|
DavidMadsen
|
|
Drop så den falbede attitude DM!!!  Lod os nu se hvem der har mest at grine af når Island vinder U-21 EM næste sommer!  "Falbede" og "lod"? Hvis den her blog skal være realistisk, er det jo godt at du ikke har fået dansk tilføjet til dine sprog! Ej, just kidding. Men jeg LOL'ede i hvert fald over den sidste linje. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
God update CP! Stærkt at jeg er den central forsvarer med højest spilgennemsnit indtil videre! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
God update CP! Stærkt at jeg er den central forsvarer med højest spilgennemsnit indtil videre!  Mange tak Benjoe  Jeg er desværre løbet ind i et problem. Første runde af pokalturneringen er blevet spillet og vi var ikke med. Jeg ved ikke om jeg har glemt noget i editor eller sådan noget. Nogen der ved om vi kommer med næste år? For det ville da være nedern, hvis vi ikke skulle spille med der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Du skal vidst vente et hvis antal år før du er med. Tror det er tre eller fem år, men er ikke sikker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Du skal vidst vente et hvis antal år før du er med. Tror det er tre eller fem år, men er ikke sikker.
Ok, så må vi jo bare vente lidt med, at hæve pokalen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Hvordan går det CP? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
"Falbede" og "lod"? Hvis den her blog skal være realistisk, er det jo godt at du ikke har fået dansk tilføjet til dine sprog! Ej, just kidding. Men jeg LOL'ede i hvert fald over den sidste linje.  Rimelig grov fail af den islandske U-21 landsholdspiller! 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Hvordan går det CP?  Det går fint  Har spillet 8 kampe i ligaen so far og jeg regner med, at lave en update om 2-3 kampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Det går fint  Har spillet 8 kampe i ligaen so far og jeg regner med, at lave en update om 2-3 kampe  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Jeg husker muligvis forkert, men havde han ikke bare ændret en klub?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Jeg husker muligvis forkert, men havde han ikke bare ændret en klub?
Klubben er grundlagt i 2010 (sjov nok) og har derfor ingen historie, det bliver op til jer. Han har blot erstattet os med Frederikssund i 2. division.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Han har blot erstattet os med Frederikssund i 2. division.
Aah, jeg huskede det som om han havde ændret Frederikssund - og har lidt travlt med en samf. opgave, så gad ikke rigtigt finde det. Tak skal du have. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Nicklas Pedersen og Katlego Mphela.. En giftig angrebsduo! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
Nicklas Pedersen og Katlego Mphela.. En giftig angrebsduo!  Hva har de med denne tråd at gøre? Spam.... jaja spam selv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Har spillet 8 kampe i ligaen so far og jeg regner med, at lave en update om 2-3 kampe  Regner du med at den kommer ud i dag? Så vil jeg lige sørge for at komme på, når den udkommer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|