home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 705 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 420864 gange)
AndreasWejse
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: *116* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #435: 22 Mar 2011, 21:05 »

På et eller andet tidspunkt vil jeg lægge et save op, men det er endnu for tidligt. Til gengæld kan du her spille Vics fra FM2010, hvor jeg spillede indtil år 2059:

http://www.megaupload.com/?d=2ZWUCWUL

Jo tak, jo tak skal da lige prøves Smiley
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *116* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #436: 22 Mar 2011, 21:19 »

Jo tak, jo tak skal da lige prøves Smiley

jeg kan da lige fortælle dig at det er et mega fedt save hehehe har selv prøvet det...
hehe

bonus info: Nicklas Bendtner er talentspejder i klubben
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *118* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #437: 23 Mar 2011, 17:49 »



CHAMPIONS LEAGUE 2042-2043

Som sædvanligt skulle der foretages lodtrækning, og som sædvanligt var det spændende at se, hvilket modstandere vi skulle møde i gruppespillet. Fra første seedningslag trak vi Europas nr. 5 italienske F.C. Internazionale, som vi tidligere havde mødt for 12 år siden i netop Champions League gruppespillet. Dengang var det blevet til to tætte kampe med et 0-1 nederlag og en 0-0 kamp. Fra tredje seedningslag trak vi skotske Celtic, som var rangeret som nr. 35 i Europa. Det var blot to år siden, vi havde mødt Celtic i gruppespillet, hvor det var blevet til en 3-2 sejr og en 1-1 uafgjort kamp. Det skulle blive spændende at se, om vi havde udviklet os i forhold til Celtics nuværende styrke. Som rosinen i pølseenden trak vi hviderussiske BATE Borisov, som var rangeret som nr. 280. Det var tidligere blevet til to kval kampe mod BATE, hvor begge kampe var endt med sejr til The Point.

Det var min opfattelse, at vi skulle slå BATE i begge kampe, mens en sejr på hjemmebane og et uafgjort resultat på udebane mod Celtic ville være tilfredsstillende. Jeg var lidt mere negativ, når det gjaldt Inter, men et enkelt point ville jeg være tilfreds med.

WARRENPOINT TOWN - CELTIC

Første kamp i gruppespillet skulle spilles på The Burren, og vi havde indbudt Celtic til dans, og det skal lige siges, at Celtic blot blev bænkevarmer i denne kamp. I spil og chancer blev det en meget lige kamp, men når det gjaldt mål, så var vi Celtic overlegne.

Første mål faldt i det 6. minut, da backen Ball stoppede et opspil fra Celtic forsvaret. Bolden blev spillet til vores nyerhvervelse midtbanespilleren Wright, som spillede et – to med Touré, hvorefter Wright i venstre side af straffesparksfeltet tog nogle driblinger og sparkede bolden fladt over i det modsatte hjørne. En rigtig god start på året Champions League. Næste mål faldt i det 16. minut på et opspil fra målmand op gennem forsvaret til Loncar, som lagde en bold ind i målfeltet, hvor Touré kunne heade bolden i mål. Det blev også til 3-0 i det 29. minut, da Celtic blev ramt af et kontraangreb, hvor Celtic spillerne simpelthen ikke kunne følge med, og Touré kunne score sit andet mål i kampen. 4-0 målet kom i det 41. minut efter hjørnespark, hvor vores forsvarer Emuejeraye løb til forreste stolpe og headede bolden i mål. Vi var foran med 4-0 ved halvleg.

Det blev også til 5-0 i det 52. minut, hvor Touré spillede Sadowski fri, således at Sadowski let kunne score, og 6-0 målet faldt i det 60. minut, hvor Touré scorede hattrick og tog sig af et indlæg fra venstre side. The Points sidste mål blev scoret af 65. af venstre fløjen Harris på hovedet, idet The Point fuldstændigt udspillede Celtic. Vi gik herefter på musik, hvorefter Celtic kunne score to mål, således at slutstillingen blev 7-2 til The Point. En storsejr til The Point, og jeg vil nok betragte kampen som i top 5 blandt de bedste kampe, som vi har spillet i klubben.

