home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 952 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 460604 gange)
asj89
Gæst
 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #135: 30 Dec 2010, 02:05 »

Forresten, ville lige høre om du spiller med officielle LLM regeler Nickmik? Smiley
Vil jeg også godt vide? Smiley
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #136: 30 Dec 2010, 07:22 »

Vil jeg også godt vide? Smiley

Selvfølgelig gør jeg det. Egne taktikker, egne træningsprogrammer, kun finde talenter via egne scouts o.s.v.  Smiley

P.S. 4 kampe igen og kun 4 point efter Linfield!! Mangler at møde dem, ligesom vi har en udekamp og 3 hjemmekampe ud af de 4 kampe.

« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 07:25 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #137: 30 Dec 2010, 09:24 »

Spændende.. Bliver det året hvor mesterskabet skal hjem??

Har sev startet et LLM spil op med FC United. Vandt Blue Square North i første sæson, blev 7'er i 2 sæson i Blue Square Premier, fører halvvejs rækken i 3 sæson. 

Håber du vinder skabet i denne sæson
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Wild Dog
Gæst
 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #138: 30 Dec 2010, 11:36 »

Ser jo godt ud. Håber du vinder pokalen.
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #139: 30 Dec 2010, 13:22 »

Selvfølgelig gør jeg det. Egne taktikker, egne træningsprogrammer, kun finde talenter via egne scouts o.s.v.  Smiley

P.S. 4 kampe igen og kun 4 point efter Linfield!! Mangler at møde dem, ligesom vi har en udekamp og 3 hjemmekampe ud af de 4 kampe.


Ved godt at din blog ikke er til at stille spørgsmål om LLM, men tillader mig det lige en enkel gang. Opstemt

En ting jeg aldrig har forstået, er om man godt må købe spillere man kender fra virkelighedens verden? Tror nok at Real Madrid kendte til Ronaldo, før de sendte scouts ud. Tunge

Btt: Jeg må indrømme jeg ikke var fast læser i starten, fordi Nordirsk fodbold, ikke er i min interesse. Men jeg må sige du skriver glimrende. Jeg kunne bedre lide klubvalget af Vics, men kan bedre lide denne blog.

KIU! Thumbs Up

EDIT: Bruger du personalesøgning til at finde scouts, assistenter, trænere osv.?
« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 13:32 af asj89 » Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #140: 30 Dec 2010, 13:50 »

Ved godt at din blog ikke er til at stille spørgsmål om LLM, men tillader mig det lige en enkel gang. Opstemt

En ting jeg aldrig har forstået, er om man godt må købe spillere man kender fra virkelighedens verden? Tror nok at Real Madrid kendte til Ronaldo, før de sendte scouts ud. Tunge

Btt: Jeg må indrømme jeg ikke var fast læser i starten, fordi Nordirsk fodbold, ikke er i min interesse. Men jeg må sige du skriver glimrende. Jeg kunne bedre lide klubvalget af Vics, men kan bedre lide denne blog.

KIU! Thumbs Up

EDIT: Bruger du personalesøgning til at finde scouts, assistenter, trænere osv.?

Tak for ordene. Jeg kan ikke se, om det gør nogen forskel om man finder virkelige spillere eller ikke virkelige spillere, men synes nu, at det er spejderen, som skal finde spilleren. Du vil i den virkelige kende til en spiller, men det vil vel være din bestyrelse, som vil gå ind og byde på spilleren.

Ja, jeg sætter en stillingsannonce op og finder træner o.s.v. på denne måde.  Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

asj89
Gæst
 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #141: 30 Dec 2010, 13:54 »

Tak for ordene. Jeg kan ikke se, om det gør nogen forskel om man finder virkelige spillere eller ikke virkelige spillere, men synes nu, at det er spejderen, som skal finde spilleren. Du vil i den virkelige kende til en spiller, men det vil vel være din bestyrelse, som vil gå ind og byde på spilleren.

Ja, jeg sætter en stillingsannonce op og finder træner o.s.v. på denne måde.  Smiley
Okay, tak. Smiley Undskyld jeg stiller mange spørgsmål, men er uerfaren inde for LLM genren.

Har et forhåbenlig sidste spørgsmål. Hvilke ligaer har du spilbare? Smiley
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #142: 30 Dec 2010, 14:14 »

Okay, tak. Smiley Undskyld jeg stiller mange spørgsmål, men er uerfaren inde for LLM genren.

