home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 275 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  West Ham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: West Ham  (Læst 11923 gange)
Jilech
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #30: 28 Apr 2011, 18:01 »

Hvis man skal starte et nyt save med West Ham, kunne man gå ind i editoren og tilføje det 60.000 siddepladser store Olympic Stadium som West Hams næste stadion fra 1.7.2014, da de er blevet udvalgt til favoritter til at overtage stadionet og er godkendt af staten/kommunen.

http://www.whufc.com/page/OlympicsIndex/0,,12562,00.html
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #31: 02 Maj 2011, 10:22 »

Så er første sæson færdig spillet. Det blev til sejr i liga cuppen mod Bristol City og så VANDT jeg premier league Opstemt!

Det kunne være spændende at se noget taktik Thumbs Up
Logged

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #32: 02 Maj 2011, 12:23 »

Det kunne være spændende at se noget taktik Thumbs Up

Er mongol til at lave screen shot på mac, så prøver lige at skrive det Smiley

holdet i første sæson så sådan ud:

                Green
Behrami - Spence - Upson - Bridge

                Annan
             Parker - Noble

Stanislas                        Boa Morte

                 C. Cole

Spiller - Rolle - Pligt

Green - Sweeper målmand - support
Begge backs - back - support
Begge FC - central forsvar - forsvar
Annan - Ankermand - forsvar
Noble - avanceret playmaker - angreb
Parker - Central midtbane spiller - angreb
Stanislas - inderste angriber - support
Boa Morte - inderste angriber - support
C. Cole - avanceret angriber.

 
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

cousinsmoke
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #33: 05 Maj 2011, 12:56 »

Mit hold i 2016:

                           Akinfeev
G. Johnson  Spence          Sakho    Dodo

                Vidal     Hamsik  Pastore

              Dzeko      Neymar    Guilheme

Bænk:
Steklenburg
M Richards
Smalling
Rodwell
Eriksen
Nani
Lorenzo (ung spiller)
Logged

cousinsmoke
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #34: 16 Maj 2011, 10:58 »

I'm forever blowing bubbles,
pretty bubbles in the air,
they fly so high, nearly reach the sky
then like my dreams they fade and die.
Fortunes always hiding,
I've looked everywhere,
I'm forever blowing bubbles,
pretty bubbles in the air!

United  "clap clap clap"
United  "clap clap clap"
United  "clap clap clap"
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #35: 16 Maj 2011, 12:01 »

Mit hold i 2016:

                           Akinfeev
G. Johnson  Spence          Sakho    Dodo

                Vidal     Hamsik  Pastore

              Dzeko      Neymar    Guilheme

Bænk:
Steklenburg
M Richards
Smalling
Rodwell
Eriksen
Nani
Lorenzo (ung spiller)

Godt hold. Hvor gammel er Johnson og Nani?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #36: 13 Jul 2011, 06:52 »

Godt hold. Hvor gammel er Johnson og Nani?

Nani er samme årgang som mig, så han må være 30 i 2016, mens Glen Johnson er 32.. Wink




Jeg regner med at starte et West Ham save, når jeg kommer hjem fra arbejde (Men der er sku lang tid til ticked off) og jeg vil gribe det meget anderledes an end hvad jeg plejer. Jeg plejer at købe stort ind og rydde godt ud i truppen, men denne gang regner jeg med maks tre indkøb (evt. på leje) og så vil jeg ellers satse klubbens egne ungdomsspillere. Der er flere store talenter jeg ser frem til at prøve og specielt Domonic Vose bliver et spændende bekendtskab. Jeg regner med at størstedelen af de penge, som der er til rådighed + dem fra salg skal gå til en forbedring af staben (specielt på talentspejder og ungdomstrænerfronte n). Jeg har ingen umiddelbare planer om at hente tidligere talenter ind som f.eks. Lampard, Defoe, Cole eller brødrene Ferdinand, men hvis muligheden byder sig vil jeg da klart overveje dem Wink

Jeg vil ikke købe bare for at købe, men jeg forventer at 75 % af mine indkøb bliver til talentafdelingen og at jeg vil igen vil at 75 % af de spillere, som jeg henter ind er fra UK. Jeg regner med at forfremme to-tre talenter frem mod sæsonstarten og så forventer jeg at de kommer til at spille mindst ti kampe hver på klubbens førstehold. Derudover har jeg flere seniorspillere på vippen såsom Lars Jacobsen, der får et halvt år til at vise at han skal forlænges med og det gælder bl.a. også Benni McCartney så nu må vi se..

