home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Bayern München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: FC Bayern München  (Læst 24216 gange)
C´est la rose
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #15: 21 Nov 2010, 15:20 »

tak for det ! jeg vil da lige afprøve det !

Held og lykke med det, fortæl lige os andre hvordan det kommer til at gå.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #16: 21 Nov 2010, 15:29 »

Contento er faktisk den største svaghed på holdet, men havde ikke rød til flere køb, så jeg må vente et år til. Så et kort svar er nej det er han ikke.
Som jeg har skrevet, så køb Fábio Coentrão han er lige så go som Phillip Lahm.
Logged

C´est la rose
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #17: 21 Nov 2010, 15:33 »

Som jeg har skrevet, så køb Fábio Coentrão han er lige så go som Phillip Lahm.

Bliver bare lidt svært at få ham væk fra Arsenal og jeg skal også finde en afløsere for Ribéry.

Så fandt man ud af hvem man skal imod i kvartfinale i CL, Det blev desværre de Engelsk mester fra Tottenham, som heller ikke har ikke prøvet at tabe i dette års Cl. Det er dermed de to eneste ubesejret hold der mødes.   
« Seneste Redigering: 21 Nov 2010, 15:40 af C´est la rose » Logged

C´est la rose
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #18: 21 Nov 2010, 23:25 »

Jeg vil bare lige fortælle lidt om hvordan det er gået siden sidst.

Som nævnt tideligere blev det Tottenham jeg skulle op imod. Første kamp vandt vi(FcB) 4 - 1 på hjemmebane, det var dog en dyr købt sejre da både Robben og Khedira fik gult kort, hvilket ville gøre at de ikke var med på WHL. Der vandt Tottenham 3 - 2, men de kunne nemt have vundet større og skulle nok have gjort det. Men igen var heldet på min og Bayerns side. i samme periode kom der en 3 - 1 sejre over Dortmund på udebane.

Men alt i alt betyder det at jeg kommer i Semifinale i dette års(2012) CL og det er sikkert at der kommer et tysk hold på Allianz Arena. Det er ikke helt for sjov at Fm skrev Le choc des titans. Jeg skal imod Leverkusen som har overrasket alt og alle ved at slå Liverpool og Real Madrid ud af CL. Vinder af vores kampe kommer op imod enten Inter eller Barcelona.

Vejen til Allianz Arena efter gruppespillet: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/2SG77068.png

Udover det er mesterskabet kommet i hus efter 28 runder og en DFB pokal finale mod SpVgg Greuther Fürth er på plads.

DFB Pokal(fra 1/8 finale): http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/RiW77979.png

Bundesliga: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/E5G78095.png

Desværre skete det som jeg frygtende før sæson start, nemlig at mit hold blev alt for stærkt i forhold til de andre i Bundensligaer, for imens jeg forstærkere holdet, blev de andre bare dårlige med deres dumme salg af stjerner, kun Leverkusen har kunne holde på sine spillere, men nu må vi se, jeg er ved at blive lidt bange for Dortmund.

Men held og lykke til alle andre der styre Bayern.     
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #19: 25 Nov 2010, 14:49 »

Citat
Jeg købte Fábio Coentrão for 12millioner euro(ja spiller med euro)

Super køb, klart en af de bedste VB du kan købe Smiley

At bruge Coentrao-Badstuber-Micho-Lahm er vel den bedste defensive.

Til dig der købte Khedira, hvordan kunne det ? Han er jo lige skiftet til Madrid?
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

C´est la rose
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #20: 25 Nov 2010, 22:15 »

Super køb, klart en af de bedste VB du kan købe Smiley

At bruge Coentrao-Badstuber-Micho-Lahm er vel den bedste defensive.

Til dig der købte Khedira, hvordan kunne det ? Han er jo lige skiftet til Madrid?

Fik ham først købt i anden sæson, han måtte have været utilfreds eller noget for jeg fik ham tilbudt af Madrid til den nette sum af 4,4mio€.
« Seneste Redigering: 25 Nov 2010, 22:17 af C´est la rose » Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: FC Bayern München
« Svar #21: 03 Jan 2011, 17:48 »

Et godt råd er at købe Vincent Enyeama i en eller anden israelsk klub. Han er virkelig god og fik ham for 3,5 millioner Smiley Et røverkøb!
Logged

drughi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #22: 05 Jan 2011, 22:59 »

