home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Leeds
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Leeds  (Læst 24753 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #90: 24 Feb 2011, 21:45 »

Becchio ville jeg nok bruge som targetman da hans forcer er i luftspillet, men en avanceret angriber kunne nok også gå an. McCormack har jeg ikke mange erfaringer med i angrebet da jeg spillede en 4-5-1 ala Barca og Arsenal hvor han blev omskolet til at spille kant Smiley Kunne dog forestille mig at han også ville være god som avanceret.
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #91: 28 Feb 2011, 00:39 »

Jeg rykkede, meget overraskende, op i Premier League efter kun én sæson i nPower. Ved sidste spillerunde lå jeg nummer 7, og derfor uden for playoffs, men med en sejr over Sheffield United røg jeg helt op på en 4. plads. I Playoff semifinalen mødte jeg Crystal Palace, hvor jeg gik videre efter en 2-0 sejr ude, og et 2-1 nederlag hjemme.
I finalen mødte jeg Hull, hvor der skulle gå 118 minutter før jeg kom foran.
Er nu igang med første år i Premier League, hvor jeg utrolig nok befinder mig på en 7. plads efter 9 spillerunder. Var seedet nr. 20, og havde valgt at jeg skulle undgå nedrykning, så jeg fik 220 mio til transfers.

Transfers i første sæson:
John Guidetti (Leje)
Hans Somers (Fri)
Fabian Carini (Fri)
John Fleck (Leje)
Emmanuel Boakye (4 mio.)
George Mourad (Fri)
Steve Gohouri (13 mio)
Oliver Kapo (Fri)


Især John Guidetti var grunden til denne fantastiske sæson, 35 kampe og 26 mål med en gennemsnitsbedømmel se på 7.29 blev det til.

Denne sæsons transfers:
Lasse Schøne (Fri)
Julio Cruz (Fri)
Andrés Guardado (42 mio)
Andy Reid (14 mio)
Erik Huseklepp (33 mio)
Marcus Berg (31 mio)
Alexey Berezutskiy (10 mio)
Michael Ball (4 mio)
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds
« Svar #92: 09 Mar 2011, 23:24 »

Kan anbefale Leeds til alle FM gamere. Er i gang med Leeds nu, og må nok indrømme det er det sjoveste spil jeg har haft i FM11 Smiley
Logged

Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #93: 14 Mar 2011, 16:32 »

Nogle forslag til køb i 1. sæson? Opstemt
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #94: 14 Mar 2011, 16:55 »

Kan anbefale dig de tre traditionelle som jeg selv og mange andre har købt. Alex Smithies, Jose Goncalves og Leigh Griffiths. Med dem på holdet har du et ganske solidt hold med Smithies der gør det fantastisk i målet, en hurtig forsvarspiller i Goncalves og så Griffiths der altid er garanti for mål Smiley
Logged

Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #95: 14 Mar 2011, 20:48 »

Kan anbefale dig de tre traditionelle som jeg selv og mange andre har købt. Alex Smithies, Jose Goncalves og Leigh Griffiths. Med dem på holdet har du et ganske solidt hold med Smithies der gør det fantastisk i målet, en hurtig forsvarspiller i Goncalves og så Griffiths der altid er garanti for mål Smiley
Griffiths og Goncalves vil ikke til min klub? ;(
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #96: 18 Mar 2011, 16:14 »

Jeg rykkede, meget overraskende, op i Premier League efter kun én sæson i nPower. Ved sidste spillerunde lå jeg nummer 7, og derfor uden for playoffs, men med en sejr over Sheffield United røg jeg helt op på en 4. plads. I Playoff semifinalen mødte jeg Crystal Palace, hvor jeg gik videre efter en 2-0 sejr ude, og et 2-1 nederlag hjemme.
I finalen mødte jeg Hull, hvor der skulle gå 118 minutter før jeg kom foran.
Er nu igang med første år i Premier League, hvor jeg utrolig nok befinder mig på en 7. plads efter 9 spillerunder. Var seedet nr. 20, og havde valgt at jeg skulle undgå nedrykning, så jeg fik 220 mio til transfers.