Jeg glæder mig til at komme i gang Thumbs Up

Jeg regner med at praktisere følgende to taktikker;

Hjemme

ST
OV OMC OH
MC MC
VB MS MS HB


Ude
ST
OV OH
MC MC MC
VB MS MS HB


Vedr. taktikken er det langt fra fast og folk er da velkommen til at komme med indsigelser, hvis det er helt ude i hampen.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #37: 16 Jul 2011, 18:33 »

Nogen der spiller med West Ham?
Logged

- Veni, vidi, vici -

ZhotLog
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #38: 16 Jul 2011, 19:17 »

Jeg er lige nu i år 2024 i mit West Ham spil. Den klub har så fantastisk meget potentiale.. Helt sikkert det bedste spil jeg har haft i fm11. Er dog ikke helt tilfreds med det navn det nye stadion fik for et par år tilbage... (Scott) Parker Park. Det burde jo være opkaldt efter mig Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #39: 17 Jul 2011, 00:51 »

Jeg er lige nu i år 2024 i mit West Ham spil. Den klub har så fantastisk meget potentiale.. Helt sikkert det bedste spil jeg har haft i fm11. Er dog ikke helt tilfreds med det navn det nye stadion fik for et par år tilbage... (Scott) Parker Park. Det burde jo være opkaldt efter mig Wink

Nice.. kan du give lidt tips og tricks til de første par sæsoner?

Heheh.. Blæret.. Parker m,¨jo have været Gud.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

ZhotLog
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #40: 17 Jul 2011, 01:50 »

Well..
Mht. til spillerkøb købte jeg altid for mindre end jeg solgte i de første 5 sæsoner. Man kan især få billige spillere fra nedrykkerholdene (fik herfra bl.a. Ryan Shawcross og Lee Cattermole, der begge har ikon-status i klubben nu.. Samt Jose Enrique og Marc Albrighton). Ellers er det i engelsk fodbold altid en god idé at holde øje med spillere til salg på City's reservehold. Derudover havde jeg stor succes med at bruge West Hams egne spillere som Jack Collison, Jordan Spence, Junior Stanislas, James Tomkins, Mark Noble osv.

Jeg er altid meget forsigtig med klubbers økonomi, så løntunge spillere som Kieron Dyer, Robert Green, Matthew Upson og Scott Parker var alle væk ved starten af 2. eller 3. sæson. Der er langt billigere og bedre alternativer.

Hvis du får muligheden, så haps Danny Wilson og Jonjo Shelvey fra Liverpool. De bliver begge absolut verdensklasse omkring 24-25 års alderen.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #41: 21 Jul 2011, 01:21 »

Well..
Mht. til spillerkøb købte jeg altid for mindre end jeg solgte i de første 5 sæsoner. Man kan især få billige spillere fra nedrykkerholdene (fik herfra bl.a. Ryan Shawcross og Lee Cattermole, der begge har ikon-status i klubben nu.. Samt Jose Enrique og Marc Albrighton). Ellers er det i engelsk fodbold altid en god idé at holde øje med spillere til salg på City's reservehold. Derudover havde jeg stor succes med at bruge West Hams egne spillere som Jack Collison, Jordan Spence, Junior Stanislas, James Tomkins, Mark Noble osv.

Jeg er altid meget forsigtig med klubbers økonomi, så løntunge spillere som Kieron Dyer, Robert Green, Matthew Upson og Scott Parker var alle væk ved starten af 2. eller 3. sæson. Der er langt billigere og bedre alternativer.

Hvis du får muligheden, så haps Danny Wilson og Jonjo Shelvey fra Liverpool. De bliver begge absolut verdensklasse omkring 24-25 års alderen.

