home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Hvordan får man holdet til præstere over hele sæson?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan får man holdet til præstere over hele sæson?  (Læst 1310 gange)
FredrikLeander
Gæst
 
Hvordan får man holdet til præstere over hele sæson?
« : 21 Nov 2010, 13:53 »

Jeg sidder og fatter minus af FM lige nu.. Jeg startede som lyn og torden, lå oppe i toppen af La Liga med Hércules, så blev det vinter, og har ikke kunne spille siden.. Troede det var min udebane taktik den var gal med, men nej, det var det ikke.

Nogle der har nogle tips og små tricks i ærmet til at få holdet til at præstere en hél sæson.
Ved godt i ikke har fået så meget at vide om holdet, men det kunne være at i alligevel lige havde tricks i ærmet Smiley
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Hvordan får man holdet til præstere over hele sæson?
« Svar #1: 21 Nov 2010, 13:57 »

Det er måske svært at overpræstere i en hel sæson?  Wink
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Hvordan får man holdet til præstere over hele sæson?
« Svar #2: 21 Nov 2010, 14:00 »

Amen for fanden, det kan ikke være rigtigt at man skal smadre alle i starten og så når man til vinter, så bliver man smadret af alle.
Logged

C´est la rose
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvordan får man holdet til præstere over hele sæson?
« Svar #3: 21 Nov 2010, 14:10 »

var det ikke det som der skete for Hull og især Hoffenheim. Hvis din trup inden sæsonen går i gang og bliver vurderet som for svag til topkampe, ville du næsten altid blive slået på plads igen. Så forstræk din trup og forbered dig til næste sæson er mine bedste råd.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvordan får man holdet til præstere over hele sæson?
« Svar #4: 21 Nov 2010, 14:30 »

Tror du er blevet ramt af det såkaldte "Re-ranking", hvilket betyder at spillet laver om på den rangering dit hold havde fra spillets start..

I dit tilfælde, så starter du jo med at være et bundhold der skal kæmpe om nedrykning. Derfor vil de andre hold også spille mod dig som var du et bundhold. Men eftersom at du klare dig godt og ligger til i toppen, så vil holdende begynde at få en anden opfattelse af dig. Fremover vil de nemlig spille mod dig som var du et tophold, og derfor vil de taktisk gribe kampene an på en helt anden måde.

Så fordi at de griber kampene an på en anden måde, så betyder det også at du er nødsaget til at lave taktiske justeringer for at fastholde den gode form du er inde i, og for at counter dem noget bedre..
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Hvordan får man holdet til præstere over hele sæson?
« Svar #5: 21 Nov 2010, 14:56 »

Tror du er blevet ramt af det såkaldte "Re-ranking", hvilket betyder at spillet laver om på den rangering dit hold havde fra spillets start..

I dit tilfælde, så starter du jo med at være et bundhold der skal kæmpe om nedrykning. Derfor vil de andre hold også spille mod dig som var du et bundhold. Men eftersom at du klare dig godt og ligger til i toppen, så vil holdende begynde at få en anden opfattelse af dig. Fremover vil de nemlig spille mod dig som var du et tophold, og derfor vil de taktisk gribe kampene an på en helt anden måde.

Så fordi at de griber kampene an på en anden måde, så betyder det også at du er nødsaget til at lave taktiske justeringer for at fastholde den gode form du er inde i, og for at counter dem noget bedre..
Ja, det lyder meget fornuftigt, det du siger. Det må jeg da tage til eftertanke, eller... Du har jo ret Wink
Det er jo klart at de vil gøre noget mere for at vinde over mig, når jeg har lavet nogle gode resultater. Og det kan de jo kun gøre ved at spille mod mig, som jeg var et tophold. Mig, der ikke har tænkt mig om.
Tak for hjælpen.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010