Transfers i første sæson:
John Guidetti (Leje)
Hans Somers (Fri)
Fabian Carini (Fri)
John Fleck (Leje)
Emmanuel Boakye (4 mio.)
George Mourad (Fri)
Steve Gohouri (13 mio)
Oliver Kapo (Fri)


Især John Guidetti var grunden til denne fantastiske sæson, 35 kampe og 26 mål med en gennemsnitsbedømmel se på 7.29 blev det til.

Denne sæsons transfers:
Lasse Schøne (Fri)
Julio Cruz (Fri)
Andrés Guardado (42 mio)
Andy Reid (14 mio)
Erik Huseklepp (33 mio)
Marcus Berg (31 mio)
Alexey Berezutskiy (10 mio)
Michael Ball (4 mio)

Ganske vildt Crystal Palace kan ligge så højt, syntes det sku er svært at få dem over midten.
Logged

Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #97: 18 Mar 2011, 20:48 »

taktik forslag? Wink
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #98: 20 Mar 2011, 14:36 »

Efter at den nye patch er udkommet og at jeg endelig har fået min nye computer skal jeg igang med et nyt spil med ynglings klubben i FM: Leeds! Smiley Havde allerede en sæson hvor jeg var nået til 6. sæson og havde vundet PL, men vælger at starte forfra for at bygge holdet op på en anderledes måde, da min anden trup var alt for blandet, hvilket til tider gjorde det svært at få dem til at præstere pga. mangle sammenhold. Med det nye spil skal fokusset ligge på talentarbejde. Jeg skal have opgraderet klubbens ungdomsfaciliteter og ungdomsrekrutering så jeg kan prøve at gøre Leeds til et af verdens førende hold inden for talentarbejde. Målet er selvfølgelig derfor også at de fleste af mine spillere i fremtiden skal være af egen avl.
Har tænkt på at spille en 4-2-3-1 ala den Real Madrid spiller. Skabe en solid defensiv og derefter skabe et verdensklasse omstillingsspil. Evt. indkøb vil derfor også blive købt ind alt efter om de passer ind i systemet, hvorfor der skal scoutes grundigt. Træningen vil også blive tilrette lagt efter at udvikle spillerne bedst muligt til systemet.
Som i kan høre har jeg allerede nu lagt mange planer for mit Leeds hold, så nu må jeg se om jeg kan få det til at fungere Wink
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #99: 26 Jun 2011, 17:10 »

Nogle der kan sætte ind deres transfers i starten af jeres Leeds karriere? Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #100: 11 Sep 2011, 13:19 »

Faldt forleden over mit gamle Leeds spil, og begyndte at spille videre på karrieren så vil da lige fortælle hvordan det går Smiley

Sæsonen hedder efterhånden 2017/2018, og der er sket mange ting siden jeg startede spillet. Leeds er ikke længere et divisions hold, men et tophold ikke bare i det engelske, men også i det europæiske. Efter at have rykket op i premier league i første sæson er det gået rigtigt stærkt. Mine placeringer tæller således:

2010/2011: Oprykning til Premier League
2011/2012: Nummer 10 i Premier League
2012/2013: Nummer 2 i Premier League
2013/2014: Nummer 2 i Premier League
2014/2015: Nummer 1 i Premier League
2015/2016: Nummer 3 i Premier League
2016/2017: Nummer 3 i Premier League

Som i kan se er det blevet til rigtigt mange top 3 placeringer, men ikke nok 1 pladser i min optik. Hold som United og Arsenal er stadig lige en tand stærkere, og de er noget af en udfordring at slå dem. Det er bla. det der holder min motivation oppe. Det er så meget federe at det ikke er et af de saves hvor man vinder alle turneringer år efter år. Der skal virkelig kæmpes for det. Mit hold er til tider for ustabilt, så det er nok det der skal rettes op på for truppen og taktikken ser rigtig fornuftig ud synes jeg selv.
Men før jeg fortæller om truppen vil jeg da lige fortælle om hvad mit hold ellers har vundet, selvom det ikke er det helt store.
I Champions League lykkedes det, efter stor besvær de første år, at komme med helt op hvor det bliver rigtigt sjovt. Mit Leeds  hold vandt turneringen i 2016 og gentog bedriften i 2017 sæsonen. Klart det bedste mit hold har opnået. I Europa er det ligeledes blevet til en sejr og en 2. plads i den europæiske super cup og en 1. plads i klub VM i 2016. Så lidt europæisk succes er der da opnået når det nu stort småt til i de hjemlige turneringer.
Udover at have vundet Premier League 1 gang, har jeg vundet Liga Cuppen i 2016 og blev nummer 2 i 2017. I Charity Shield blev jeg slået af Liverpool så det er blevet til en 2. plads den ene gang jeg har været med.
Alt i alt er jeg ganske tilfreds med hvad jeg har opnået i Leeds, men der er massere af plads til forbedring.