BATE – WARRENPOINT TOWN

34.898 tilskuere gjorde klar til kamp på BATE Stadion i Borisov, og det var med The Point som lille favorit inden kampen. Det var én af de kampe, som bare skulle vindes, så der blev blæst til angreb fra første fløjt.

I det 5. minut lagde Liska bolden ind over hele BATE’s forsvar til en helt fri Loncar, som flugtede bolden i mål til en 1-0 føring til The Point. Den var gal igen for BATE i det 30. minut, da vores forsvar spillede en lang bold op til Touré, som tog turen langs med venstre side ned mod baglinjen. Ved baglinjen tog han nogle driblinger, hvoraf det ene dribling blev for lang, men så var Sadowski på pletten og bankede bolden i mål. Inden dommeren havde fløjtet, så havde vi også scoret til 3-0, og denne gang var det Touré, som efter en længere dribletur placerede bolden udenfor målmandens rækkevidde ved den højre stolpe.

Kort efter pausen så Harris sit snit til at stjæle bolden fra en BATE forsvarer, hvorefter han med et flot indersidespark placerede bolden i det fjerneste hjørne. Alt håb for BATE at komme tilbage i kampen var ude, men de fik dog et trøstmål i det 74. minut. Vi havde sikret os endnu en sejr, hvilket Inter også havde gjort, så det så allerede ret godt ud i forhold til avancement fra gruppespillet.

INTER – WARRENPOINT TOWN

Det skulle vise sig at blive en kamp med ryggen mod muren i 90. minutter, idet Inter lagde pres på vores mål fra start til slut. Vi kæmpede alt, hvad vi kunne, og vi gik da også til halvleg med et uafgjort 0-0 resultat. Jeg var ikke tilfreds med vores spil, men jeg måtte konstatere, at vi var oppe mod en klassemodstander, som spillede rigtigt god, så jeg burde vel alligevel være tilfreds med, at de ikke havde scoret.

0-0 holdt indtil det 85. minut, hvor Inter scorede til 0-1 på et mål, som jeg syntes var meget tæt på at være et offside mål. Vi kastede alle mand frem, men det blev desværre også til 0-2, da Inter scorede efter et hjørnespark. Inter havde fortjent vundet kampen, og vi skulle vise et helt andet spil i returkampen, hvis vi skulle have en chance.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: *119* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #438: 24 Mar 2011, 21:53 »

Kun mig der er forvirret over de seneste indlæg?
Logged

Manchester United just arrogant, not better

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *119* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #439: 24 Mar 2011, 22:55 »

Kun mig der er forvirret over de seneste indlæg?

Prøv at forklare lidt nærmere, hvad du mener? Og hvilke indlæg? Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: *119* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #440: 24 Mar 2011, 23:07 »

Prøv at forklare lidt nærmere, hvad du mener? Og hvilke indlæg? Smiley

Det kan godt være det bare er mig der er dum eller har overset et eller andet men først så skriver du om de første tre kampe i gruppespillet og i næste indlæg er du pludselig videre til knockoutrunderne mod Porto
Logged

Manchester United just arrogant, not better

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *119* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #441: 24 Mar 2011, 23:31 »

Det kan godt være det bare er mig der er dum eller har overset et eller andet men først så skriver du om de første tre kampe i gruppespillet og i næste indlæg er du pludselig videre til knockoutrunderne mod Porto

Rigtig!!!! Den havde jeg ikke lige set. Laver lige om på det. Tak for hjælpen. Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *119* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #442: 24 Mar 2011, 23:31 »



3 KAMPE TILBAGE I GRUPPESPILLET


WARRENPOINT TOWN - INTER

Der var lagt op til storkamp på The Burren foran et fuldsat stadion med 16.488 tilskuere, og det var mægtige Inter, som var kommet på besøg i Warrenpoint Town. Lad mig sige det med det samme: Det blev en uforglemmelig kamp på The Burren.

