home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 460528 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #180: 04 Jan 2011, 18:40 »

Nieki: Uden at vide det vil jeg skyde på det er det banklån på 2,75 millioner og det andet med kreditorerne på 3 millioner. Så 5,75 mil. Smiley
Logged


Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #181: 04 Jan 2011, 19:38 »

De sidste millioner de booster lidt i bunden. Er de fra Europa League? Smiley.
Hvor meget er gælden på?

De sidste millioner er både fra Champions Leage og fra Euro League. Der udbetales penge begge steder. Der skyldes 3,5 mio kr. væk, mens klubben i øjeblikket står til at være 42 mio kr. værd.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #182: 04 Jan 2011, 19:48 »

De sidste millioner er både fra Champions Leage og fra Euro League. Der udbetales penge begge steder. Der skyldes 3,5 mio kr. væk, mens klubben i øjeblikket står til at være 42 mio kr. værd.

ikke værst.

men Nickmik jeg tænkte på om du også kan bruge spillere du har på prøvetræning i ligakampene? det kan jeg ihvertfald og jeg har startet et spil ligesom dig med The Point og jeg kan i hvertfald godt hehe og det gør det da noget biligere med hensyn til lønningerne
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #183: 04 Jan 2011, 20:05 »

ikke værst.

men Nickmik jeg tænkte på om du også kan bruge spillere du har på prøvetræning i ligakampene? det kan jeg ihvertfald og jeg har startet et spil ligesom dig med The Point og jeg kan i hvertfald godt hehe og det gør det da noget biligere med hensyn til lønningerne

Har endnu ikke haft nogle spillere til prøvetræning, i de år jeg har været manager i klubben, og var ikke klar over, at de kunne spille med. Køber som regel de spillere, som jeg synes kan gøre en forskel i klubben, og jeg har endnu ikke lagt vægt på prøvetræning. Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #184: 04 Jan 2011, 20:17 »

Har endnu ikke haft nogle spillere til prøvetræning, i de år jeg har været manager i klubben, og var ikke klar over, at de kunne spille med. Køber som regel de spillere, som jeg synes kan gøre en forskel i klubben, og jeg har endnu ikke lagt vægt på prøvetræning. Smiley

det kunne jo være at du kunne finde spillere til prøvetræning som er meget bedre end dem du har.
af de første 11 mand jeg har nu er 6 af dem på prøvetræning og når deres periode slutter spørg jeg dem bare igen og det virker da hehe jeg har haft en af dem på prøvetræning i 3 måneder i træk for jeg skrev en billig kontrakt med ham.
jeg fik presset han ned på 100 kr om ugen og uden bonusser
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #185: 04 Jan 2011, 20:26 »

det kunne jo være at du kunne finde spillere til prøvetræning som er meget bedre end dem du har.
af de første 11 mand jeg har nu er 6 af dem på prøvetræning og når deres periode slutter spørg jeg dem bare igen og det virker da hehe jeg har haft en af dem på prøvetræning i 3 måneder i træk for jeg skrev en billig kontrakt med ham.
jeg fik presset han ned på 100 kr om ugen og uden bonusser

Lyder spændende. Held og lykke med spillet. Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #186: 04 Jan 2011, 20:32 »

jo tak hehe det kunne være at du måske skulle prøve at gøre det samme hehehe
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #187: 05 Jan 2011, 21:42 »



EURO CUP


ATLÉTICO MADRID – WARRENPOINT TOWN

Lørdag den 9. september kl2 1500 – kamp mod Portadown på hjemmebanen The Burren foran 298 tilskuere – 4-2 til The Point. Torsdag den 14. september kl. 1945 – kamp mod Atlético Madrid på Estadio de Madrid foran 47.637 tilskuere. Det er vist ikke svært at se forskellen, at der var vist også nogle Points spillere, som spærrede øjnene op, da de trådte ind på det største stadion, som de nogensinde havde spillet for. Vi skulle ligeledes spille for det største antal tilskuere, som vi nogensinde havde spillet for.

