home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Stoppet, ikke selvvalgt :( - The Theatre of Dreams
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Var det en fejl at forlænge med Van Der Sar ??  (Afstemning slut: 16 Nov 2010, 16:12)
Nej, han er en fremragende målmand
- 2 (14,3%)
Nej, han kan sagtens stå en sæson mere, men så er det også på tide at skifte ham ud
- 7 (50%)
måske
- 0 (0%)
Ja, han er simpelthen blevet for gammel
- 2 (14,3%)
Ja, han er simpelthen ikke god nok længere
- 1 (7,1%)
RULLEPØLSE!!! Opstemt
- 2 (14,3%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Stoppet, ikke selvvalgt :( - The Theatre of Dreams  (Læst 6697 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 7# - The Theatre of Dreams
« Svar #15: 15 Nov 2010, 14:02 »

Hold da op for en gruppe du har fået dig i Champions League. Den burde ikke være det sværeste at gå videre fra Smiley
Jeg læser med, da det altid er sjovt at læse om sit yndlingshold.

jeg vil gi der ret i at gruppen er relativ nemt heh:)

Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 7# - The Theatre of Dreams
« Svar #16: 15 Nov 2010, 16:05 »



The Theatre of Dreams

Den gamle garde har forlænget



Manchester United har i dag lykkeligt meddelt at ingen af deres ”gamle” spillere har intentioner om at forlade fodboldverdenen, da både Ryan Giggs, Paul Scholes og Edwin Van Der Sar har forlænget deres kontrakter med klubben.




De har tilsammen en alder på 112, men de tre gamle spillere som United har i Ryan Giggs , Paul Scholes og Edwin Van Der Sar har i dag signaleret at de ikke har intentioner om at stoppe med at spille fodbold på topplan endnu. De tre spillere havde alle kontraktudløb til sommer og der har derfor været meget snak om at de nok ville trække sig tilbage fra banen efter sæsonen, et rygte der ikke blev mindre, da det kom frem at de alle tre var begyndt på trænerkurser i starten af sæsonen. Men nu har de altså svaret igen ved at underskrive en ny 1årig kontrakt. I deres kontrakter er der desuden inkluderet en automatisk 1årig forlængelse hvis spilleren skulle spille 20 ligakampe igennem sæsonen.

De tre gamle har alle været en vigtig del i Uniteds indtil videre fantastiske sæson og har stort set spillet alle de kampe de har kunnet holde til, i det tilfælde taler jeg selvfølgelig om Paul Scholes og Ryan Giggs da Edwin Van Der Sar bliver ved at imponere alle med at han stadig kan stå fra kamp til kamp uden at virke fysisk udmattet. De har alle stort set været med i de vigtige kampe indtil nu i denne sæson, hvor det er blevet til noget uhyggeligt stærkt spil, især fra Ryan Giggs som har spillet en stor sæson indtil videre. Dog ser det ud til at Giggs er ved at tabe kampen om Venstrekanten med Gareth Bale som har spillet fremragende indtil videre i denne sæson.

En anden spiller United var stolt over at have forlænget med er Owen Hargreaves. Owen kom til United i 2007 for omkring 150 mio. danske kr. fra Bayern München og gik da også med succes igennem sin første sæson i klubben. Men så begyndte et vanvittig skadeshelvede ingen nogensinde har troet på han ville komme ud af igen, men i denne sæson er han igen kommet i gang med fodbolden og har spillet en holdfuld kampe for de røde djævle i denne sæson. Han har stort set ikke været skadet igen siden han blev erklæret spilleklar, på nær en uges tid hvor han var ude med en forstuves tå. Owen har ligesom Giggs og de andre underskrevet en 1årig kontrakt med automatisk forlængelse med et år mere hvis han spiller over 20 kampe i sæsonen. 




Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 8# - The Theatre of Dreams
« Svar #17: 16 Nov 2010, 00:22 »



The Theatre of Dreams

United stormer videre



Manchester United forsætter det uhyggelige spil og ingen ser ud til at have en opskrift på at stoppe de røde djævle. United er stadig ubesejret efter 15 runder




Manchester United har i denne sæson været helt ustyrlige og ligger suverænt på førstepladsen i Præmier League. Med deres sikrer defensiv og fantastiske offensiv har United været klart det bedste hold indtil videre med flere længder. Med 32 scorede mål og 3 imod sig viser jo bare hvor stærke United har været indtil videre.

United har spillet nogle helt igennem fantastiske kampe hvor især kampene imod Arsenal og Manchester City virkelig har vist hvad det er United har kunnet i denne sæson og været fansenes absolutte højdepunkter. Kampen mod Arsenal fandt sted den 14. november 2010 kl. 16.00 på Old Trafford foran 72.854 tilskuere. Der var lagt op til et top opgør i Præmier League hvor førstepladsen fra United tog imod tredjepladsen fra Arsenal. Det var suverænt stærkeste opstilling fra begge hold hvor United stillede op i deres succesfulde 4-4-2 mens Arsenal stillede op med deres 4-1-2-2-1. Men hvad vi alle havde regnet med skulle blive en lige kamp var ikke i nærheden af at blive lige, for fra første fløjt var det United der sad på kampen. Et mål hver af Nani (38 min.) og Berbatov (43 min.) var nok til at give United en fuldt fortjent sejr i en kamp hvor de kun gav Arsenal 4 chancer og hvor United havde imponerende 58 % boldbesiddelse.

Den anden kamp var imod City ugen efter hvor United på udebane også besejrede City med 2-0 i en ren magtdemonstration af en kamp, hvor United virkelig fik vist at de stadig er langt foran City, hvis City troede at de nu var ved at hente United. For da kampen kig i gang var der ingen tvivl om kampen udfald og på et mål hver af Scholes (24 min.) og anfører Vidic(34 min.) var den kamp lukket. Igen viste United hvordan man lukker af for modstanderen samtidig med at man selv kommer frem til en masse chancer. Således havde City kun 3 chancer igennem hele kampen og United havde også imponerende 55 % af boldbesiddelsen.









Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 9# - The Theatre of Dreams
« Svar #18: 18 Nov 2010, 19:01 »

Bliver desværre nød til at stoppe Bloggen, da jeg ikke kan hente spillet længere Skuffet af en eller anden årsag. jeg vil nok på et tidspunkt senere lave en ny blog.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010