Dommeren satte kampen i gang, og vi havde ikke tænkt os at stille os tilbage på banen og vente på Inter. Vi skulle frem over stepperne og score nogle mål. Der var spillet 9 minutter, da vi fik et hjørnespark, som vores forsvarer Papa headede i mål. En fantastisk start for os. Det blev endnu bedre i det 18. minut, da Loncar sparkede en bold ind i målfeltet, hvor en Inter forsvarer satte foden på bolden og scorede selvmål. Vi var foran med 2-0. Inter kom dog tilbage i kampen i det 30. minut, hvor de ramte os med et kontraangreb. Men det lod vi os ikke skræmme af og i det 36. minut scorede vi igen efter et hjørnespark, da vores anden midterforsvarer Ratinho nåede højest og kunne heade bolden i mål. En højest overraskende Point føring ved halvleg.

Kort efter pausen var Inter igen inde i kampen, da de scorede til 3-2. I det 70. minut fik vi igen scoret, da Loncar gik til baglinjen og lagde bolden ind til en fremstormende Touré, som kunne sparke bolden i mål. I det 75. minut bragte Inter igen spænding ind i kampen, da Ratinho ikke fik sparket bolden væk, og Inter kunne derfor reducere til 4-3. Inter kom dog ikke tættere på, og det blev til en sensationel Point sejr, og vi behøvede kun et point mere for at kvalificere os til næste runde i Champions League.

CELTIC – WARRENPOINT TOWN

Som tidligere skrevet så skulle vi ”blot” have uafgjort i udebanekampen mod Celtic, og med min optimisme mente jeg nok, at vi nok skulle hente det ene point hjem. 56.455 tilskuere på Celtic Park i Glasgow var klar til at heppe deres hjemmebanefavoritte r frem til sejr over The Point, men vi skulle nok gøre vores til at vinde kampen

Allerede efter 4 minutter så det godt ud for The Point, da en Celtic forsvarsspiller ikke fik sparket bolden ud af farezonen, hvorfor vores store angrebstalent den 18 årige Caton snuppede bolden fra ham og scorede til en 1-0 føring til The Point. Resten af første halvleg blev meget lige, men til trods for flere chancer på begge sider af banen, så blev der ikke scoret yderligere.

I det 51. minut viste Caton igen sit talent, da han efter et flot gennemspillet Point angreb, tog sig af bolden, driblede gennem Celtics forsvar og bankede bolden i kassen. Et fremragende mål af Caton. Vi skulle herefter helt frem til det 83. minut, førend der igen blev scoret i kampen, da Celtic reducerede til 2-1. Vi ville dog ikke nøjes med en 2-1, så Caton spillede i det 87. minut Loncar frem til fri chance, hvorefter han scorede på en bold, som målmanden dog havde hånden på. Blot to minutter senere lå bolden igen i Celtics mål, da Loncar med to Celtic spillere hængende på ryggen, løb fra spillere, spillede bolden ind i målfeltet, hvortil Harris kom løbende og kunne score sikkert. Vi havde slået Celtic på deres hjemmebane, og jeg var yderst tilfreds med vores spil, ligesom vi havde kvalificeret os til næste runde i gruppespillet.

WARRENPOINT TOWN - BATE

Vores sidste kamp i gruppespillet skulle spilles mod hviderussiske BATE, og medier havde gjort os til lille favorit inden kampen. Der var fuldsat på The Burren med 16.488 tilskuere, og det skulle hurtigt vise sig, at BATE ikke kunne give den helt store modstand fra sig.

Touré blev endnu engang kåret til kampens bedste spiller, og det var der selvfølgelig en grund til. Han gav første gang lyd fra sig i det 13. minut, da han modtog bolden halvvejs oppe af BATE’s banehalvdel, løb fra alt og alle og scorede på et pragtfuldt skud, men det skulle ikke være sidste gang, han scorede i denne kamp. Munns scorede The Points næste mål i det 24. minut, hvor han nærmest legede med BATE’s målmand med nogle frække driblinger, og så var vi foran med 2-0.

