home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Napoli
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Napoli  (Læst 28124 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #75: 19 Aug 2011, 22:42 »

men vil da helt sikkert stadig bruge ham som rotations spiller hvis jeg kan holde på ham Smiley

Det blir svært, hvis du kun bruger ham som rotationspiller.. Var kun fordi han var fast mand at jeg formåede at holde på ham, da han nærede stor kærlighed til klubben.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #76: 23 Aug 2011, 16:14 »

Er startet med Napoli som et sidste forsøg på at få noget godt ud af Football Manager 2011 udgaven! Wink Har ændret en del på holdet og lagde ud med at sælge Chrisitan Maggio for 102,5 millioner til Shakhtar, da jeg fandt ham nyttesløs som højrekant og ligeså god som Zuñiga på backen, samtidigt med, at han er 28 år. Vitale blev solgt for 43 mio til Porto og Santacroce for 55 til Heerenveen, og med 85 mio. fra start + solidt lønbudget var der en del at tage af. Jeg har aldrig været den store fan af Andrea Dossena så ham lejede jeg ud til Bremen, mens jeg hentede Tremoulinas i Bordeaux som erstatning. Så hentede jeg Yann M'Vila, Leonel Galeano også kommer Lucas (Sao Paulo) næste sommer for resten af pengene. Har fået 4 points i de første to kampe og er kommet i gruppespillet i Europa League efter 5-0 samlet over Banik Ostrava. Min opstilling.

De Sanctis
Zuñiga - Ruíz  - Cannavaro - Trémoulinas
Sosa - M'Vila - Hamšík - Mascara
Lavezzi - Cavani
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #77: 29 Aug 2011, 19:30 »

Det er fandme smukt! Efter 21 kampe er mit Napoli-hold officielt Top Of The League med 49 points mod Inters 47. Roma har 46 på tredjepladsen, mens Juventus har 43 på 4. pladsen så direkte kvalifikation til CL er det naturlige mål. Jeg har fået 120 millioner igen her til vinter, men jeg ved ikke hvem jeg skal bruge dem på, som min klub kan få, da jeg ved, at der kommer stor udskiftning til sommerpausen. Derudover er ledelsen gået med til at købe stadion! EL er jeg sikkert videre fra og trak Dinamo Zagreb i 1. knock-out!
Logged

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #78: 30 Aug 2011, 20:40 »

Jeg har lige startet et save med Napoli holdet. Jeg har valgt at spille med en 4-3-3 opstilling. Jeg har også været en del aktiv på transfer markedet som i kan se her:



Jeg har lejet: Danny Welbeck, Dedryck Boyata og Joël Matip. Og så har jeg købt Papiss Cissé i Freiburg.

Min opstilling ser således ud:

Logged

Arsenal FC!!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #79: 15 Sep 2011, 00:17 »

@ LFC:

Kan kun bifalde købet af M'Vila, han er genial på mit Napolihold. Han er den spiller der har scoret 3. flest mål i sæsonen Smiley
Du nævner desuden at de klassiske tophold følger lige efter dig. I mit save har Inter kun formået at tilkæmpe sig en 8.plads... sidste år sluttede Juventus helt nede i midten af ligaen.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #80: 21 Sep 2011, 02:47 »

Er efterhånden 25 kampe inde i 2. sæson og mit Napoli-holds udvikling er støt stigende! Mesterskabet blev vundet i 1. sæson med et forspring på fem points og +40 i målscore med Cavani og Lavezzi som nummer 1 og 3 på topscorerlisten, mens det blev til kvartfinale i Coppa Italia og semifinale i Europa League. En masse transferpenge og en ny kontrakt blev sendt i min retning, og jeg forvandlede opstillingen fra 4-4-2 til 4-2-4 eller 4-4-2 med offensive kanter om man vil. Et par spillere blev skiftet ud til fordel for bedre, men ikke så mange som jeg havde håbet/regnet med ville blive. Markedet var stadig ret låst for os forbedringsmæssigt, så derfor lavede vi to langsigtede og gode investeringer og udskiftede to ellers solide, men halvgamle profiler. Solide Morgan de Sanctis blev skiftet ud med den fremtidige Buffon i Salvatore Sirigu for 180 millioner, mens hhv. 65 millioner for Lucas og 42 millioner for Krancjar udgør sensationen fra sidste sæson, Giuseppe Mascaras erstatning. Med 15 mål og 15 assist i 47 kampe, lignede han ellers ikke en færdig mand, men det bar lidt derhen af. Krancjar har spillet til 7.11 i 17 kampe, mens Lucas har imponeret i en uvant position og er hurtigt blevet det lidt mere foretrukne valg med sine 7.28 i 28 kampe. Mascara har udgjort en fremragende subsitut og har spillet til 7.32 i 14 kampe, men hans alder er stigende og stats faldende og Lucas bliver kun bedre. Cavani har været fuldkommen vanvittig i de 29 kampe han har spillet, hvor det er blevet til 26 mål og især 23 mål i 21 Serie A kampe er vildt. Lavezzi har klaret sig fint med 13 mål i 26 kampe, men er skadet resten af sæsonen, hvor den direkte kortsigtede erstatning Alejandro Dominguez, Lucas og Mascara i fællesskab skal tage sig af hans rolle. Jeg fører ligaen med 2 points til Inter og har allerede lavet 62 mål, men så lukket 26 ind grundet min halvsvage/uerfarne defensiv. Unge Sirigu på kassen har de stabile backs Tremoulinas og Zuniga i hver sin side stadigvæk, mens forsvaret består af min vicekaptajn, Cannavaro og de to argentinske stortalenter Leonel Galeano og Ezequiel Munoz. Victor Ruiz havde jeg planer om at skippe til Real eller Barca for mange penge, men han blev utilfreds og røg til Shakhtar for 105 millioner direkte, hvilket jeg også var fint tilfreds med. Kort sagt så kan min igangværende sæson opsummeres sådan.

