blomvikings
|
|
Kan du nævne en god angriber til 200 millioner +/-? Kan ikke få Gameiro til at score.
Prøv Kadlec, han er altid god ! Og billig
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Men han bomber da ikke i Ligue One?
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Men han bomber da ikke i Ligue One?
Han bombede i seria A for mig i første sæson
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
City har nappet ham.. Babacar eller Lukaku?
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
maxi123
|
|
nogen der kender en opdatering hvor alle de nye spillere er blevet tilføjet?
|
|
|
|
Aalborg BK
|
|
|
|
Enzo
|
|
Sommerupdaten?
|
|
|
|
|
|
|
|
maxi123
|
|
Sissoko og Sirigu er ikke blevet tilføjet i den
|
|
|
|
Aalborg BK
|
|
|
|
Enzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maxi123
|
|
Mange tak
|
|
|
|
Aalborg BK
|
|
|
|
fraize
|
|
Uden update hvad er transferbudgettet i 1. og 2. sæson? bare sådan ca.
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Uden update hvad er transferbudgettet i 1. og 2. sæson? bare sådan ca. 1. sæson er det et sted omkring de 30 mio. mener jeg men så skal der justeres i budgettet eller sælges da der ikke er plads i løn budgettet.. Jeg måtte justere det helt ned til 18 mio. i første sæson for at have løn kroner tilgængelige
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Alle jer der spiller med opdatering: Hvem har i købt i 1. sæson, og hvordan stiller i op? Jeg har kun købt en højreback, men er squ i tvivl på hvilke pladser der ellers skal forstærkes, og med hvem. Hvordan er jeres transfer?
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Mit har du vel set, der er ihvertfald ikke sket mere end det SS jeg lagde ind, so far.
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Ja, men synes bare ikke at jeg kan bruge det til så meget, da vi har vist forskellige spillere..
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Ja, men synes bare ikke at jeg kan bruge det til så meget, da vi har vist forskellige spillere..
Prøv at post et SS af din trup
|
|
|
|
|
|
|
|