Jeg tror ikke vi direkte var skræmte inden kampen, men der var nok nogle spillere, hvis adrenalin drønede rundt i kroppen. Men der skulle kun gå 3 minutter inden den var gal første gang for The Point. Atlético scorede på et meget tvivlsomt straffespark, eftersom McNish efter dommerens opfattelse i en hovedstødsduel skulle have begået straffespark. The Point havde svært ved at følge med i første halvleg, og inden halvlegen var omme, så var vi bagud med 0-3. Atlético havde de klart fleste chancer, så det var en fortjent føring. The Point kom dog bedre med i 2. halvleg, hvor vi endda i det 56. minut reducerede til 1-3 ved Sané, som blev spillet fri på sin venstre fløj og lagde bolden ind under målmanden, hvorefter bolden trillede i mål.

Det blev ikke til flere mål, så på en eller anden måde kunne vi jo konstatere, at vi havde i det mindste vundet 2. halvleg. Atlético var flere tænder bedre end The Point og udover de 3 mål, så havde de også 3 skud på stængerne. Det blev heldigvis ikke til det forventede kæmpe nederlag, så vi er stadigvæk positive.

WARRENPOINT TOWN – DYNAMO KIEV

Dynamo’s spillere må have kigget sig omkring nogle gange, da de trådte ind på The Burren foran 500 tilskuere, men det er nu engang de forhold, som vi spiller vores kampe under. Det var dog nogle forventningsfulde tilskuere, som tog imod de berømte modstandere. Egentlig burde jeg vel være tilfreds med, at vi kun tabte 0-2 til Dynamo Kiev, men synes nu at vi gjorde det så godt, at vi havde fortjent bedre. Vi havde mere boldbesiddelse end Dynamo, men lidt færre chancer, og gennem hele første halvleg holdt vi stand, således at holdene gik til halvlegspause med 0-0. Dynamo fik dog scoret deres to mål i det 67. og 77. minut, hvorfor kampen endte 0-2, men vi kunne dog være stolte over vores præstation, hvor vi gav Dynamo kamp til stregen med bl.a. to skud på stængerne. De lover godt mod Nancy, som dog overraskede ved at vinde over Atlético på hjemmebane med 2-1 efter et straffesparksmål i det 90. minut.

AS NANCY LORRAINE – WARRENPOINT TOWN

Foran 12.839 tilskuere på Stade Marcel Picot i Tomblaine viste Nancy sig at være langt stærkere, end vi havde regnet med, og de beviste, hvorfor de nu ligger nr. 1 i gruppen med 9 point i 3 kampe. Vi fulgte med spillemæssigt, hvor vi havde ligeså meget spil som Nancy, men vi har, som et knap så godt hold, svært ved at skabe chancer nok. Men det kunne Nancy til gengæld, og vi holdt stand indtil det 38. minut, hvor Nancy kom foran. Nancy scorede yderligere 2 mål i anden halvleg, således at kampen endte 3-0 til Nancy. Yderst fortjent, idet vi endnu ikke har klassen til at kunne matche Nancy på udebane, men vi er klasser bedre på hjemmebane. Så det er mit håb, at vi i næste kamp kan hente en uafgjort hjem, hvilket vil være tilfredsstillende for mig. 

WARRENPOINT TOWN – AS NANCY LORRAINE

500 tilskuere – The Burren – Joaquín Navarro dommer – Warrenpoint Town – As Nancy Lorraine – 16 skud på mål for The Point – 8 skud på mål for Nancy – 6 advarsler til The Point – 3 advarsler til Nancy. Så er kampen vist ridset nogenlunde op. Men hvad blev kampen så? Ja, jeg har jo tidligere sagt, at vi er klasser bedre på hjemmebane, hvilket vi beviste denne råkolde november aften.