Nu til truppen Smiley
Et af mine store mål med dette spil har været at skabe en klub med et fantastisk ungdomssystem. Der skulle være en rød tråd igennem hele klubben, og det synes jeg har været en stor succes. Selvom mine ungdomsfaciliteter ikke er helt færdig udviklede er min klub en af de klubber i spillet der producere de bedste talenter fra eget akademi i spillet. Mit ungdomshold har stortset også vundet ungdomsligaen hvert eneste år.

Truppen ser sådan her ud:
Truppen 2016/2017

De største stjener og vigtigste spillere igennem min karriere har helt klart været Christian Eriksen, Alberto Bueno og Alex Smithies. Alle spillere der har været i truppen det meste af min karriere. Smithies blev hentet da jeg lå i championsship og har været fast målmand siden. Han er nu også målmand for det engelske landshold. Christian Eriksen og Alberto Bueno blev hentet da jeg rykkede op i Premier League, men de har været mine nøglespillere gennem alle sæsonerne. Eriksen har været playmakeren på holdet og har været helt fantastisk. Har bla. vundet årets spiller i Champions League to år i træk. Vundet årets  unge spiller i England og årets spiller i England og en masse månedlige priser. Alberto Bueno er den mest scorende spiller igennem min tid i Leeds. Han har i de seneste sæsoner fået stærk konkurrence om topscoreprisen i klubben fra Babacar, men han er stadig god for en 20 mål pr. sæson alt i alt. Hvis i ville have SS så bare sig til Smiley

Kan også lige smide et billede af klubbens egne talenter:

Den første spiller, og største stjerne udviklet i klubben er Matt Mills. Den 20-årige Vidunderdreng skal igang med sin 5. sæson i Leeds, og han har siden han fik debut storset været fast mand i startopstillingen. Har aldrig oplevet så sikker en forsvarsspiller. Som 19-årig fik han debut på det engelske landshold og har i de to seneste kampe spillet fuldtid i landskampene. Har aldrig prøvet at udvikle en så god spiller selv, og er derfor klart min ynglingsspiller i samtlige FM spil jeg har spillet.

Den næste, Anthony Taylor kom ud af akademiet et år efter Matt Mills. Ifølge min talentspejdere og trænere i klubben har han ligesom Mills, potentiale til at blive en af de bedste i Premier League. Han har ikke gjort kometkarriere på samme måde som Mills har gjort, men han har bestemt udviklet sig godt og gjort det godt i de kampe han har spillet. Konkurrencen i angrebet er selvfølgelig også noget større end i forsvaret, men han er en rigtigt god spiller der bestemt bliver til noget. Han bomber ihvertfald mål ind på U/21 landsholdet.

Den sidste og yngste der er værd at nævne er Ollie Evans. Den unge defensive midt skal igang med sin 2. sæson i klubben, og var i sidste sæson en rigtig god back-up for Jack Rodwell på den defensive opryderplads. Han har ligesom Mills og Taylor også potentiale til at blive en af de bedste i Premier League, og han kom i en alder af 16 år på U/21 landsholdet. En ganske udmærket spiller.

I denne sæson kom der endnu en angriber op fra akademiet med potentiale til et blive en stjerne i Premier League. Har dog ikke nået at prøve ham endnu, så kan ikke fortælle så meget om ham. Er dog selv ganske tilfreds med det arbejde med talenterne jeg har fået lavet Smiley

Af andre regens på mit hold er der Ritchie Walker hentet for 65 mil i Charlton. En ung stjerne. Derudover er der Peter Glazer og Pablo Ribolzi. Alle hentet ud fra denne strategi. Det blev en længere opdatering det her, men der var også meget at fortælle Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010