home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 845 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 460560 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #150: 31 Dec 2010, 16:02 »

Bittert med ligaen. Men mon ikke du napper dem i næste sæson. Jeg tror på det...

Keep it UP...

Godt nytår
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #151: 01 Jan 2011, 15:51 »

Bittert med ligaen. Men mon ikke du napper dem i næste sæson. Jeg tror på det...

Keep it UP...

Godt nytår

det tror jeg sku også at du gør hehehe jeg beder for dig hver aften indtil det sker
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #152: 01 Jan 2011, 18:47 »



DET EUROPÆISKE EVENTYR IV


WARRENPOINT TOWN – FK MAKEDONIA GJORCE PETROV SKOPJE

Så var det endnu engang tid til at spille lidt international fodbold på den europæiske scene. Vi havde nok lidt lodtrækningsheld, da Makedonia fra Makedonien (hvor ellers) blev trukket op ad hatten sammen med The Point, idet vi nok kunne have en rimelig chance for at komme videre fra 2. kval runde. Første kamp skulle spilles på hjemmebanen The Burren, hvortil 469 tilskuere havde købt billetter.  Kampens dommer Marcel Bröcker fra Tyskland fløjtede kampen i gang, og 14 minutter henne i kampen fik The Point den værst tænkelige start, da Makedonia scorede til 0-1, men det var da et vigtigt udebanemål for dem. I det 35. minut begik en Makedonia forsvarer en klodset fejl og derved straffespark, som Clark usvigeligt sikkert efterfølgende scorede på. Blot 4 minutter senere lå bolden igen i Makedonia’s målnet, da Clark med målet til 2-1 scorede på en god 1-2 kombination og herefter udplacerede målmanden. Et tilfreds Point mandskab gik til pause med en tilfredsstillende 2-1 føring.

I det 63. minut fuldførte Clark sit hattrick, da han igen på straffespark bankede bolden op i det venstre målhjørne. Det skulle dog blive ondt værre for Makedonia, idet The Point også afsluttede målscoringen til 4-1 ved et mål af danske Kim Møller, som tog chancen ude foran straffesparksfeltet . Vi havde herved bragt os i et rigtigt godt udgangspunkt inden returkampen, hvor det skulle ret galt, hvis vi ikke skulle kvalificere os til næste runde.

Returkampen blev spillet på Gjorce Petrov i Skopje, hvor 2877 tilskuere havde fundet vej til stadion. Ligesom i den første kamp kom vi hurtigt bagud, idet Makedonia allerede i det 3. minut kom foran 0-1, men heldigvis skulle det vise sig at blive den bedste europæiske kamp, som The Point nogensinde har spillet. Kim Møller udlignede i det 9. minut, hvor det makedonske forsvar blev fuldstændigt udspillet. Det skulle vise sig at blive en mareridts halvleg for Makedonia, idet The Point sluttede af med at gå til pause med 6-2 føring. Jon Clark scorede i det 24. og 25. minut, mens angrebskollegaen Garry Adams gjorde kunsten efter, men bare en lille tand bedre, idet han scorede hattrick på mål i det 14., 35. og 37. minut. Indimellem fik Makedonia også scoret deres mål. Heldigvis for Makedonia gik The Point ned i tempo i anden halvleg, men det blev dog til en enkelt scoring, da forsvareren Brown også lige ville score et enkelt mål, således at vi sluttede af med fantastiske 7-2 til The Point, og med en samlet målscore på fabelagtige 11-3. The Point var videre i næste runde.

WARRENPOINT TOWN – SPORTKLUB STURM GRAZ

Østrigske Sturm Graz var næste modstander i 3. kval runde. Vi var i samme turnering rendt ind i Sturm Graz i 2022, hvor vi vandt 1-0 på hjemmebane, mens vi tabte 1-4 på udebane, men det kunne jo være, at det var vores tur denne gang. Vi havde jo også fået en del mere international erfaring. Foran 500 tilskuere blev det en meget lige kamp med en lille overvægt i spil og chancer til The Point. Desværre for The Point var det Sturm Graz, som løb af sted med en 0-1 sejr, hvilket selvfølgelig ikke gjorde det nemmere for The Point at kvalificere sig til næste runde.

I returkampen viste Sturm Graz foran 8896 tilskuere på UPC Arena i Graz, at de var en klasse bedre end The Point, og det blev da også til en fortjent 2-0 sejr og en samlet sejr på 3-0. Vi måtte konstatere, at vi havde mødt et bedre hold, hvor vi ikke havde en chance på deres hjemmebane. Bedre held til næste år og denne gang forhåbentlig i Champions League.
« Seneste Redigering: 01 Jan 2011, 20:54 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #153: 01 Jan 2011, 18:54 »

hey ehm Nickmik jeg kom lige til at tænke på noget.

har du egentligt holdt øje med hvordan det går for Linfield i CHL.

og hvordan går det med at opgradere stadion og faciliteter osv. ?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #154: 01 Jan 2011, 18:56 »

og iøvrigt.
hvad med din egen kontrakt? er du på fuldtids eller deltids.
kan huske at du havde lidt problemer angående din kontrakt i VICs
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #155: 01 Jan 2011, 19:07 »

hey ehm Nickmik jeg kom lige til at tænke på noget.

har du egentligt holdt øje med hvordan det går for Linfield i CHL.

og hvordan går det med at opgradere stadion og faciliteter osv. ?