The Point var mod sine langt mere kendte modstandere bedre i spil og chancer, og dette resulterede i en fortjent belønning i det 37. minut, da Sané blev spillet fri i venstre side, spillede bolden kort bagud til Clark, som satte bolden sikkert ind bag målmanden i det lange hjørne. Stor jubel på The Burren. I det 47. minut driblede Parker sig fri i venstre side, spillede bolden ind i målfeltet, hvor Clark løb direkte ind i bolden og scorede med hovedet. The Point fortsatte det gode spil i anden halvleg, men som et plaster for såret, så scorede Nancy til 2-1 i det 91. minut. The Points spillere kæmpede som vanvittige og gav alt, hvad de kunne, så det var kun fortjent, at vi løb af med sejren.

WARRENPOINT TOWN - ATLÉTICO MADRID

Stadion var hvid og blåt undtagen i den ene målende, hvor udeholdets tilskuere havde taget opstilling og derved prydet stadion med røde og hvid stribede trøjer. Forventningerne var store inden kampen, og det var vel nok den mest berømte klub, som endnu havde været på besøg på The Burren. Vi blev ikke udspillet, men det var tæt på mod denne modstander, som er kendt over hele Europa. Det hjalp nu heller ikke meget, at Johannessen i det 20. minut trak nødbremsen for herefter at blive udvist. Herefter var det ryggen mod muren i 70 minutter, og Atlético havde én af de dage, hvor de kun kunne lave noget godt – og det gjorde de sgu. Det blev til et 0-4 nederlag i en kamp, hvor vi gjorde, hvad vi kunne, men simpelthen ikke evnede at komme bedre ud af kampen. Der er nu kun Dynamo tilbage i gruppespillet, så det er med at samle kræfterne og se frem til kampen.

DYNAMO KIEV – WARRENPOINT TOWN

Jeg er ikke meget for at skrive om det, men det kan ligeså komme frem. Vi tabte 0-8, og det blev derfor det største nederlag, vi nogensinde i rendt ind i. Dynamo var nu også rigtigt gode til at ramme målet, ide de på kun 15 chancer scorede 8 mål – udover dette brændte de også et straffe. Vi ramte simpelthen ikke dagen, men det gjorde Dynamo så eftertrykkeligt. Allerede efter 42 sekunder var vi bagud med 0-1, og så kunne jeg godt se skriften på væggen – det blev nok ikke af mine allerbedste dage som manager. 4 mål i hver halvleg blev det til, og vi havde da enkelte forsøg på mål, men der er vist ingen tvivl om, at vi var klasser dårligere end Dynamo.

Målsætningen for Euro Cup blev dog opfyldt med 3 point, men jeg må jo nok indrømme, at vi røg ind i nogle nederlag, som gav nogle øretæver, der er svære at ryste af sig. Men vi skal nok komme ovenpå igen. Op på hesten igen.
« Seneste Redigering: 05 Jan 2011, 21:45 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #188: 06 Jan 2011, 07:25 »

Kom igen, men nu har holdet da prøvet gruppespillet og ved hvordan det skal spilles næste år i CL Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #189: 06 Jan 2011, 09:27 »

Kom igen, men nu har holdet da prøvet gruppespillet og ved hvordan det skal spilles næste år i CL Wink

Ja, ingen tvivl om det. Men iøjeblikket ser det ikke ud, som om vi skal spille CL, idet Linfield (igen) er suveræne, og efter 20 kampe (ud af 38) ligger vi 8 point efter. Til gengæld ser det ud til, at vi er ved at blive overtaget af ny bestyrelse (tilgang af penge), men dette vender jeg tilbage med senere.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #190: 06 Jan 2011, 10:26 »

Godt med lidt erfaring i Euro League..  Du fik da en sejr.  Ser frem til at høre mere.. 