3-0 målet faldt i anden halvleg i det 63. minut, og BATE’s forsvar fandt ud af, at man ikke skal give Touré en løs chance i straffesparksfeltet, for dem scorer han på. Det blev også Touré, som afsluttede målscoringer, og derfor fuldførte sit hattrick, da han igen var på pletten i målfeltet i det 84. minut, og så var en 4-0 sikret.

Jeg kunne se tilbage på et fremragende gruppespil, hvor vi kun tabte til Inter på udebane, mens vi vandt resten af kampene. Det kunne vist ikke være blive meget bedre.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *120* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #443: 24 Mar 2011, 23:34 »



SKULLE DET IKKE SNART KUNNE LADE SIG GØRE


WARRENPOINT TOWN – FUTEBOL CLUBE DO PORTO

Ja skulle det ikke snart kunne lade sig gøre at komme videre i Champions League, da det var Europas nr. 11 Porto, som stod foran os i vores forsøg på at kvalificere os til næste runde. Det blev med et førende Point hold i de fleste af spilles faser, og med et Porto hold, som så ud til at ville være tilfreds med en kedelig 0-0 kamp. Desværre fik Porto, hvad de kom efter. Vi havde 14 skud mod mål, men desværre lykkedes det os ikke at få bolden i mål, så lidt skuffende måtte vi forlade kampen uden en vigtig scoring inden udekampen.

I og for sig var det et tilfredsstillende resultat, og flot at vi kunne spille uafgjort mod et hold, som er tæt på at være blandt de 10 bedste i Europa, men set ud fra, hvordan kampen forløb, så burde vi havde vundet den. Sådan skulle det bare ikke være, så nu skulle vi bare score på udebane, for så ville vi sætte Porto under pres på deres hjemmebane.

 
FUTEBOL CLUBE DO PORTO – WARRENPOINT TOWN

Porto var dominerende kampen igennem, men vi kom da også til chancer, og hvis Porto ikke scorede, så ville en scoring være nok for videre avancement. Desværre lykkedes det os ikke at score, men til gengæld scorede Porto to gange (14. og 77. minut), og så var årets europæiske eventyr slut.

Første knock runde var endnu engang endestationen for The Point, men jeg igen konstatere, at vi simpelthen havde tabt til et bedre hold, og at vi endnu ikke har klasse til at blande os med de bedste hold i Europa. Så kan man så spørge sig selv, hvornår det vil lykkes os bare at komme i en Champions League semifinale. Det er svært at sige, da jeg tidligere har lavet nogle gæt, som ikke er blevet opfyldt endnu. Vi vil dog som klub blive ved med at udvikle os, og der er, som jeg altid siger, ingen tvivl om, at vi virkeligt er styret af penge. Vi er blevet meget meget rigere gennem årene, men der skal stadigvæk flere til, førend vi kan blande os med de bedste. Penge er roden til alt ondt -    og godt.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *121* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #444: 26 Mar 2011, 08:38 »



TID TIL POKALTURNERINGER 2043

Er det sjov og spændende at læse om de samme turneringer år efter år. Alt efter hvem man er, så kan man vel have sine meninger om dette, men det er nu engang det der sker for The Point. Vi skal jo heller ikke straffes for at vinde pokalturneringerne, men mere fejres. Jeg beskriver, hvad der sker år efter år, og så er det vel meget godt, at vi har det bedste hold. Vi er og bliver sikkert i fremtiden stadigvæk meget dominerende, men det er hele opbygningen omkring klubben, som kan høste fortjenesten omkring dette. Så det er bare at blive ved med at vinde de samme turneringer, og ved at se på tidligere vindere af turneringerne, så er der meget langt igen, førend vi vinder flere turneringer end de klubber, som ligger nr. 1 på rekordlisterne.

MID ULSTER POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN - GLENAVON

18.596 tilskuere havde fundet vej til Windsor Park i Belfast, hvor finalen i Mid Ulster Pokalturneringen skulle spille mellem The Point og Glenavon. Vi var store favoritter inden kampens start, så mange opfattede det blot som et spørgsmål om sejrens størrelse til The Point fordel.

