home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 939 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hjælp, jeg stinker!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp, jeg stinker!  (Læst 860 gange)
Younes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hjælp, jeg stinker!
« : 18 Nov 2010, 22:38 »

Jeg spiller med Newcastle og fik en helt kanon start på sæsonen med 4 sejre, en uafgjort og et nederlag. NU er det så gået ned ad bakke - i den grad ned a bakke!

I mine seneste 11 kampe har jeg ikke vundet og i dem har jeg scoret - hold fast - 2 mål!!! 1 mål i de seneste 10 kampe! Jeg er forholdsvis ny i managerspil og dette er ikke bare en dårlig stime, det er jo helt vildt. Jeg går ud fra det er mig der er noget galt med. Der må være et eller andet jeg gør helt og aldeles forkert. Er der nogen, der tror de kan hjælpe?
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hjælp, jeg stinker!
« Svar #1: 18 Nov 2010, 22:41 »

Hvilken taktik, hvilke holdinstillinger? (: - Moral på holdet? - Kondition?
Logged

Younes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp, jeg stinker!
« Svar #2: 18 Nov 2010, 22:47 »

Hvilken taktik, hvilke holdinstillinger? (: - Moral på holdet? - Kondition?

spiller 4-4-1-1

I starten da det gik godt spillede jeg med højt, aggressivt pres kontraangreb og direkte afleveringer. Moralen bliver sjovt nok dårligere og dårligere efterhånden som jeg taber og taber. Nu er jeg så begyndt at spille med lidt mere defensivt uden højt pres og uden samme form for aggresivitet da det lige pludselig ikke havde en positiv virkning mere. Har prøvet flere ting men intet har virket. Det værste er næsten at mit hold slet ikke kan finde ud af at score mål. 1 mål i 10 kampe siger alt.

Og det kan godt være det har noget med kondition at gøre. Min assistent siger hele tiden at han er bekymret over mit holds kondition sammenlignet med mine modstandere, men alle spillere, der starter inde har over 90% i kondition på kampdagen, så jeg forstår det ikke. Iøvrigt så piller jeg ikke selv ved træningen, da jeg som nævnt er ny i manager og tager det hele lidt af gangen.

EDIT: dog står der at mine spillere er tilfredse med den træning der nu en gang er.
« Seneste Redigering: 18 Nov 2010, 22:49 af Younes » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010