home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I dag kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  BVB Dortmund
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: BVB Dortmund  (Læst 32866 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #60: 22 Dec 2010, 18:19 »

2. sæson overstået, 3. sæson er nu startet. Regner dog ikke med at jeg får spillet mere før den 28. december fra nu af.
Men i 2. sæson endte jeg på 3. pladsen, da jeg tabte sidste kamp. Alligevel kvalificerede jeg mig direkte til Champions League pga. Tyskland har overhalet Italien på koefficentlisten.
Jeg har op til sæsonen hentet tre ukendte talenter, heriblandt en rigtig god målmand, Sergiy Kryvtsov for 17, Afonso Alves på fri og Lacina Traore for 10 mio i Barcelona. Af store salg er Dimitar Rangelov skiftet til Bari for 35 mio. og Jakub Blaszczykowski til Sampodira for hele 90 mio.
I år satser jeg på at være helt med i guldkampen til allersidste runde.
Holdet ser således ud:

                                     R. Weidenfeller/Clovis

Stefan Vrij/Ilsinho - N. Subotic/F. Santana - M. Hummels/S. Kryvtsov - M. Schmelzer/J. Juelsgård

                  S. Khedira/S. Kehl/A. Annan - N. Sahin/S. Bender

M. Götze/Geraldo                                                            S. Kagawa/K. Grosskreutz/Zezinho

                   R. Lewandowski/L. Traore - L. Barrios/A. Alves

Nogle af spillerne kan selvfølgelig spille på flere positioner! Er glad for mit hold. Også fordi der er så mange tilbage fra det oprindelige hold.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

ValenciaForever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #61: 22 Dec 2010, 23:02 »

Hvor meget har du måtte give for Khedira?
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #62: 23 Dec 2010, 08:20 »

Hvor meget har du måtte give for Khedira?

Jeg gav 36 mio kr. for ham efter 1. sæson, hvor han stod som ubrugelig i Real Madrid Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #63: 23 Dec 2010, 14:17 »

Så er jeg også startet med Dortmund. Det er virkelig et spændende hold, som jeg ser frem til at føre til succes i Bundesligaen og i Europa Smiley

Markus Feulner er solgt til Porto for 17 mio. Og ind er kommet Vaclav Kadlec for 12 mio. Mateo Kovacic, som er en ung kroat på 16 år, kommer til klubben i 2012 når han fylder 18 år.

Glæder mig meget til at komme igang, og jeg vil primært satse på unge spillere Smiley

Vil opdatere jer på et senere tidspunkt! Smiley

EDIT: Målet for den kommende sæson er at kvalificere mig til Europa gennem ligaen og bare gøre en god figur i Europa.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2010, 14:20 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #64: 29 Dec 2010, 18:02 »

3. sæson blev fremragende. i Champions League røg jeg ud i kvartfinalen til Liverpool efter at have slået Manchester United ud i runden forinden.
i ligaen vandt jeg med få point ned til Leverkusen samt slog Mainz 3-0 i finalen. Ind til videre skifter Anthony Annan til Sporting for 87 og jeg får Dzeko på fri transfer. Det jeg mangler er en rigtig god højreback, da Vrij er det svageste led på holdet. Ellers vil jeg ikke ændre på holdet op til 4. sæson.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

1964
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #65: 09 Jan 2011, 10:27 »

Dette års store overraskelse i den tyske Liga er jo Dortmund. Dette hold var jeg for noget tid siden, hvor jeg vandt mesterskabet i første sæson og vandt the Double i anden. Et hold med mange rigtig dygtige talenter som f.eks. Subotic, Hummels, Götze og mange flere.
Fik bla. Suarez, afellay, lukaku på fri transfer. Nu har jeg så været andre hold efter dette game, men det er ikke blevet til noget godt, så nu vil jeg starte med den den tyske storklub igen.
Spiller en 4-2-3-1 formation, hvor angriberen, Lucas Barrios er fremragende som liggende alene oppe foran!!

Dortmund er et fucking nice hold!

Logged

"Ingen over klubben"
- Altid med jer, altid bag jer!