Ja det er altid rart at rippe en nedrykkerklub for stjerner for en slik Wink Men jeg håber da på at kunne hente navne lidt a la dine.. lyder sgu godt.. Thumbs Up

Men det lyder godt.. jeg har også tænkt mig at benytte mig rigtig meget af klubbens egne talenter selvom jeg lige har udlejet Sears og Eyjolfsson ud for at få lidt hår på brystet.. Thumbs Up

Jeg regner med at Dyer er færdig til næste sommer, da han simpelthen tjener alt alt for meget, men jeg vil dog gerne se hvad jeg kan få ud af Upson, Parker og Green selvom de tjener kassen.. Wink tror godt de kan fortsætte som nøglespillere godt op i 30'erne til trods for prisen.. så er der også lidt "klub-ånd tilbage".. Upson har 101 PL kampe, Parker har 76 Pl kampe (+ anførerbindet) og Green har 139 PL kampe.. Det er alligevel over 300 PL kampe plus den kommende sæsons kampe.. Det kan godt blive meget værdifuldt når de unge spillere skal spilles ind på holdet.. Peace Men selvfølgelig kan det godt være at jeg skifter dem ud når jeg står ved sæson 2-3 stykker Wink

Jep de to har jeg kig på, men der er går lige en sæson eller to før jeg tror de bliver aktuelle for mig.. Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
West Ham
« Svar #42: 29 Aug 2011, 21:13 »



Er gået totalt død i FM så ville starte et nyt spil og valget faldt på West Ham som jeg stærkt regner med rykker op i Premier igen 1 sæson.

Har sat et krav at jeg kun søger nye spillere til min trup som er højst 27 år da jeg vil samle et godt yngre hold til fremtiden.

På min stab side har jeg opsagt med en del og beholdt lidt af de gamle som er.

David Coles måltræner
Wally Downes første træner
Paul Hilton ung. træner
Peter Drake ung. træner
Tony Carr ung.træner
Dave Singleton Fysio
Jimmy Hampson talentspejder
Roger Cross talentspejder

Af nyt personale jeg har ansat er.

Cetto Di Mascio Ass. manager
Jens Bangsbo Fysisk træner
Talent spejdere er.

Andrzej Szarmach
Patric Mboma
Finn Christensen
Johan Boskamp
Faustino Asprilla




Har ikke rigtig købt nye spillere indtil videre da jeg kun har 4.5 mill kr til det.

Men pt på fri transfer har jeg fået.

Tijani Belaid
John Bostock på leje men med fremtidig køb
Gaél Nlundulu


Til salg har jeg sat disse her da jeg enten mener de ingen fremtid har eller er for dyre.

Benni McCarthy
John Carew


Har indtil videre spillet 2 træningskampe som er gået således.

Vandt 3-0 ude over Olympiakos
Vandt 2-0 ude over AEK

nogen der syntes om dette eller med gode råd

Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #43: 29 Aug 2011, 21:34 »

har foretaget mig nye ting siden spillets start. Syntes selv det er ret gode forbedringer.

Ud er gået.

Holmar Eyjólfsson Leje til Bristol City
Jordan Brown Leje til Plymouth
Scott Parken solgt til United for 70 mill kroner, ville egentlig gerne beholde ham men syntes hans alder taget i betragting (29) så var det et meget fornuftigt salg.

Ind er så kommet af nye.

John Bostock leje med en købskalusul
Jores Okore på fri fra Nordsjælland
Emil Larsen 9 mill kr fra Lyngby allerede fast mand
Ronnie Minkwitz 9,75 mill kr fra Fullham Kæmpe talent på 16 år
Rafa 4,5 mill kr fra Getafe da jeg manglede en deff midt, efter salget af Parker, håber han er det rette køb til prisen

Og så skifter David Jensen fra Nordsjælland til mig fra 1/7 2011 et KÆMPE målmands talent
Logged

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #44: 05 Sep 2011, 20:13 »

Hvordan ville i bruge Carlton Cole og John Carew sammen? de er jo begge nogle store fysiskstærke og hovedsstødstærke spillere?

Tænker den ene skal være Target mand, men er lidt i tvivl om konstellationen.
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010