home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1233 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  BVB Dortmund
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: BVB Dortmund  (Læst 35120 gange)
Guldbrand
Blogmester

Sv: BVB Dortmund
« Svar #75: 04 Mar 2011, 16:21 »

Ja jeg bruger ham centralt som en normal avanceret playmaker.. Hvordan hans fysiske stats har udviklet sig kan jeg ikke huske, og jeg har ikke lige FM åbnet i øjeblikket. Men han er jo ung, og det er klart at jo mere man bruger ham, jo mere udvikler han sig - Også fysisk. Men han skal nok lige bruge nogle år før han er klar til at slå ordentlig igennem, men jeg vil tro at når han nærmer sig de 21-22 år, så vil han begynde at blive rigtig god..

Yessir
Manager

« Svar #76: 04 Mar 2011, 16:37 »

Ja jeg bruger ham centralt som en normal avanceret playmaker.. Hvordan hans fysiske stats har udviklet sig kan jeg ikke huske, og jeg har ikke lige FM åbnet i øjeblikket. Men han er jo ung, og det er klart at jo mere man bruger ham, jo mere udvikler han sig - Også fysisk. Men han skal nok lige bruge nogle år før han er klar til at slå ordentlig igennem, men jeg vil tro at når han nærmer sig de 21-22 år, så vil han begynde at blive rigtig god..

Jeps, det er også derfor jeg sørger for at bruge ham så meget som muligt. Jeg er fast besluttet på at han skal være kulturbærer for mit nye Dortmund bestående udelukkende af tyskere, som gerne må være af egen avl.

I mine hidtidige to andre saves har han dog ikke udviklet sig synderligt meget fysisk, deraf min skepsis for om han kan bære en CM plads. Jeg håber dog at der sker en større udvikling, når jeg nu selv har ham under mine vinger.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 18 Mar 2011, 11:15 »

Har endelig fået lidt gang i et BVB spil og efter ½ sæson ser det fint ud. Har købt Rasmus Falk (sjovt nok efter OB-Lyngby kampen) og Gael Ettock på fri transfer. Ellers er der primært fokuseret på trænere.

Min formation kan ses og startopstillingen er primært sat hen imod min "starting eleven":

Med halvdelen af sæsonen overstået ligger jeg nr. 1 med 3 point til Hoffenheim og 4 til Bayern og Leverkusen, så det ser fornuftigt ud. Videre i pokalen og Europe League, hvor PSV, S.Prague og Club Brügge fik klø Peace

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #78: 18 Mar 2011, 13:16 »

Jeg er kommet rigtig godt i gang med mit BVB spil og skal til at i gang med 4 sæson. De første 3 sæsoner er har været fanatiske og jeg har formået at vinde mange titler.

1 Sæson: Mesterskab + Euro Leauge
2 Sæson: Mesterskab + Tysk Pokal
3 Sæson: Mesterskab + Tysk Pokal + CL

Mit hold i 4 sæson her sådan ud:

De store stjerner for mit nuværende hold er: Hummels, Sahin, Götze, Lucas & Falcao. Disse 5 spillere var grunden til jeg vandt The Treble sidste sæson!

Af andre ting der er værd af nævne er min økonomi som er helt latterlig god og kan ses her:

Grunden til den gode økonomi er at der er plads til 80708 tilskure på Signal Iduna Park, gode spiller salg og så self. TV & Præmie penge.

Hvis i vil se flere screenshorts så bare sig til at smider jeg gerne nogen op Smiley

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #79: 23 Mar 2011, 11:02 »

Har endelig fået lidt gang i et BVB spil og efter ½ sæson ser det fint ud. Har købt Rasmus Falk (sjovt nok efter OB-Lyngby kampen) og Gael Ettock på fri transfer. Ellers er der primært fokuseret på trænere.

Min formation kan ses og startopstillingen er primært sat hen imod min "starting eleven":

Med halvdelen af sæsonen overstået ligger jeg nr. 1 med 3 point til Hoffenheim og 4 til Bayern og Leverkusen, så det ser fornuftigt ud. Videre i pokalen og Europe League, hvor PSV, S.Prague og Club Brügge fik klø Peace

Kan lige præcis ikke få den formation til og virke. Kan sagtens med en defensiv midtbanespiller men ikke med en offensiv. Ville du være træt af og uploade den så jeg kunne studere den?  Smiley

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #80: 30 Mar 2011, 21:44 »

Kan lige præcis ikke få den formation til og virke. Kan sagtens med en defensiv midtbanespiller men ikke med en offensiv. Ville du være træt af og uploade den så jeg kunne studere den?  Smiley
Ved ikke lige hvordan jeg uploader en taktik, men kan hurtigt fortælle hvordan den er sat op:
Keeper: alm
2 FB: wingback (auto)
2 CD: Central defender (def)
1 midtbane: boldvindende (def)
1 midtbane: dybdeliggende playmaker (sup)
2 stk fløje: winger (sup)
1 off midt: Off midtbane (off)
1 angriber: Skarpretter

spiller standard og flydende med hårde tacklinger, højt pres og shortpassing. Resten er default. Ændrer naturligvis under kampen hvis det ikke kører.

Vandt Bundesligaen efter en tæt kamp til sidste spillerunde, hvor det var nødvendigt med sejr ude mod Kjær og co.