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

whale
Gæst
 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #191: 06 Jan 2011, 14:35 »

Fin gruppespilsdebut. Er spændt på at høre om den nye bestyrelse. Smiley
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #192: 07 Jan 2011, 19:03 »

Update idag :-) Huh?
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #193: 07 Jan 2011, 21:25 »



POKALTURNERINGER PÅ GODT OG ONDT


MID ULSTER


WARRENPOINT TOWN - KILLYMOON

Året første pokal i hjemme, og når man skriver første, så er der chance for at få flere. Mid Ulster Pokalturneringens finale skulle spilles Mourneview Park i Lurgan, hvor 1.670 tilskuere var på plads. Jeg er efterhånden kommet til at holde af denne pokalturnering, hvor vi hvert år går ind som favorit, men år efter år viser det sig alligevel at blive svært. Dette år var ”vejen gennem koens mave” gået via Fivemiletown United Lower Maze og Glenavon. Dommer: Brian Lynch. Vi var inden kampen kæmpefavoritter mod Killymoon fra den Nordirske 2. division, men man skal passe på med at undervurdere mindre modstandere. Dommer Lynch fløjtede kampen i gang, og som forventet var vi dominerende fra kampens start. I det 11. minut fik The Point et indkast i venstre side. Bolden blev kastet ind i feltet, hvor vi som sædvanligt havde mange mand med fremme. Højre backen Gordon kom stormende fra sin placering, og han var på det rette sted på det rigtige tidspunkt, idet bolden blev headet videre til ham, således at han kunne banke bolden ind i nettaget med sin højre fod. I det 37. minut var den gal igen, da angriberen Parker modtog bolden, tog et træk og sparkede bolden fladt ind under målmanden. Halvlegspause 2-0 til The Point. Anden halvleg fortsatte, hvor første halvleg sluttede, men det var alligevel Killymoon, som pyntede på resultatet i det 74. minut. Men de kom ikke tættere på, så det var Point, som efter kampen kunne hæve trofæet. Det var i øvrigt for 3. gang i træk i denne turnering.

Rent pengemæssigt sker der en udvikling, idet The Point modtog 2.170.000 kr. for sejren i finalen, og det er betydeligt mere, end vi fik første gang, vi vandt turneringen.

DEN NORDIRSKE LIGA CUP


WARRENPOINT TOWN – GLENAVON

Kun tre dage efter sidste pokalfinale var vi klar til næste finale. Lower Maze, Donegal Celtic, Killymoon Ranger og Limavady United havde været vores modstandere på vej til finalen. Det er ikke optimalt at skulle spille en så vigtig kamp, så tæt på den sidste, men det kan ikke gøres anderledes. Da kampen sluttede, havde The Point haft dobbelt så mange chancer som Glenavon, men desværre havde vi kun scoret halvt så mange mål. 4091 tilskuere var på plads på Windsor Park i Belfast, hvor det viste sig, at begge holds angribere havde mere end svært ved at putte bolden i kassen. I den forlængede spilletid var der vist nogle Point forsvarere, som allerede var gået til pause, men det var Glenavons Thorn ikke, idet han scorede til 0-1.
Der måtte en tordentale til i halvlegspause for at få spillerne mere op på tæerne, men lige lidt hjalp det. 15. minutter før var der ikke andet at føre end at kaste alle folk frem, og i det 89. minut lykkedes midtbanespilleren Blake at sparke bolden i mål. Der var stor jubel, men jeg græd alligevel lidt med det andet øje, idet jeg ikke var meget for, at vi skulle bruge en masse kræfter på forlænget spilletid. Vi har nemlig fremadrettet en masse vigtige kampe, som vi skulle spille. Desværre afgjorte Glenavon kampen i det 97. minut, og vi forsøgte at presse spillet yderligere frem, hvilket gav flere chancer, men ingen mål. Finalen var ovre, og vi stod som tabere. Nu skal der vist lige plejes nogle sår de næste par dage før næste vigtige kamp.