Serie A: Nr. 1 med to points forspring efter 25 runder og + 36 målscore
Coppa Italia: Semifinale 2. kamp mod Cagliari hjemme efter 0-0 ude
Champions League: Ottendedelsfinale mod Porto efter gruppesejr over United, Atlético og Schalke
Supercoppa de Italia: Vandt i straffe over Inter

Opstilling:
Sirigu
Zuñiga - Galeano/Muñoz - Cannavaro - Trémoulinas
Sosa - M'Vila - Hamsik - Lucas/Krancjar
Lavezzi/Dominguez - Cavani

Har ikke de store planer for udskiftninger til sommer udover jeg sælger Trémoulinas og henter Criscito for at begynde en langsigtet italienisering af mit hold.
Logged

Juventino10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #81: 25 Okt 2011, 22:13 »

Napoli er og bliver et sekunda hold !!! Også med en Mads Madsen som manager !!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #82: 26 Okt 2011, 00:49 »

Napoli er og bliver et sekunda hold !!! Også med en Mads Madsen som manager !!

Hvad har det med noget at gøre? Det her er en hjælpetråd, hvor man kan fremvise sit hold og komme/få gode råd fra andre spillere.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #83: 29 Okt 2011, 04:33 »

NAPOLI 12-13

FM12 har meldt sin ankomst for et par dage siden, men for første gang i min tid som FM-spiller (08 var min første udgave), har jeg valgt at udsætte mit indkøb af spillet lidt, for jeg hygger mig stadig fint med Napoli og ser slet ikke mit projekt der som værende helt færdigt og med god grund for der var meget og bygge videre på. Og det selvom ligaen blev vundet med 7 points for andet år i træk og Coppa Italia endte med en 4-0 finalesejr over slagne Milan. I Champions League blev det imidlertid kun til en ottendedelsfinale, hvor Porto blev endestationen, så der er et stykke igen.

Magtskiftet ser ud til at være gået igennem. Napoli er på lige fod økonomisk med Inter, Juventus, Roma og Milan efterhånden, hvilket vi udnyttede til at sælge Tremoulinas, Krancjar, Moschetti (Newgen), Rinaudo for knap 300 mio, mens Salvatore Bocchetti for 45 mio. (RØVERKØB), Criscito for 270 mio. og Eden Hazard for 350 mio. blev de dyre erstatninger. Klasse koster penge, og klasse har de. Bredden blev udvidet ved lejeaftaler af Fabio og Macheda fra Manchester United. Efter 14 runder fører jeg med 7 points og har vundet 12 kampe, heriblandt 3-1 hjemme over Milan, 2-0 hjemme over Palermo og en suveræn 4-1 sejr ude over Roma, hvor jeg alligevel sluttede med ni mand på banen. Offensiven har været fantastisk velfungerende med vanvittige 42 mål, hvor der så er gået 15 ind. Cavani har lavet 14 kasser, Lavezzi har gjort comeback efter sit benbrud med en foreløbig kanonsæson med 11 kasser og 9 assist bare i ligaen, mens Sosa har fortsat sit assistvanvid fra sidste sæson (30 assist i 41 kampe) med 12 i 14 ligakampe. Tilførslen af Hazard og Lavezzis comeback gjorde den lige det mere velsmurt, som en ellers fantastisk velspillende Dominguez ikke kunne gøre i foråret.


Champions League gruppen så nem ud med Chelsea, Panathinaikos, AIK Stockholm og Stockholm er da også blevet smadret to gange, mens 4 points mod Chelsea også burde være nok, men Panathinaikos var uhyggeligt drilske med 1-1 i Napoli og 4-3 til dem i Athen, men jeg gik alligevel videre som gruppens nummer et på bedre indbyrdes foran Chelsea med 11 points, men Pana var uhyggeligt tæt med 10 points. Ved ikke hvem jeg trækker endnu.

Klubbens økonomi ser også fin ud. 2.2 mia. i værdi og et stort stadion gør at det hele ser sundt og velfungerende ud. Men der er stadig lidt arbejde. Har dog lige givet mig selv yderligere udgifter ved at hente 7 klassetalentspejder e og en dygtig ungdomstræner, men det gavner jo bare på længere sigt efter de to udvidelser af ungdomssystemet.

OPSTILLINGEN 4-4-2 med meget offensive kanter

Sirigu
Zuñiga - Muñoz/Galeano - Bocchetti - Criscito
Sosa - M'Vila - Hamsik - Hazard
Lavezzi - Cavani
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010