home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  LLM: Hvor langt er du nået?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: LLM: Hvor langt er du nået?  (Læst 18215 gange)
Juniorfjas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #15: 22 Dec 2010, 10:40 »

Opdatering omkring mit save med Ballerup-Skovlunde Fodbold

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28506.msg831723#msg831723
Logged

FM2007: Brøndby -> Valencia
FM2008: MK Dons fra League 2 til Premier League
FM2009: Brøndby -> Juventus -> Man City + Spanien
FM2010: Fiorentina
FM2011: Ballerup-Skovlunde Fodbold 2.div -> Superliga

Martin Barca
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #16: 22 Dec 2010, 10:53 »

Fedt Save du har Opstemt
Det kunne da være helt vildt dejligt hvis det skete i virkeligheden for BSF, da jeg selv bor i Ballerup og har spillet der for ikke så lang tid siden Smiley Godt nok på U14 Holdet Opstemt
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #17: 22 Dec 2010, 17:16 »

Opdatering omkring mit save med Ballerup-Skovlunde Fodbold

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28506.msg831723#msg831723
Hvilken række spiller de i?
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #18: 22 Dec 2010, 18:59 »

Hvilken række spiller de i?
i virkeligheden spiller de i 2. Division ØST
Logged

Juniorfjas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #19: 22 Dec 2010, 18:59 »

Hvilken række spiller de i?

I virkeligheden er vi i 2.division, men i mit save har jeg fået dem i superligaen
Logged

FM2007: Brøndby -> Valencia
FM2008: MK Dons fra League 2 til Premier League
FM2009: Brøndby -> Juventus -> Man City + Spanien
FM2010: Fiorentina
FM2011: Ballerup-Skovlunde Fodbold 2.div -> Superliga

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #20: 23 Dec 2010, 02:18 »

Startede tidligere på dagen en karrire med Beaconsfield, fra den 8 bedste række i England. Jeg fik mig et lønbudget på ca 7 tusind, og nu skulle jeg rigtig forstærke holdet. Alle mine ungdomsspillere skred, ved ikke lige vad der skete, men der stod de afviste det seneste kontrakttilbud, uden jeg altså havde tilbudt dem en ny kontrakt. Det var faktisk ganske heldigt at de røg ud af klubben, eftersom mit lønbudget sank. Jeg købte spillere ind, så jeg endte med at bruge omkring 8 tusind på løn om ugen. Det har vist sig at være alt for meget, da klubben rent faktisk slet ikke har råd til løn, næsten da. Lige nu har jeg et minus på 500.000, og underskuddet bliver større måned for måned. Er godt igang med at rykke op, ligger nummer 1 i ligaen, og har 7 point ned til nummer 2 efter 22 kampe. Så håber at hvis jeg vinder ligaen, så får holdet nogle flere fans, og bedre sponsorater. Lige nu har klubben et sponsorat, som lyder på 11 k om året, hvilket er småpenge ifrohold til det jeg mangler.. Opdaterer løbende...
Logged

Liverpool F.C

smulle21
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #21: 24 Dec 2010, 21:17 »

  • he
  • [li][/li]
    he
Logged

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #22: 31 Dec 2010, 08:28 »

Jeg gik i går igang med Hyde United. Indtil videre har det været forfærdeligt - da jeg pt ligger på en anden sidste plads. Har prøvet en masse taktikker, men ikke fundet den rigtige endnu, desværre. Ellers spændende at starte med så lavt et hold, hvilket er første gang jeg prøver.
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #23: 02 Jan 2011, 15:59 »

Juniorfjas , var det ikke også dig der førte Leeds til Champions League sejr efter 4 sæsoner i 09 udgaven Smiley?
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #24: 02 Jan 2011, 16:04 »

Godt initativ!

Jeg kan da godt fortælle lidt om midt spil med LFA...

Startede med serie-6 erfaring og uden job, for at gøre det lidt realistisk og i første sæson endte jeg på en 2 plads, efter at have overtaget dem midt i sæsonen hvor de lå lige over stregen. Jeg fik vendt skuden og fik sorteret ud i spillerne.

Stillingen 2010/2011:



Er godt tilfreds med en 2.plads, taget i betragtning af klubbens situation da jeg overtog dem.