DEN NORDIRSKE POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – PORTADOWN

Vi havde også kvalificeret os til finalen i den Nordirske Pokalturnering, og vi må vel nok erkende, at spillerne efter en laaaaaaaaaaaang sæson er ved at være lidt trætte, men det skal ikke være nogen undskyldning. På vej til finalen havde vi slået Glenavon, Bangor, Donegal Celtic og Banbridge Town, og vi var trådt ind i turneringen i 4. runde. Vi var inden finalen favoritter, så det var bare at leve op til favoritværdigheden. Det blev til mest spil, men mindre chancer, og hvad så med resultatet? Ja, er altså nød til igen at sige, at vi tabte, men ikke efter at havde gjort alt, hvad vi kunne.

Vi kom planlagt foran i det 34. minut, da Parker scorede på et kraftfuldt forsøg til 1-0, og dette var også halvlegsstillingen. Gennem hele anden halvleg forsvarede vi vores føring, men vi glemte bare at snøre sækken til i slutningen af kampen, hvorfor Portadown scorede til 1-1 i det 84. minut. Kampen gik herefter i forlænget spilletid, hvor der til trods for flere chancer ikke blev scoret. Kampen skulle herefter afgøres på straffespark, hvor vi tabte 3-4, idet vi brændte vores to sidste straffespark. Igen et nederlag – på ingen måde tilfredsstillende, men vi må acceptere, at vi lige mangler det sidste.

ALL-IRELAND CUP


WARRENPOINT TOWN – CHIMNEY CORNER

Så var der kun en finale tilbage, og her havde Chimney Corner fra den Nordirske 1. division yderst overraskende kvalificeret sig til finalen. Det var dog ikke ensbetydende med, at vi bare ville køre dem over – eller var det? The Point havde kvalificeret sig til finalen gennem sejre (i to kampe) over Linfield og Institute. Den efterhånden mest berømte person i FM2011 dommeren Brian Lynch skulle selvfølgelig dømmer kampen, som skulle spilles på Windsor Park i Belfast foran 1772 tilskuere.

Kampen var reelt afgjort inden for de første 8 minutter, idet Chimney’s Burke scorede selvmål i det 5. minut, mens det blev til 2-0 i det 8. minut, da bolden dalede ned foran venstre fløjen Sané, som tog chancen 5 m ude foran målfeltet, og så var det bare at holde øje med bolden, som i lige linje strøg ind i mål udenfor målmandens rækkevidde. Så var der lang vej for Chimney. The Point gik til halvlegspause med 2-0, og det blev endnu værre for Chimney i det 57. minut, da Parker ”stjal” bolden fra en Chimney forsvarer, hvorefter han serverede bolden for den danske angriber Winther, som kastede sig frem med hovedet og scorede. Det blev til kampens slutresultat 4-0 i det 83. minut, hvor Parker scorede på hovedet efter et hjørnespark.

All-Ireland Cup er den bedste turnering at vinde, idet det er her, hvor der er flest penge. Det blev til hele 13.140.000 kr., hvilket er en mangedobling af beløbet siden Points første finale i denne prestigefyldte turnering. Med 4 pokalfinaler kan jeg kun som manager være tilfreds med Points tilstedeværelse i året pokalturneringen. Jeg vil gerne vinde alt, hvad vi stille op i, men selvfølgelig er jeg tilfreds med at vinde to pokalturneringer.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2011, 22:00 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #194: 08 Jan 2011, 10:41 »



SØLV ER DA OGSÅ EN FLOT FARVE


Det er jeg jo nød til at skrive, da det var denne farve, som vi måtte nøjes med i den Nordirske Liga Premier Division 2028 – 2029. Linfield viste sig desværre at være alt for stærke i denne sæson. Vi var mange gange tæt på, men da vi lige skulle til at tage det sidste skridt, så spillede vi enten uafgjort eller tabte. Det gjorde vi dog alligevel ikke så mange gang, idet vi vandt 24 kampe, spillede 6 uafgjort og tabte 8 kampe. Til slut var vi 8 point efter Linfield og 12 point foran Donegal Celtic, som blev nr. 3. Årets Linfield barometer: 3-2-1 med målscoren 12-7.

