home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Paris SG
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Paris SG  (Læst 20917 gange)
Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #90: 10 Aug 2011, 20:19 »

Jeg kan bare ikke få det til at køre. Er lige røget ud af CHL eller EL mod brøndby. Hvad gør jeg galt?? Jeg har prøvet at spille med 4-1-2-2-1 og 4-1-4-2. Eller skal jeg starte en ny med dem igen??
« Seneste Redigering: 10 Aug 2011, 20:21 af Champenralle » Logged

Arsenal FC!!

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #91: 14 Aug 2011, 17:57 »

Jeg prøvede efter lidt tid at kigge mod Frankrig, hvor jeg fandt PSG som en spændende klub.

Jeg har valgt at spille en 4-5-1 (4-1-2-2-1). Jeg synes midtbanen virkede lidt tynd, egentlig vil jeg helst have franske spillere, men valgte i første omgang at hente Milan Badelj fra Dinamo.

                   Areola

Jallet - Armand - Sakho - Makonda

                 Makelele

          Chantome - Badelj

Guily                                   Nene

                  Hoarau

Som i kan se, har jeg valgt at bruge en del unge spillere, nok mest i øje faldende, Areola på målmandsposten, men synes sgu lige så godt man kan bruge ham fra start, for han er kun 17 år og et kæmpe talent, så det vil jeg prøve at få det bedste ud af.

Jeg satser på at kunne ende i CHL efter denne sæson og skaffe nogle forstærkninger til truppen, så man virkelig kan kæmpe med de store hold. Vigtigst af alt, er at holde på mine talenter, da PSG har en meget talentfuld trup og det samme gælder på u19 holdet.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #92: 14 Aug 2011, 18:14 »

Jeg er lidt inde i sæsonen, og er virkelig blevet ramt af skader... Erdinc 10 måneder, Nene 3 måneder, Luyindule 2 måneder og Bodmer 1 måned.. Godt nok har PSG nogle gode talenter, men for at spille med i toppen, er det satme nogle svære spillere at mangle.. Specielt fordi Nene er ren klasse og hans reserve Luyindule også er skadet nu..
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #93: 14 Aug 2011, 18:15 »

Spiller selv med samme formation,  Areola mener jeg ikke er god nok før der går et par sæsoner.
Personligt bruger jeg Edel efter jeg blev så træt af Coupet, da han var alt for skod, og kan ikke hente nogen før den nye sæson pga økonomien, og der får jeg alligevel Siguru .

Armand bruger jeg på VB og så kører jeg med Shawcross og Sakho i midten. Derudover har jeg lejet både Bassong og ham fra Shakhtar der både spiller fc,fv,dm (kan ikke huske navnet) .
Ligger pt nummer 5, i en meget tæt top.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #94: 30 Aug 2011, 08:53 »

Så er de første ca 20 kampe af sæson 2 spillet, og det ser egentlig nogenlunde ud.
Jeg ligger pt. 2'er 6 point efter Lyon, men med en kamp i hånden.

De nye spillere har selvfølgelig gjort at jeg har fået en bred trup, samt et par verdensklasse spillere.
Lige nu stiller jeg op således:





Bænken:

Areola
Rakitskie
Matuidi
Chantome
Menez
Kadlec
Hoarau

Reserver:
Bisevac
Jallet
Bahebeck
Erdinc
Edel


Jeg solgte også rigtig meget ud i sommeren efter 1. sæson.
Bl.a. røg spillere som:

Nene
Ceara
Tíené
Luyindula
Camara

Selvfølgelig hjalp min suggardaddy mig rigtig meget, eftersom jeg havde et underskud i balancen på 600 mio, grundet de nytilkomne. Så han sprøjtede lige 750 mio ind i klubben, efterfulgt af yderligere 150 mio. Så det gjorde at jeg også selv kunne købe et par spillere.
« Seneste Redigering: 30 Aug 2011, 09:20 af blomvikings » Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #95: 02 Sep 2011, 09:17 »

Er der virkelig ikke flere der spiller med dette fantastiske hold? Wink Opstemt
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #96: 03 Sep 2011, 19:00 »

Jeg er også startet med PSG, har valgt at spille uden en opdatering hvor klubben har en sugardaddy, da det ellers ville blive fornemt imo.
Dog spiller jeg med den seneste summer update her fra siden, så de mange nye spillere er i klubben.