Sæsonen 2011/2012
Forventningerne var store til et stærkt LFA hold, men med modstandere som Kolding IF, Blokhus FC, Aarhus Fremad, Nordvest FC og Brabrand IF, synes det at være lagt i ovnen til en spændende oprykningskamp. Sådan gik det dog ikke, LFA var et niveau over resten af topholdene og det viser stillingen også tydeligt  Smiley
Stillingen 2011/2012:


Jeg er meget stolt over at vi kun lukkede 16 mål ind i 30 kampe og det er da også forsvaret jeg har lagt mest vægt på. Offensivt blev Dennis Bo Mortensen topscorer i ligaen med 26 mål i de 28 kampe han var med i! Det må også siges at være imponerende.

Her til sidst vil jeg lige vise mine 3 profiler:
Ibrahim Shikanda - Forsvarsprofilen


Mikkel Rygaard Jensen - Midtbanekreatøren


Dennis Bo Mortensen - Bomberen



Det var sådan ganske kort om mine 1½ år i LFA indtil nu  Smiley

Beklager det grafiske, men det er langt fra min stærkeste side  Smiley


Glæder mig over at se holdet her nede fra også godt kan lidt, men igen det er jo et spil. Smiley

Er du selv fra Nykøbing eller Lolland OG Falster
Logged

Juniorfjas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #25: 03 Jan 2011, 19:57 »

Juniorfjas , var det ikke også dig der førte Leeds til Champions League sejr efter 4 sæsoner i 09 udgaven Smiley?

Nej det har ikke været mig, har faktisk aldrig spillet med Leeds, men før 11'eren udkom havdejeg planlagt at køre et save med dem, men ret hurtigt tabte jeg lysten, jeg sys det er meget sjovere at føre en klub med lavt rep op gennem rækkerne og bygge sit eget managernavn stille og roligt op fra bunden. Så jeg endte med BSF.
Logged

FM2007: Brøndby -> Valencia
FM2008: MK Dons fra League 2 til Premier League
FM2009: Brøndby -> Juventus -> Man City + Spanien
FM2010: Fiorentina
FM2011: Ballerup-Skovlunde Fodbold 2.div -> Superliga

PyRm8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #26: 04 Jan 2011, 16:55 »

Damse1994: Nej jeg er ikke fra Falster eller deromkring, jeg prøvede mig bare med LLM og fik så tilbudt job fra LFA :-)
Logged

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #27: 07 Jan 2011, 13:04 »

Jeg har lagt mærke til, at i alle vælger hold fra lavere store ligaer, som i Tyskland, England osv. Men er der nogle af jer, der har prøvet, at starte med et "storhold" i en af de små ligaer, som f.eks. Nordirland. Jeg sidder selv og overvejer at starte op med Linfield, i Nordirland. Linfield er det største hold, med det største budget, men på trods af det, er det stadigvæk kun deltidsspillere. Men de starter i Champions League kvalifikationen (dog umuligt at nå særligt langt). Men vil hører, om der er nogle der ved, om det er realistisk, at kunne gøre den nordirske liga fuldtids proffessionel, samt gøre Linfield til et etableret Champions League mandskab. Om det tager 2 eller 10 sæsoner, det er lidt ligegyldigt, vil bare hører, om det er muligt. Og om, der er nogle der har prøvet dette.
Logged

whale
Gæst
 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #28: 07 Jan 2011, 13:22 »

Jeg har lagt mærke til, at i alle vælger hold fra lavere store ligaer, som i Tyskland, England osv. Men er der nogle af jer, der har prøvet, at starte med et "storhold" i en af de små ligaer, som f.eks. Nordirland. Jeg sidder selv og overvejer at starte op med Linfield, i Nordirland. Linfield er det største hold, med det største budget, men på trods af det, er det stadigvæk kun deltidsspillere. Men de starter i Champions League kvalifikationen (dog umuligt at nå særligt langt). Men vil hører, om der er nogle der ved, om det er realistisk, at kunne gøre den nordirske liga fuldtids proffessionel, samt gøre Linfield til et etableret Champions League mandskab. Om det tager 2 eller 10 sæsoner, det er lidt ligegyldigt, vil bare hører, om det er muligt. Og om, der er nogle der har prøvet dette.

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28409.0
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LLM: Hvor langt er du nået?
« Svar #29: 07 Jan 2011, 16:45 »

Som whale skriver så er Nickmik langt med sit hold fra den laveste liga som FM har udgivet fra nordirland.
Linfield som du nævner er nok en dejlig nem udfordring for Nordirland da de er det eneste hold der er deltidsprofessions, mener jeg.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010