Kampen gik i gang, og begge hold viste, at der skulle spilles angrebsfodbold i årets finale. Glenavon fulgte rigtigt med fra starten af kampen, og der var chancer til begge hold, men målene udeblev i første halvleg.

I anden halvleg blev der er det 51. minut dømt et noget kontroversielt straffespark til Glenavon, og der var ikke mange andre end kampens dommer, som kunne se, at der var straffespark. Heldigvis for os havde vi en sprællevende målmand, som gik til den rigtige side og reddede straffesparket. Vi overtog mere og mere spillet, og chancerne faldt kun til vores side, men målene udeblev stadigvæk. Vi skulle helt frem til det 86. minut, hvor Touré løb sig fri i højre side, hvorefter han serverede en perfekt bold til Munns, som kom løbende ind fra venstre og satte hovedet på til en 1-0 føring til The Point. Inden kampen blev fløjtet af havde vi scoret endnu engang, da Caton fra midterlinjen løb og driblede sig fra Glenavons forsvarere til en 2-0 scoring. Vi havde vundet kampen, hvilket jeg selvfølgelig var tilfreds med.

NORDIRSKE LIGA CUP


 
WARRENPOINT TOWN – BALLYMENA UNITED

Når man som tophold i Premier League møder et hold fra første division, så er der vist ingen tvivl om, at man kun kan være kæmpefavorit inden kampen. Det var vi selvfølgelig også, og for Ballymena blev hele kampen med ryggen mod muren.

De havde ikke et eneste skud på mål mod vores 29 skud, så kan de fleste vel regne ud, at det ikke kunne blive til andet end sejr til os. Ballymena spillerne gjorde det heller ikke lettere for sig selv, da de fik en mand udvist i det 38. minut. Vi vandt til sidst kampen 5-0, og det var ikke et mål for lille. Vores målscorere var: Caton (28, 43, 76), Emuejeraye (59), Best (74). Vi havde vundet vores anden pokalturnering for sæsonen.

NORDIRSKE POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN - LARNE

20.306 tilskuere var mødt frem på Windsor Park for at se finalen i den Nordirske Pokalturnering mellem nr. 1 The point og nr. 4 Larne. Godt nok lå Larne nr. 4, men vi var store favoritter inden kampen, og der var ikke mange, som troede på Larnes chancer i kampen.

Som forventet var vi dominerende fra kampens start og i fravær af en skadet Touré var det en anden angriber, som overtog roller som skarpretter for The Point. Fernández var her, der og alle vegne – han var simpelthen ustoppelig i hans hunger efter at score mål. Hans første mål faldt i det 8. minut, da bolden blev spillet frem bagved Larnes forsvar og her var der ikke nogen, som kunne matche Fernández i hurtighed, idet han løb fra alt og alle og scorede til 1-0. Blot to minutter senere var han igen på pletten, da midtbanespilleren Carlos spillede bolden frem som en tro kopi af det første mål, og Fernández gjorde med bolden, hvad han skulle. Munns blandede sig i scoringen i det 24. minut, da Larnes målmand tabte bolden ned foran hans fødder efter at Point frispark. Fernández fuldførte sit hattrick, da han med brystet tæmmede bolden og sparkede bolden i mål til en 4-0 føring.

I det 49. minut scorede Fernández også sit fjerde mål, da han efter et hjørnespark dirigerede Papas hovedstød videre ind i målet. Larne fik trøstmål i det 61. minut, og så var den kamp færdig. Vi havde vist vores styrke, og sejren var ikke et mål for stor.

ALL-IRELAND CUP


WARRENPOINT TOWN - DUNGANNON

Når man nu har vundet de andre pokalturneringer, så ville det vel også være rart at vinde den sidste og mest indbringende turnering. Dungannon var bare lige den nød, som vi skulle knække for at vinde All-Ireland Cup. Det viste sig dog at blive mere besværligt end forventet.

