home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 334 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '6' Eiffeltårnet rejser sig på ny!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: '6' Eiffeltårnet rejser sig på ny!  (Læst 7501 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '5' Eiffeltårnet rejser sig på ny!
« Svar #30: 13 Nov 2010, 11:13 »

Det hedder SINE chancer og ikke deres!!!!!

Hvis du skriver DERES, så er det nogle ANDRES, f.eks. de datede deres koner, så dater de nogle andres koner, men datede de sine koner, dater de sine egne koner!
Her vil jeg faktisk give vmanstar, men du skriver jo også der er mange fejl, det var en ? Smiley
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '5' Eiffeltårnet rejser sig på ny!
« Svar #31: 13 Nov 2010, 11:35 »

det hedder sine chancer hvis det er en angriber... men der er nu engang to angribere som score på deres chancer og ikke sine..


Angrebet bliver med Mevlüt Erdinc og Hoarau i front. De er giftige angriber der er kølig på sine chancer, og med kanter som midtbane folk som, Chantome, Nené & sessegnon til at, ligge de afgørende afleveringer til dem skal der nok komme en masse mål ud af farlige duo.

prøv at læs det stykke der...
det her er os en fejl...
og med kanter som midtbane folk som.,.....
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Fernando
Gæst
 
Sv: '6' Eiffeltårnet rejser sig på ny!
« Svar #32: 13 Nov 2010, 13:03 »


Paris Saint-Germain har virkelig været i en klasse for sig. De har vundet samtlige kampe, som de har spillet. Det meste er gået vores vej her i starten i ligaen og i Europa league, hvor vi startede med at, møde Maccabi Tel-Aviv i den fjerde og sidste kvalifikationskamp, som blev til en sikker sejr på 2-0 hjemme på Parc Des Princis og den anden kamp blev til en 1-1 nede i Israel, hvor vi spillede bedst, men kun fik 1-2, men det var nok til at, gå videre til gruppespillet i Europa League.



Der er selvfølgelig en masse spillere, som har imponeret under min ledelse. Blandt andet har den dygtige angriber Mevlüt Erdinc gjort det fint ved at score fire mål i 9 kampe. Også Hoarau har gjort det godt med 4 mål i 10 kampe, som vist er en farlig duo oppe i angrebet.



 
OM-PSG 0-1
 PSG-ASSE 2-0
 Lille-PSG 1-1
 PSG-M.Tel Aviv 2-0
 Bordeaux-PSG 0-1
 M.Tel Aviv-PSG 1-2
 FCSM-PSG 1-2
 PSG-Arles 1-0
 PSV-PSG 0-1
 Stade Rennias-PSG 1-1



Der var selvfølgelig mange fans der kunne juble da vi vandt 0-1 over Olympique Marseille i kampen om mesterskabspokalen og vi kunne efter de 90 minutters spil løfte pokalen i stolthed og denne kamp skulle vise sig at, blive starten på et par fantastiske kampe for vores side.

Den første kamp i gruppespillet skulle vi møde det Hollandske tophold PSV Eindhoven i første kamp af Europa League gruppe E på Phillips Stadium, som blev en god og underholdene kamp, som begge hold dominerede, men i sidste ende vandt vi kampen og målscoreren var Mamadou Sakho, som har været utrolig stabil og har været i en fantastisk form i denne sæson og jeg håber selvfølgelig at, hans form forsætter..



Gruppe E
1. Paris Saint-Germain- 3p.
2. Hajduk- 1p.
3. AEK- 1p.
4. PSV- 0p.


L I G A

- Jeg kan ikke være andet en tilfreds med mit hold. Vi spiller smuk fodbold og er uovervindelige fortiden. Jeg er virkelig så glad for holdets seneste form - Jean-Pierre Papin.

Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: '6' Eiffeltårnet rejser sig på ny!
« Svar #33: 13 Nov 2010, 13:27 »

Den næste update kommer nok i aften Smiley
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '6' Eiffeltårnet rejser sig på ny!
« Svar #34: 13 Nov 2010, 13:30 »

Du skriver okay Fernando. Lidt fejl som du skal have rettet op på. Du skaber fine resultater, forstår dog ikke nogen af de salg. Du er ringe til at placere din grafik i teksten, for der er alt for stor mellemrum mellem meget af det du laver. Alt i alt en ganske fin blog.

Fortsæt. Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Fernando
Gæst
 
Sv: '6' Eiffeltårnet rejser sig på ny!
« Svar #35: 13 Nov 2010, 13:45 »

Tusind tak for både kritikken og ros'en skal prøve at, rette op på det med grafikken Smiley
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '6' Eiffeltårnet rejser sig på ny!
« Svar #36: 13 Nov 2010, 14:00 »

hvordan kan begge hold dominere en kamp? Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: '6' Eiffeltårnet rejser sig på ny!
« Svar #37: 13 Nov 2010, 14:05 »

- Begge hold spiller godt og har store chancer.. Wink
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: '6' Eiffeltårnet rejser sig på ny!
« Svar #38: 14 Nov 2010, 11:15 »

Jeg har lidt travlt her for tiden, så kan dog desværre ikke hvornår næste update kommer..
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010