Har et forhåbenlig sidste spørgsmål. Hvilke ligaer har du spilbare? Smiley

Nordirland giver vel sig selv, men også England og Hviderusland (så vidt jeg husker - er nemlig ikke lige ved computeren). Kan ikke tage for mange eller store lande med, idet computeren så bliver meget langsom. Hviderusland valgt fordi her var klubberne også ret dårlige. England valgt fordi det ligger tæt på og derfor måske giver større muligheder i spillet. Ligaerne er taget til det laveste niveau, der kan opnås.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

asj89
Gæst
 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #143: 30 Dec 2010, 14:20 »

Nordirland giver vel sig selv, men også England og Hviderusland (så vidt jeg husker - er nemlig ikke lige ved computeren). Kan ikke tage for mange eller store lande med, idet computeren så bliver meget langsom. Hviderusland valgt fordi her var klubberne også ret dårlige. England valgt fordi det ligger tæt på og derfor måske giver større muligheder i spillet. Ligaerne er taget til det laveste niveau, der kan opnås.
Tak for det. Smiley Blev lidt overrasket da du havde valgt Hviderusland.

EDIT: Har selv dårlig computer , men plejer alligvel at have den db'en på stor. Hvad plejer du? Smiley

Igen, undskyld jeg spørger så meget, men er nysgerrig. Wink
« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 14:22 af asj89 » Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #144: 30 Dec 2010, 14:40 »

Tak for det. Smiley Blev lidt overrasket da du havde valgt Hviderusland.

EDIT: Har selv dårlig computer , men plejer alligvel at have den db'en på stor. Hvad plejer du? Smiley

Igen, undskyld jeg spørger så meget, men er nysgerrig. Wink

Så stor som mulig - så mange spillere som muligt.

Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

asj89
Gæst
 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #145: 30 Dec 2010, 14:42 »

Så stor som mulig - så mange spillere som muligt.


Det vil sige Stor eller hva? Smiley
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #146: 30 Dec 2010, 15:05 »

Det vil sige Stor eller hva? Smiley

Ja
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

asj89
Gæst
 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #147: 30 Dec 2010, 15:14 »

Ja
Undskyld jeg er så fatsvag. Grin
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #148: 30 Dec 2010, 22:55 »



”DET ER LIGEGODT GROV”


En bemærkning fra Oluf Sand i ”The Julekalender”, som beskriver sæsonen 2026 – 2027 rigtigt godt. ”Close but no cigar” – ja det var meget tæt på, men alligevel blev det ikke til det længe ventede mesterskab – og hvad blev det så til – ja som sædvanligt en anden plads i den Nordirske Liga Premier Division. Det var nu alligevel en tilfreds træner, som sammen med holdet stod med sølvmedaljerne i hånden.

Har sæson efter sæson håbet på, at netop denne sæson ville bliver ”Sæsonen”, og vi fik da også en drømmestart med 11 kampe (6 sejre og 5 uafgjorte) i træk uden nederlag, og vi lå nr. 1 foran vores ærkerival Linfield. Nu var det ikke sådan, at vi tabte en masse kampe efterfølgende. Næh, det var desværre bare sådan, at Linfield scorede flere point, end vi gjorde – vi scorede til gengæld denne sæson for første gang nogensinde flere mål end Linfield. Selvom Linfield vandt igen, kan det ses og mærkes, at de bliver mere og mere sårbare, og således spiller de uafgjort og taber flere og flere kampe. 4 kampe før sæsonafslutningen var vi 4 point efter, og eftersom vi har 3 hjemmekampe ud af de sidste 4 og skulle møde Linfield hjemme, så havde vi stadigvæk chancen for mesterskabet. Men spillede 3 uafgjort og vandt 1 kamp, hvorfor Linfield sluttede af med at være netop 4 point foran.

Det er det tætteste, vi endnu har været på Linfield, så jeg er optimist og tror på mesterskabet til næste år. Året Linfield barometer: 2-1-2. Specielt et 3-4 nederlag, hvor vi var foran 3-1 gør mig mest ærgerlig, idet en sejr kunne have vendt om på nr. 1 og 2 i ligaen. Donegal Celtic gjorde det egentlig også godt i løbet af sæsonen, men de tabte lidt pusten i slutningen af sæson, hvor de sluttede som nr. 3 kun 7 point efter The Point.

Opnåede i løbet sæsonen at fejre min kamp nr. 800 for klubben, desuden fik jeg 3. plads som Året Manager i Nordirland. Bill Galbraith blev kåret som nr. 3 i Årets Spiller i den Nordirske Premier Division, mens 19 årige Wes Randall blev kåret som nr. 2 i Årets Unge Spiller i den Nordirske Premier Division. Han har gjort det rigtigt godt, og han er ved at udvikle sig til en klassespiller på vores breddegrader.