Linfield er i denne sæson (2027-2028) blevet slået ud af CHL i 3. kval runde, mens de herefter røg ud af 4. kval runde i Euro Cup.

I det første indlæg kan du læse omkring opgraderinger på stadion og faciliteter. Disse er sammenlignet fra første sæson til nuværende sæson, således at man kan se udviklingen. Indlæg vil hele tiden blive opdateret med hensyn til faciliteter og pokaler.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #156: 01 Jan 2011, 19:12 »

Linfield er i denne sæson (2027-2028) blevet slået ud af CHL i 3. kval runde, mens de herefter røg ud af 4. kval runde i Euro Cup.

I det første indlæg kan du læse omkring opgraderinger på stadion og faciliteter. Disse er sammenlignet fra første sæson til nuværende sæson, således at man kan se udviklingen. Indlæg vil hele tiden blive opdateret med hensyn til faciliteter og pokaler.

hehe det havde jeg sku ikke set hehe havde bare læst hvert et nyt indlæg du skrev
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #157: 01 Jan 2011, 19:17 »

og iøvrigt.
hvad med din egen kontrakt? er du på fuldtids eller deltids.
kan huske at du havde lidt problemer angående din kontrakt i VICs

Det er rigtigt med VICS nåede jeg aldrig at skrive prof kontrakt, hvorfor jeg var amatørtræner i 50 år. Med The Point kan jeg lidt selv bestemme i øjeblikket, da klubben stadigvæk er deltidsprofessionel . Skriver dog som regel en prof kontrakt, men holder selv beløbet lidt nede, således at jeg p.t. får 8.000,- kr. om ugen. Lavere løn til mig, giver flere penge til indkøb af spillere.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #158: 01 Jan 2011, 19:40 »

Det er rigtigt med VICS nåede jeg aldrig at skrive prof kontrakt, hvorfor jeg var amatørtræner i 50 år. Med The Point kan jeg lidt selv bestemme i øjeblikket, da klubben stadigvæk er deltidsprofessionel . Skriver dog som regel en prof kontrakt, men holder selv beløbet lidt nede, således at jeg p.t. får 8.000,- kr. om ugen. Lavere løn til mig, giver flere penge til indkøb af spillere.

godt tænkt hehe
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #159: 01 Jan 2011, 20:04 »

Det er rigtigt med VICS nåede jeg aldrig at skrive prof kontrakt, hvorfor jeg var amatørtræner i 50 år. Med The Point kan jeg lidt selv bestemme i øjeblikket, da klubben stadigvæk er deltidsprofessionel . Skriver dog som regel en prof kontrakt, men holder selv beløbet lidt nede, således at jeg p.t. får 8.000,- kr. om ugen. Lavere løn til mig, giver flere penge til indkøb af spillere.

Jeg bruger selv samme strategi, især når jeg er mindre hold. Du kan ikke rigtigt bruge din løn til noget, så derfor kan du lige så godt tage den laveste løn, som muligt. Det kan faktisk godt spare klubben for nogle kr. om året.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #160: 01 Jan 2011, 23:05 »

Jeg bruger selv samme strategi, især når jeg er mindre hold. Du kan ikke rigtigt bruge din løn til noget, så derfor kan du lige så godt tage den laveste løn, som muligt. Det kan faktisk godt spare klubben for nogle kr. om året.

Medmindre du spiller journeyman/klubnomade, for så er det din løn som giver dig højere reputation.

KIU Nickmik Wink Håber snart du får den skide førsteplads  Wink
Logged


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #161: 01 Jan 2011, 23:22 »

Medmindre du spiller journeyman/klubnomade, for så er det din løn som giver dig højere reputation.

hvad mener du men løn og reputation?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #162: 02 Jan 2011, 00:07 »

Tillykke med udnævnelsen af månedens blog. Fortjent!
Logged

:-)

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #163: 02 Jan 2011, 14:16 »

hvad mener du men løn og reputation?

Journeyman går ud på at starte som tidligere serie-6 spiller, og så ellers kæmpe dig op i fodboldhierakiet. I starten kan du kun få jobs i de mest ringe ligaer der er at finde i spillet. Måden du så får tilkæmpet dig et bedre og større omdømme er ved at få en højere løn. Du kan sagtens føre et BSN hold langt op i det engelske ligasystem, men hvis du ikke får forbedret din kontrakt, og dermed får en bedre løn, så bliver dit omdømme ikke bedre. Så hvis du en dag bliver fyret, hvor du kun har fået meget lidt i løn i din forhenværende klub, så kan du stadig kun komme til at få et arbejde i de dårlige klubber.

Højere løn = Højere omdømme

-

Tillykke med udnævnelsen Nickmik Wink
« Seneste Redigering: 02 Jan 2011, 14:18 af Erzael » Logged


mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #164: 02 Jan 2011, 15:05 »

Tillykke med månedens blog Nickmik. Helt fortjent, med den energi du ligger i dette save.
Glæder mig til at se mere!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010