home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillersalg - Hvordan gør i?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spillersalg - Hvordan gør i?  (Læst 1309 gange)
Stangen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Spillersalg - Hvordan gør i?
« : 11 Nov 2010, 15:35 »

Hey guys

Sad og tænkte på hvordan i kommer af med spillere og samtidig får mest muligt for dem.
Jeg har altid syntes det var svært at komme af med spillere jeg ikke ønsker at bruge så ville høre hvad jeres tricks og taktikker er.
Eksempelvis er jeg lige startet med Brøndby og vil meget gerne skille mig af med både Peter Madsen og Jan K, men de bliver sgu så sure når man lister dem eller lignende, og synes ikke rigtig der er nogen der gider have dem.
Kom frisk med jeres input Smiley
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillersalg - Hvordan gør i?
« Svar #1: 11 Nov 2010, 15:43 »

Det er da klart de bliver sure når de går fra at være faste 1. holdsspillere til at blive smidt på salgslisten. Min erfaring er, at man stort set ALDRIG får deres værdi hvis det er en selv der sætter dem til salg eller tilbyder til andre klubber, medmindre det er en virklig klassespiller. Jeg har i det seneste transfervindue lige nappet Balotelli for 87 mio fordi han var utilfreds med Mancini.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillersalg - Hvordan gør i?
« Svar #2: 11 Nov 2010, 19:40 »

Det er da klart de bliver sure når de går fra at være faste 1. holdsspillere til at blive smidt på salgslisten. Min erfaring er, at man stort set ALDRIG får deres værdi hvis det er en selv der sætter dem til salg eller tilbyder til andre klubber, medmindre det er en virklig klassespiller. Jeg har i det seneste transfervindue lige nappet Balotelli for 87 mio fordi han var utilfreds med Mancini.
Han bliver hele tiden utilfreds med ham, han gør det også i mit save, og har også læst en det også skete for han fik bare 47 mio. for ham.
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillersalg - Hvordan gør i?
« Svar #3: 12 Nov 2010, 14:34 »

Det er kun gætværk fra min side, men som jeg ser det, så har klubberne i første sæson ikke så mange penge at købe ind for og derved måske en fordel at udleje de til-salg-satte spillere (for penge) og så sælge dem rigtigt sæsonen efter, når klubberne har fået penge. Har ikke spillet en sæson færdig endnu, så min viden er begrænset, men når jeg med Milan har 0 kr. at købe for, så tror jeg f.eks. de står bedre rustet sæsonen efter (det vil jeg da HÅBE!)
Logged

Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spillersalg - Hvordan gør i?
« Svar #4: 12 Nov 2010, 17:01 »

Er der nogen som evt. har prøvet at sige til spilleren først at man har tænkt sig at sælge dem? Har ikke selv haft tid til at afprøve ideen endnu, men det kan jo være at det hjælper....
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010