I det 5. minut bragte Dungannon sig foran 1-0, da en Dungannon spiller flot steg til vejrs og scorede på hovedet efter et frispark i venstre side. Det var lidt af en chokstart, som vi lige skulle ryste af os, men efterhånden overtog vi spillet mere og mere, og i det 24. minut kunne Dungannon ikke stå imod længere, og det skulle være Sadowski, som på et direkte frispark sparkede højre om muren, således at bolden gik i mål uden for målmandens rækkevidde. Vi kunne gå til pause med et lidt overraskende 1-1 resultat.

Kampen blev afgjort i det 51. minut, da vi efter et hjørnespark scorede til 2-1 på hovedstødsmål af vores stærke forsvarer Emuejeraye. Til trods for vi havde mange chancer for at score yderligere, så blev det ikke til flere mål, og vi kunne hæve pokalen.

Det var endnu engang blevet til 4 pokaler ud af 4 mulige, og jeg kunne sætte mig tilbage og være tilfreds med vores bedrifter.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: *121* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #445: 26 Mar 2011, 08:59 »

Fedt at du bliver ved... 

Har du fået nogle gode Nordirske talenter ind.  Støvsuger du de andre klubber for de bedste talenter eller hvordan griber du det an.

Jeg har stor respekt for at du bliver ved. Fortsæt endelig.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *121* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #446: 26 Mar 2011, 09:03 »

Fedt at du bliver ved... 

Har du fået nogle gode Nordirske talenter ind.  Støvsuger du de andre klubber for de bedste talenter eller hvordan griber du det an.

Jeg har stor respekt for at du bliver ved. Fortsæt endelig.

Der er ingen grund til at kigger specielt meget efter talenter i Nordirland, da der simpelthen ikke er nogle på nuværende tidspunkt. Desuden er det meget svært at få gode talenter fra egne rækker, så der er kun nordirske ungdomdsspillere i The Point.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: *121* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #447: 26 Mar 2011, 10:55 »

Imponerende. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *122* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #448: 27 Mar 2011, 11:20 »



IGEN OG IGEN OG…


SÆSONEN 2042 - 2043


Det giver vel næste sig selv, at når man spiller den samme klub i år efter år, så vil der være mange ting, som gentager sig selv. Det er selvfølgelig svært at finde på noget nyt, da bloggen udelukkende er skrevet ud fra, hvad der sker i spillet omkring The Point, men når vi nu engang er så suveræne, som vi er, så er det også svært at skrive om så meget negativt. Det giver sig selv, at vi skal vinde, og at vi vinder det Nordirske Mesterskab år efter år, og det er ligeledes gældende, når vi møder de samme klubber i pokalturneringerne.

Men hvor ligger glæden og udfordringerne ved spillet? Ja, jeg bliver glad, når jeg mine spejdere finder et stort talent, som vi efterfølgende kan købe for et nogenlunde beløb. Det gælder jo om at få de bedste spillere, så man kan få det bedste hold. Enhver kan gå ind i en af verdens største klubber og få succes med de verdensstjerner, som er til rådighed. Men hvor mange gider og kan gå ned blandt de dårligste klubber og gøre klubben til verdens bedste. Det kræver blod, sved og tårer at spille så mange år, men det er det hele værd.

Det har været mere end svært at få klubben til tops, og det vil vare en del år endnu, inden vi kan kalde os Champions League mestre. Vi er og bliver begrænset af vores størrelse som klub. Vi er ikke anerkendt som storklub, så vi skal udvikle os yderligere, førend denne anseelse bliver tildelt os.

Men vi bliver ved, og det skal nok lykkes på et eller andet tidspunkt, men der skal kæmpes på alle leder og kanter. Der skal tjenes penge, købes spillere og vindes sejre, men vi er klar til stadighed nye udfordringer, og vi skal nok nå vores mål.