Nu er jeg midt i 3.sæson, efter at havde vundet Bundesligaen med Wolfsburg, derefter skiftet til bayern 3 månerder inde i 2.sæson. Jeg har, grundet skader, været nødsagiet til at bruge Alaba samme med Svinet. Alaba har vist sig at være helt utrolig god. Brug ham. han er unden tvivl et af de største talenter i spillet!! I angrebet brugte jeg Olic som Poacher og han scorede mange mål fra start af, De gange jeg har brugt Gomez har det været som Complete Attacker, men han har absolut ikke imponeret, Jeg købte derfor Sonogo i straten af 3.sæson, efter jeg havde hentet ham i starten af 2.sæson til Wolfsburg. Han skal nok blive vild, som alle de andre gange han har bombet løs for mig!! Derudover har jeg hele tiden brugt Kroos som Attacking Midfielder, og Müller har derfor været på bænken så længe der ikke har været skader offensivt. Jeg er dog begyndt at bruge ham som Poacher og han har scoret mere end jeg kunne forvente.
Men godt at se at der er andre end mig, der er helt tossede med med at være Kaiser Franz' biatch...God vind...
Logged

Zinqo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #23: 13 Feb 2011, 09:39 »

er selv lige startet med bayern, efter mit Unitedsave ikke gad hentes.. Forsøger at lave det rent tysk, for ikke at blive for stærk i forhold til de andre hold. Kan se det er sket for nogle af jer, så prøver så vidt muligt at købe tyskere. Poster et SS senere af mit hold.
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: FC Bayern München
« Svar #24: 20 Feb 2011, 22:14 »

er selv lige startet med bayern, efter mit Unitedsave ikke gad hentes.. Forsøger at lave det rent tysk, for ikke at blive for stærk i forhold til de andre hold. Kan se det er sket for nogle af jer, så prøver så vidt muligt at købe tyskere. Poster et SS senere af mit hold.

Selvom du kun vil lave det tysk kan det blive et frygteligt stærkt hold  Smiley Dortmund og Leverkusens spillere kan sagtens forstærke dig  Thumbs Up
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #25: 24 Feb 2011, 19:01 »

Har også startet en save med bayern... de har en fantastisk offensiv med Ribery, Kroos, Müller og stjernen Robben. Tilgengæld er defensiven langt fra den bedste, derfor har jeg hentet Mexes for 52mio, og Coentrao for 95mio.
Kan ikke finde ud af om Gomez er skarp nok, har i nogen erfaringer. eller skal jeg hente en ny spids angriber?Opstemt
Jeg vil spiller 4-2-3-1.
kunne også godt bruge en ny keeper, men der er kun penge til enten en keeper eller en angriber. hvad synes i? Opstemt
Logged

C´est la rose
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #26: 24 Feb 2011, 19:11 »

Da jeg var Bayern var Gómez skarp nok, fik aldrig en sæson under 27mål, havde en sæson med 33 mål i 33 Bundesliga kampe, ellers så hent en mand som André Schürrle hold da op han bliver ond.

Helt klart en ny keeper, hent enten Adler, Neuer eller Stekelenburg til klubben.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #27: 24 Feb 2011, 19:27 »

Da jeg var Bayern var Gómez skarp nok, fik aldrig en sæson under 27mål, havde en sæson med 33 mål i 33 Bundesliga kampe, ellers så hent en mand som André Schürrle hold da op han bliver ond.

Helt klart en ny keeper, hent enten Adler, Neuer eller Stekelenburg til klubben.
Lyder godt. Hvad brugte du Gomez som? Opstemt
Logged

C´est la rose
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #28: 24 Feb 2011, 20:26 »

Det står vist nok lidt tilbage tråden.

Men først indstill ham som Targetman og Angreb, herefter indstiller du som jeg har gjort her http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/B1Z75374.png

Derudover skal Robben(Inderste Angriber, Angreb) Ribéry(Inderste Angriber, Angreb) og Muller(Inderste Angriber, Support) indstilles sådan, så skulle Gómez gerne lave mål.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #29: 24 Feb 2011, 20:30 »

Det står vist nok lidt tilbage tråden.

Men først indstill ham som Targetman og Angreb, herefter indstiller du som jeg har gjort her http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/B1Z75374.png

Derudover skal Robben(Inderste Angriber, Angreb) Ribéry(Inderste Angriber, Angreb) og Muller(Inderste Angriber, Support) indstilles sådan, så skulle Gómez gerne lave mål.
Tusind tak for det :-D
-ved dog ikke helt om jeg kommer til at bruge Müller eller Toni Kroos på OMC da jeg synes Kroos er vildt god. men kan kan sikkert også gøre det med samme indstillinger Opstemt
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010