Jeg er kun lige startet op og er stadig i Juli måned, indtil videre har jeg solgt lidt ud i truppen bla. er Hoarau solgt til Bayern for 55 mil.
Jeg regner ikke med at skulle købe nogle spillere, ihf ikke nogle der ville gå ind i startopstillingen.
Logged

FCK

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #97: 04 Sep 2011, 19:00 »

Jeg er også startet med PSG, har valgt at spille uden en opdatering hvor klubben har en sugardaddy, da det ellers ville blive fornemt imo.
Dog spiller jeg med den seneste summer update her fra siden, så de mange nye spillere er i klubben.

Jeg er kun lige startet op og er stadig i Juli måned, indtil videre har jeg solgt lidt ud i truppen bla. er Hoarau solgt til Bayern for 55 mil.
Jeg regner ikke med at skulle købe nogle spillere, ihf ikke nogle der ville gå ind i startopstillingen.

Må jeg spørge hvordan du stiller op?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #98: 05 Sep 2011, 10:04 »

For S.... hvor er det frustrerende at Lyon er så vilde !!
Jeg ligger pt. 2'er men med 11 point op til Lyon, og jeg er i Februar, det ligner en umulig opgave, jeg mister af og til point til nogle dumme hold, men det sker jo. Lyon derimod de vinder HVER gang, så jeg føler det er umuligt at røre dem.

Det er især 2 spillere der gør forskellen, Bastos er uhyggelig, men Lloris er som en mur, han tager alt hvad der kommer stort set, og jeg så ham meget gerne blive solgt til sommer ! Men mon dog det sker.

Overvejer selv at købe Lloris hvis det bliver muligt til sommer. Så er jeg ihvertfald ude over det problem Opstemt

Logged

Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #99: 11 Sep 2011, 18:51 »

Har lige hentet transferupdate, og er selvfølgelig startet med PSG Smiley
Indtil videre er Caio og Kalou blevet købtt Smiley
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #100: 11 Sep 2011, 18:53 »

btw.. min taktik virker perfekt! Ubesejret i venskabskampe, fører lige nu 2-1 over Arsenal i en venskabskamp! Smiley
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #101: 12 Sep 2011, 15:12 »

jeg spiller også med PSG. har brugt en engelsk update anno 1. september.. efter 30 kampe ligger jeg nummer 1 med seks point ned til nummer to og med to kampe i baghånden. så mon ikke det bliver til et mesterskab Opstemt
derudover er jeg indtil videre kommet i semifinalen i Euro league..

jeg har købt en del ind, hvor den  vigtigste er Roux som bomber...
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #102: 12 Sep 2011, 15:29 »

jeg spiller også med PSG. har brugt en engelsk update anno 1. september.. efter 30 kampe ligger jeg nummer 1 med seks point ned til nummer to og med to kampe i baghånden. så mon ikke det bliver til et mesterskab Opstemt
derudover er jeg indtil videre kommet i semifinalen i Euro league..

jeg har købt en del ind, hvor den  vigtigste er Roux som bomber...

Lyder stærkt !! Smiley
Jeg har virkelig problemer med Lyon !!
Hvilken taktik kører du med?
Og har du et SS af truppen?
Logged

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #103: 12 Sep 2011, 20:54 »

Jeg spiller med en bred diamant.. jeg vandt sæsonen med 16 point ned til Marseille og så vandt jeg Euro League..

Min opstilling hed i sin idelle form i første season: Sirigu - Jallet, Johnny Evans, Sakho, Bengue - Sissoko - Nene, Menez - Pastore - Horau(Babacar)-Roux(Gameiro)

her til sæsomn start har jeg handlet en del ind, blandt andet har jeg sikret mig Hulk og Thiago Silva, så jeg tror også på store sager i denne sæson... Vil gerne smide et SS op af min nuværende trup, men når jeg tager PRT Scr tager den i stedet et billede af det som ligger bag FM, dvs, skrivebordet. Har du en løsning på dette?
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #104: 12 Sep 2011, 21:10 »

Prøv evt at trykke Alt + F9. Dette er FMs indbyggede funktion, og billedet burde så blive lagt i en designeret mappe med det samme. Mappen bør så kunne findes i en sti ala:

C:\Brugere\Navn\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2011\Screenshots
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010