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #66: 03 Mar 2011, 23:29 »

Så kom jeg også igang med et Dortmund save, med det twist at der KUN må hentes tyske spillere og udenlandske spillere der befinder sig i klubben skal alle være solgt inden første kamp i 3 sæson. Det betyder at 3/4 fra min midterakse på holdet (Subotic - Sahin - Barrios) kun er på lånt tid, så jeg håber fandme at jeg får hevet nogen resultater ind så de kan sælges for lidt knaster.

Jeg kommer til at spille sådan her: http://img835.imageshack.us/f/borussiadortmunddortmun.png/
Transfers: http://img18.imageshack.us/f/borussiadortmundtransfe.png/

Desuden er der et par andenrangs spillere ind på fri transfer, beregnet til at rode rundt på 2 holdet, og hives op ved skader. Specielt min venstreback kan godt gå hen og blive et problem.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2011, 23:32 af Yessir » Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #67: 04 Mar 2011, 15:00 »

Jeg var måske lige optimistisk nok med den opstilling, eller bare for inkompetent til at kunne optimere den ordentligt. Så jeg røg tilbage til min gammelkendte 4-2-2-2, som også har skaffet mig legendariske sejre allerede.

Men nu til mit spørgsmål, er der nogen der har erfaring med at omskole Götze til at kunne spille naturlig kant, central midt eller angriber?
Jeg har ham pt. på OMR hvor han spiller fornuftigt, men jeg tror ikke det er holdbart pga. hans mangel på speed, så vil gerne have ham inde centralt (hvilket også var hele ideen med min første opstilling) central midt tvivler jeg på pga. hans fysik, har en lille fidus til at han kunne spille angriber i en trequartista rolle evt.
Logged


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #68: 04 Mar 2011, 15:09 »

Hvad har du gjort med Schmelzer?
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #69: 04 Mar 2011, 15:14 »

Hvad har du gjort med Schmelzer?

Han var på reserveholdet grundet lang skade, da jeg tog mit screenshot. Han er selvfølgelig fast mand nu  Wink
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #70: 04 Mar 2011, 15:16 »

Han var på reserveholdet grundet lang skade, da jeg tog mit screenshot. Han er selvfølgelig fast mand nu  Wink

Alt andet vil også være mærkeligt.. Han er på landsholdet i mit BVB save i starten af tredje sæson.. Det er unge Bender også, så han bliver også værdifuld som defensiv midtbane
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #71: 04 Mar 2011, 15:18 »

Alt andet vil også være mærkeligt.. Han er på landsholdet i mit BVB save i starten af tredje sæson.. Det er unge Bender også, så han bliver også værdifuld som defensiv midtbane

Han er også stærkt udset til at tage over for Kehl.
Har du fået Götze igang?
Logged


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #72: 04 Mar 2011, 15:24 »

Götze spiller fremragende for mig som Offensiv Midtbanespiller support, i en 4-2-3-1 opstilling (bred).
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #73: 04 Mar 2011, 15:26 »

Han er også stærkt udset til at tage over for Kehl.
Har du fået Götze igang?

Nej ikke helt vildt.. Han fungere stadig som backup som avanceret playmaker efter Nuri Sahin. Men han er helt klart en spiller jeg satser på som en fremtidig løsning for Sahin, og han får også en del spilletid for at udvikle ham mest muligt. Men han gør det nu okay som backup..
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #74: 04 Mar 2011, 16:16 »

Götze spiller fremragende for mig som Offensiv Midtbanespiller support, i en 4-2-3-1 opstilling (bred).

Det var også min første prioritet, men jeg kunne simpelthen ikke få holdet til at fungere med kun en angriber, og tre offensive midt, hverken når de alle tre lå centralt, eller når jeg rykkede to ud på kanterne.

Men det kan være jeg prøver igen, når holdet er blevet forstærket med et par prominente tyskere, medmindre han altså overrasker mig helt vildt på en anden plads (pt. gør han det over alt forventning ude på OMR)

Nej ikke helt vildt.. Han fungere stadig som backup som avanceret playmaker efter Nuri Sahin. Men han er helt klart en spiller jeg satser på som en fremtidig løsning for Sahin, og han får også en del spilletid for at udvikle ham mest muligt. Men han gør det nu okay som backup..

Du bruger ham så på en CM plads hvis jeg husker din opstilling rigtigt fra bloggen. Hvordan har han udviklet sin fysiske stats, for lige pt. er de ikke meget værd til den Deep Lying playmaker jeg bruger Sahin som der.
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010