|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Super dejlig update!  Må jeg bede om et SS af mig!  Mange tak PÉTUR CARLÓSSom du kan se er du desværre lige blevet skadet i 3 måneder  Flot CP!!  kunne også godt tænke mig et SS af mig. Her: JOHANNES FALKENBERGDet kan der jo være brug for en gang i mellem.  Det er selvfølgelig rigtig nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Mange tak PÉTUR CARLÓSSom du kan se er du desværre lige blevet skadet i 3 måneder  Nooooooooooo skadet i 3 måneder! Hvordan skal holdet dog kunne klare sig uden mig! 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Så længe jeg ikke bliver en Pepe lignende spiller der slagter alt og alle og gerne lige slagte lidt mere når de ligger ned...så er jeg tilfreds, mere eller mindre. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
phil0883
|
|
Nice nok CP  BE om SS  ? (Phillip Budtz)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Glad for at se du bruger mig CP! Godt med et dejligt stabilt niveau, især når jeg styrer midtbanen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Rigtig dejligt arbejde CP !!! Går dog efter at blive topscore ; du holder mig for meget på bænken  ... Ej glæder mig til at høre mere ; er virkelig blevet fanget af denne sjove måde at føre en blog på.... og så er du også genial til det ! ønsker mig dog lige flere billeder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
BAD NEWS  Har lige fået crash dump midt i en kamp og havde åbenbart ikke gemt, så har mistet de 3 seneste kampe. Stenløse 4-3 nederlag, Allerød 1-1 og Elite 3000 1-0. Hvad skal jeg gøre? Spille kampene igen og så bare tage det resultat eller forsøge, at genskabe resultaterne ved, at gå på ferie og så ikke gemme, hvis resultatet er det forkerte ? Det betyder selvfølgelig også, at petur ikke er skadet længere. Rigtig dejligt arbejde CP !!! Går dog efter at blive topscore ; du holder mig for meget på bænken  ... Ej glæder mig til at høre mere ; er virkelig blevet fanget af denne sjove måde at føre en blog på.... og så er du også genial til det ! ønsker mig dog lige flere billeder Tak tak  Hvis jeg skal bruge dig mere må du også levere noget mere  Skal nok prøve, at få flere billeder med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Bare spil kampene igen og forsøg at genskabe resultaterne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Bare spil igen CP !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Det betyder selvfølgelig også, at petur ikke er skadet længere.
Sounds good to me! 
|
|
|
|
|
|
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
Bare spil igen, men husk nu lige at gøre Petur skadet 
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndbymylife
Gæst
|
|
arhh den var sku grov 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Og mig som troede at vi var hold kammerater!  Mit teamwork er på 16 og så får jeg smidt det der lige i hovedet! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|