Røg ud af pokalen til Hoffenheim ude i kvartfinalen, samt Palermo i Europe League i 2. knockout kamp. Var rigtigt skidt, da jeg rent faktisk slog dem 2-0 og tabte 1-0, men så crashede min computer og skæbnen ville jeg røg ud Græder Det skal så lige tilføjes jeg tabte til Leverkusen før og spillede uafgjort i den nye kamp, så HVIS det havde fortsat, så var jeg blevet 2'er i Bundesligaen, sååååh.....

jonaslund94
Ynglingespiller

« Svar #81: 02 Apr 2011, 20:57 »

Andre end mig der har problemer med Barrios? han er utilfreds, og vil skifte klub Skuffet

FC Barcelona - Mes que un club.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #82: 03 Apr 2011, 21:53 »

Guldbrand: Nu ved jeg at du er fan, og følger med i klubbens udvikling irl. Hvordan er spillerne bedømt stat-mæssigt i forhold til i virkeligheden? For jeg har lidt et indtryk af at Kagawa og Götze er skudt meget forbi?

ptrN
Manager

« Svar #83: 04 Apr 2011, 17:43 »

Guldbrand: Nu ved jeg at du er fan, og følger med i klubbens udvikling irl. Hvordan er spillerne bedømt stat-mæssigt i forhold til i virkeligheden? For jeg har lidt et indtryk af at Kagawa og Götze er skudt meget forbi?
Götze er ramt meget bedre i den nye patch, i forhold til dn gamle. Kagawa derimod har(ret mig hvis jeg tager fejl) 10 i afleveringer hvilket er latterligt lidt.

welbz is dat guy

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 05 Apr 2011, 09:37 »

Andre end mig der har problemer med Barrios? han er utilfreds, og vil skifte klub Skuffet
Næh, men 4 røde kort har han revet til sig på knap 2 sæsoner. Hvordan er han utilfreds? Større klub?

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #85: 08 Apr 2011, 17:13 »

Er også igang med en Dortmund, hvor det blev til et mesterskab den første sæson.
Bestyrelsen har så lige valgt at udvide mit stadion med intent mindre end 27.000 siddepladser...

Krobak
Lilleputspiller
*

« Svar #86: 09 Apr 2011, 10:06 »

Dortmund er simpelthen et fremragende hold, hvilket jeg også har oplevet. Jeg har netop afsluttet 4. sæson, og vil derfor dele mit hold med jer.

Holdet samt transfers for sæsonen 2013/2014 ser ud som følger:

-Det skal tilføjes at jeg i den forgangne sæson også kunne gøre brug af Ferdinand som jeg havde skrevet en etårig kontrakt med, samt en lejeaftale med Christian Maldini, for at få noget bredde i forsvaret.

Jeg har netop afsluttet en fantastisk sæson, hvor yderligere 4 trofæer blev tilføjet klubben. Jeg vandt Bundesligaen langt foran nummer 2, og hev Champions League trofæet hjem. Udover det blev det til sejr i Super Cup'en samt VM for klubhold. Grunden til denne succes Skyldes især midteraksten på holdet, hvor Khedira, Kroos og Barrios har gjort det helt fantastisk. Ved siden af det har bredden i truppen hjulpet godt, så der hele tiden har været friske ben på banen. Jeg er dog klar over, at truppen måske er lidt for bred, hvilket har resulteret i få utilfredse spillere.

Giv gerne lidt respons samt forslag til holdet, og spørg endelig ind til holdet.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2011, 10:20 af Krobak » Logged

Manchester United - Not arrogant, just better!

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #87: 09 Apr 2011, 16:38 »

Hej folkens

Jeg er lige starte med Dortmund. Og jeg har lagt mærke til deres lidt halv fattige budget.
Nu ser jeg på jeres hold, og tænker om i ikke kan give mig nogle råd til at får nogle penge til transfer,
da jeg gerne vil forstærke truppen på nogle punkter.
Evt. hvem jeg ikke har brug for og kan sælge eller om der er nogle gode råd til billige køb som kan gøre en forskel?

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

ptrN
Manager

« Svar #88: 09 Apr 2011, 16:47 »

Dortmund er simpelthen et fremragende hold, hvilket jeg også har oplevet. Jeg har netop afsluttet 4. sæson, og vil derfor dele mit hold med jer.

Holdet samt transfers for sæsonen 2013/2014 ser ud som følger:

-Det skal tilføjes at jeg i den forgangne sæson også kunne gøre brug af Ferdinand som jeg havde skrevet en etårig kontrakt med, samt en lejeaftale med Christian Maldini, for at få noget bredde i forsvaret.

Jeg har netop afsluttet en fantastisk sæson, hvor yderligere 4 trofæer blev tilføjet klubben. Jeg vandt Bundesligaen langt foran nummer 2, og hev Champions League trofæet hjem. Udover det blev det til sejr i Super Cup'en samt VM for klubhold. Grunden til denne succes Skyldes især midteraksten på holdet, hvor Khedira, Kroos og Barrios har gjort det helt fantastisk. Ved siden af det har bredden i truppen hjulpet godt, så der hele tiden har været friske ben på banen. Jeg er dog klar over, at truppen måske er lidt for bred, hvilket har resulteret i få utilfredse spillere.

Giv gerne lidt respons samt forslag til holdet, og spørg endelig ind til holdet.
Hvornår hented du Kroos, og var han interesseret i at skifte før du fik fat i ham=
Overvejer selv at hente ham, men han gider ikke endnu. Jeg er midt i anden sæson.

welbz is dat guy

NiklasV
Gæst

« Svar #89: 12 Apr 2011, 16:07 »

Jeg har lige formået at hente Sergio Ramos til Dortmund, efter 1. sæson :O

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010