 
NORDIRSKE LIGA PREMIER DIVISION

Man kunne vel næsten læse ud af ovenstående, at et nyt mesterskab var på vej, og ja vi vandt igen. Det blev til 35 sejre og 3 uafgjorte kampe, 120 mål, og der gik kun 10 mål ind i de 38 kampe, som vi spillede i ligaen. Linfield var 23 point efter som nr. 2, og Glenavon var hele 47 point efter som nr. 3. Mesterskabet var hjemme, da der manglede at blive spillet 5 kampe i ligaen. Specielt Linfield gjorde nogle gode indkøb i løbet af sæsonen, og selvom 23 point er meget, så var de tættere på i år, end de har været i mange år. Hvordan søger man så for, at de ikke blive alt for stærke – ja, man går selvfølgelig ind og køber én af deres bedste spillere – og det gjorde jeg selvfølgelig. Eddie Semper var da også så god, så han kunne gå ind og spille med på vores første hold. Ligaen er ikke den store udfordring, men så må man kigge på, hvilke rekorder, som er mulige at slå – det er her udfordringerne ligger i øjeblikket.

RANGERINGER

Det blev stort set, som det plejer at være, eftersom den Nordirske Liga Premier Division stadigvæk ligger nr. 13 i Europa, men denne gang er det lige den skotske Clydesdale Bank Premier League – frem for den ukrainske Højere Liga, som det har været de sidste år. Nordirland beholdt også placeringen som nr. 12 i Europa, hvilket stadigvæk er lige efter Ukraine. Vi rykkede en enkelt placering op på klubranglisten, således at vi nu ligger nr. 18, hvilket er lige efter Juventus. Det blev til gengæld til lidt at et fald blandt de rigeste klubber i Europa, da vi faldt fra 28. pladsen til 40. pladsen og nu ”kun” er 680 mio kr. værd.

KÅRINGER

Jeg har skrevet rigtigt mange gange om Touré, og når man kommer ind på kåringer, så kan jeg selvfølgelig ikke undgå at nævne ham. Han er meget populær blandt The Points fans, og igen i år blev han kåret som Årets Spiller i Warrenpoint Town. Han gjorde det også godt i Europa, hvor han blev nr. 2 i kampen omkring den Gyldne Støvle med 8 mål i Champions League. Han blev også topscorer i ligaen med 35 mål, hvor Fernández blev nr. 3 med 19 mål. Touré skal også nævnes omkring hans målfarlighed, idet han nu har scoret over 500 mål for klubben, og det gjorde han mod Donegal Celtic, hvor han selvfølgelig også scorede hattrick.

Men ligakåringer ligger bare ikke til Touré, for her blev det Loncar, som løb med prisen som Årets Spiller i ligaen. Wright blev nr. 2, og Emuejeraye blev nr. 3. Caton blev fortjent kåret som Årets Unge Spiller i ligaen, mens Ratinho blev nr. 2, og Munns blev nr. 3. Lidt overraskende blev jeg kun kåret som nr. 2 i prisen som Årets Manager.

FACTS

Bestyrelse kom med en rigtig god nyhed, idet de havde besluttet sig til at udvide vores stadion The Burren igen, og denne gang vil der komme 8.244 flere siddepladser, og det vil koster 90 mio kr. at lave udvidelsen. Det vil ligeledes tage 5 måneder at færdiggøre udvidelsen.

DEN NYE SÆSON

Vi skal vinde alt, som vi deltager i. Undtagelsen er lige Champions League, hvor målet er at komme i kvartfinalen. Det er ikke svært at opnå målene i vores hjemlige liga, men i Champions League bliver det anderledes svært, hvor der også skal noget held til. Vi har ikke haft mulighed for at købe de helt store spillere til klubben, så vores hold er ikke meget bedre end sidste år. Til gengæld er spillerne blev et år ældre, hvilket gør dem stærkere og mere rutinerede. Jo jeg er igen meget spændt på, hvordan sæson forløber. Let the games begin.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: *122* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #449: 28 Mar 2011, 21:39 »

RESPEKT!! Mere kan jeg ikke sige Smiley

Og fedt med stadionudvidelsen, det kan måske give klubben et boost mht. dine europæiske eventyr!
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010