Det var også sæson, hvor jeg troede, at en kapitalstærk pengemand ville købe klubben, men hvervet som bestyrelsesformand blev blot overtaget af et andet medlem af bestyrelse. Dette er ret skuffende, idet jeg af erfaring mener at vide, at der går lang tid, førend denne mulighed opstår igen. Den nye bestyrelse startede med at annullere aftalen med 2 moderklubben, hvilket jeg ikke synes var særligt smart, da vi modtog lidt over en halv million kr., uden at det kostede os noget. På sigt skal vi selvfølgelig ikke have moderklubber, da vi ønsker at blive verdens største klub, men så længe vi kan ”tjene” penge på dette, så giv os dog moderklubber.

Årets kåringer: Wes Randall blev udnævnt til Året Spiller i den Nordirske Liga Premier Division – Ian Blake blev nr. 2. Simon Talbot blev udnævnt som Årets Unge Spiller i den Nordirske Liga Premier Division – Terry McNish blev nr. 3.

Vi fik vores debut i Champions League, hvor vores resultater var tilfredsstillende – det samme gjaldt Liga Cup, men hvis vi skal spille både europæiske turneringer og hjemlige, så kræver det er rimelig stor trup, idet vi er nød til at have en A og en B trup. Der er 36 mand i førsteholdstruppen i øjeblikket, hvoraf de fleste har klassen til Premier Division og hjemlige pokalturneringer, men mangler absolut europæisk klasse. De mange kampe gennem denne sæson har tæret på kræfterne, hvor mange af stamspillerne har haft flere skader. Jeg vil regne med, at der har været mellem 3 og 6 stamspillere skadet hele sæsonen. Det blev til i alt 71 kampe over hele sæsonen, hvilket giver ca. 2 kampe om ugen. F.eks. spillede vi 6 kampe på kun 10 dage i slutningen af sæsonen, og det er jo tit her, at de vigtigste kampe ligger.  Midtbanespilleren Wes Randall var den spiller, som nåede at spille flest kampe gennem sæsonen, idet han spillede 51 kampe.

Mere personale er kommet til klubben, og vi prøver hele tiden at have max antal personale, indenfor alle hverv. Ved at spejderne kommer længere og længere ud i verden blev truppen også mere og mere international, hvilket kan ses af førsteholdstruppen som består af: 1 brasilianer, 3 danskere, 17 englændere, 1 irer, 1 newzealænder, 1 nordirer, 4 nordmænd, 1 senegaleser, 3 skotter, 2 amerikanere og 2 walisere.
Som tidligere beskrevet giver flere penge i klubben også højere lønninger, men flere muligheder for at opgradere klubbens faciliteter. Både trænings- og ungdomsfacilitetern e er ved at blive opgraderet for anden gang, så på dette område sker der også noget. Det er drømmen at få et nyt og større stadion, men der er lige problemet med at fylde stadion, hvor vi for denne sæson har haft 308 tilskuere pr. kamp, hvilket giver 51 % af stadionkapaciteten.

Den Nordirske Liga Premier Division er rykket 9 pladser ned til 61. pladsen, hvilket er lige efter den Israelske Nationalliga. Premier Division har nu 2 fulde stjerner. The Point er rykket hele 167 pladser frem på klubranglisten og ligger nu nr. 257, hvilket er lige efter Buducnost fra Makedonien.

The Point har også skrevet et ny 2 årig tøjsponsorat på 400.000 kr., hvilket er en fordobling af sidste sponsorat. Wes Randall blev udnævnt som Årets Spiller i The Point.

Før den nye sæson skal vi se, om der er nogle spillere, som vi for rimelige penge kan købe til klubben, men jeg er selvfølgelig lidt hæmmet af, at jeg ikke selv kan finde spillerne, idet jeg jo har spejdere til dette arbejde. Men lad os nu se, om de ikke kan gøre deres arbejde ordentligt.

Frem mod den nye sæson er der ikke andet at sige end: Veni, vidi, vici – jeg kom, jeg så, jeg sejrede: Julius Cæsar år 47 f.Kr.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010