Frem mod den nye sæson er den Nordirske Liga Premier Division rykket 20 pladser frem på ranglisten til en 62. plads lige efter den Bulgariske Super Cup. The Point har skrevet ny sponsorkontrakt, således at vi nu modtager 200.000 kr. årligt i tøjsponsorat. På den europæiske klubrangeringsliste er The Point rykket 68 placeringer op, således at vi nu ligger nr. 412 - lige efter Drogheda United fra Irland. Bill Galbraith blev efter sæsonen udnævnt til Året Spillere i Warrenpoint Town.

ALL-IRELAND CUP

Er lidt ked af at skulle skøjte lidt hen over All-Ireland Cup 2027, idet vi løb ind i en kæmpefiasko. Vi fik den bedste lodtrækning, vi kun få, idet vi trak det lavest rangerende hold P.S.N.I. (Police Service of Northern Ireland) i cuppen. P.S.N.I. havde kvalificeret sig via sejre via et finalenederlag i Den Nordirske Pokalturnering, og ved nærmere eftertanke burde vi ikke blive overraskede over deres styrke, idet de havde slået både os og Linfield ud af sidste års Nordirske Pokalturnering.

Første kamp blev spillet på P.S.N.I. s hjemmebane Newforge Lane i Belfast, hvor der for en gangs skyld var færre tilskuere til stede end på vores eget stadion. 126 tilskuere var mødt frem. Desværre kostede Fininho’s dårlige temperament en dum udvisning i det 20. minut, hvor vi allerede var bagud 0-1. Det blev til et sensationelt nederlag på 0-3, men forventede nu, at vi sagtens kunne revanchere os på hjemmebane. Det blev dog ikke til den ventede storsejr på hjemmebane, hvor P.S.N.I. i store dele af kampen var på hælene, men på forunderlig vis lykkedes det dem kun at tabe 0-1. Vores angribere ramte simpelthen ikke dagen, og det blev til den ene brændte chance efter den anden, og desværre til et samlet nederlag på 1-3. Det viste sig dog senere, at P.S.N.I. også kunne drille de andre store hold i ligaen, idet de første røg ud i semifinalen på straffespark til Linfield.

Vender senere tilbage med resultaterne i Mid Ulster Cup og den Nordirske Pokalturnering. Resultaterne i den Nordirske Ligacup er vist ikke værd at skrive om.
« Seneste Redigering: 31 Dec 2010, 00:26 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #149: 30 Dec 2010, 23:31 »



DEN NORDIRSKE POKALTURNERING

Årets finale skulle spilles på2Oval i Belfast, hvor den legendariske dommer Brian Lynch sammen med 3.800 forventningsfulde tilskuere var på plads. The Point havde kvalificeret sig til finalen gennem sejre over Sport & Leisure, Ballymena United, Dungannon og H & W Welders. Hvis der nu skulle være et hold, som du ville gætte på også havde kvalificeret sig til finalen, hvem skulle det så være? Ja, rigtigt gættet selvfølgelig Linfield. The Point havde gennem sæsonen haft godt fat i Linfield og så frem til kampen, som kunne give endnu et godt resultat.

På et mål i det 21. minut scorede Clark til 1-0 for The Point, men kort efter i det 27. minut havde Linfield bragt balance i regnskabet. Kort før pausen i det 44. minut scorede Linfield, hvor vi måtte gå til pause bagud med 1-2. Kort efter pausen var Linfield igen på pletten, og det blev til 1-3. Vi måtte herefter satse alt for at komme tilbage i kampen, men det blev Linfield, som afsluttede målscoringen i kampen til 1-4 og 1-5. Det blev til en fortjent sejr til Linfield, som specielt i denne kamp viste stor styrke.

MID ULSTER CUP

I denne mindre pokalturnering havde The Point også kvalificeret sig til finalen, som stod mod Dungannon. Finalen blev spillet på Shamrock Park i Portadown foran 1509 tilskuere. Til trods for stor overlegenhed lykkedes det først for The Point at score i det 40. minut, hvor Sané med sit venstre ben scorede på en løs bold i målfeltet. Det blev til 2-0 i det 57. minut, da Herd i scorede på et drømmehug fra højre side af straffesparksfeltet . Clark blev i det 63. minut spillet helt fri i målfeltet, hvor han scorede sikkert til kampens slutresultat 3-0. Pokalen blev for 7. gang i klubbens historie hevet hjem til The Point, hvilket var til stor tilfredsstillende for manager, bestyrelse, spillere og fans.
« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 23:32 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010