dette var mere for at sætte lidt gang i denne "døde" tråd Smiley
Logged

BIF-4-ever!
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #6: 17 Jan 2011, 12:15 »

Lyder som om du har gang i et godt spil..

Hvordan gør Hernandez og Pastore det ? Går ud fra at det er dine største profiler Wink
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #7: 17 Jan 2011, 12:58 »

Hernandez er fuldstændig hjernedød, har scoret 26 mål i 24 kampe, han er simpelthen ude af kontrol Smiley
Pastore er jo en fantastisk spiller med 7 mål og 12 oplæg i 25 kampe, han er spilleren som sætter 4 forsvarsspillere og sætter de andre op, fantastisk Smiley
Logged

BIF-4-ever!
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #8: 18 Jan 2011, 08:25 »

Hvilken rolle har du givet Hernandez ? Det lyder som han befinder sig godt i den rolle!!!
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #9: 18 Jan 2011, 11:49 »

Hvilken rolle har du givet Hernandez ? Det lyder som han befinder sig godt i den rolle!!!

Han er sat som skarpretter, med bolde i fødderne, det er Pastore som ligger de fleste af dem  Smiley
Og så er hans angrebspartner Micoli som er avanceret angriber Smiley
Logged

BIF-4-ever!
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #10: 20 Jan 2011, 14:49 »

Hernandez og Pastore er vanvittige Opstemt
Logged

Blaugrana4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #11: 20 Jan 2011, 17:57 »

Tror også jeg vil forsøge mig med Palermo, noget jeg egentlig gerne har villet længe, men NU håber jeg på jeg kan få et spil op at køre! Wink Vil følge rådet med at bruge Abel H. og Miccolli på toppen og så måske forsøge at få fat i en af de bedste spillere jeg havde i 2010 udgaven: Lorik Cana Wink Har ingen erfaringer med ham i 11'ern, men nu vil jeg prøve at få fat i ham
- Nogen der i øvrigt ved hvor man kan få fat i et logo til Palermo? Smiley
« Seneste Redigering: 20 Jan 2011, 18:09 af Blaugrana4ever » Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #12: 20 Jan 2011, 18:13 »

Hentede logo på en rivaliserende side Smiley FMDanmark
En lille update på mit Palermo save, Chelsea bød på Balzeratti og da han var 29 følte jeg at jeg kunne lade ham gå, Garcia som man har i klubben fra start har taget over, han gør det glimrende, så først til sommer vil jeg lede efter forstærkning.
I de sidste dage i transfervinduet udnyttede jeg mine penge fra salget og købte Andrea Poli og Tomovic, begge var utilfredse så de kom til Palermo.
I Euro League slog jeg Rosenborg, og til min store overraskelse slog jeg Bayern med 4 - 3 samlet, dog har jeg mange karantæner, men så længe man er med kan man jo vinde, er i midten af marts Smiley
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #13: 26 Jan 2011, 00:05 »

Min første sæson i Palermo er nu slut, jeg vandt overraskende Serie A og Cuppen, Milan blev 2'er i ligaen og slog Napoli i pokalen på straffespark.

Mit mål er at mindske deres gæld og købe talenter og billige spillere.
Jeg har hentet Ivan Rakitic på fri fra Schalke som mit eneste indkøb so far.
Jeg lurer p.t. på to tyske regen talenter.
Jeg har også Christian Zaccardo i kikkerten da Parma er rykket ned og han kan erhverves for under 20 mill. han har en fortid i Palermo og 29 år.

Jeg har fået 200 mill. at købe ind for, regen dog ikke med at bruge mere end 50. Dog lurer jeg stadig på Neymar da jeg mener han vil være den ultimative erstatning til Micoli som er blevet 32 år og har været skadet minimum 6 mdr. i min første sæson, opdaterer igen når transfervinduet er smækket i Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #14: 14 Feb 2011, 18:25 »

Fedt. Jeg er glad og skuffet på samtid.
Det glædelige er at jeg vandt Serie A med Palermo i 2. sæson. Dog har jeg højst spillet 5 kampe selv, da jeg lige ville se hvis jeg lod min ass. gøre det, og efter denne sæson var det meningen at jeg skulle tage hver evig eneste kamp. Nu har jeg så fået den dårlige følelse af, at nu stiller min bestyrelse garanteret sindssygt høje krav, jeg failer i største stil og jeg bliver fyret.
På en måde har jeg også mistet lysten til det spil, da jeg nu har vundet, og ved ikke hvad jeg ellers skal.

Mit hold ser således ud ifølge assistenten, hvor jeg selv mener nr 2 her Peace
nr1                                                                       nr2
                     Sirigu                                                             Sirigu
Cassani    Munoz   Bovo    Balzaretti               Cassani    Munoz    Bovo    Emanuelson
            Nocerino   Migliacchio                                         Khedira   Migliacchi
                     Pastore                                                         Pastore
Sanchez                             Afellay                       Sanchez                          Afellay
                   Hernandez                                                       Miccoli

Små ændringer alligevel Smiley
Udskiftere
Albin, Diarra, Goian, Balzaretti, Buanotte, Hernandez og Nocerino Smiley
Sanchez er Alexis Sanchez, og Afellay er Ibrahim Afellay.. Smiley
Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010