|
mikk1446
|
|
Hvordan downloader man filen når det er en mxl fil?  Øhm bare download den, og så smid den ind i editor mappen. Har du nogle problemer med at downloade den da?
|
|
|
|
|
|
"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream" "The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
nej, men tænkte bare om det skulle gøres anderledes nu hvor, den var en mxl fil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
Hvorfor står der at klubben er i Ballerup? Den burde da ligge i Glostrup...  
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Hvorfor står der at klubben er i Ballerup? Den burde da ligge i Glostrup...  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
nej, men tænkte bare om det skulle gøres anderledes nu hvor, den var en mxl fil.
Det er da bare en normal .XML fil?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
hvordan er det overhovedet muligt for jer at hente spillere?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pati924
|
|
hvordan er det overhovedet muligt for jer at hente spillere?
Hvorfor skulle dette ikke være muligt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
ens lønbudget er jo mini kan højst tilbyde en løn på 3.500 kr? :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
papi
|
|
ens lønbudget er jo mini kan højst tilbyde en løn på 3.500 kr? :S
har du prøvet at spørge efter flere penge, eller gå ind og rette på budgettet? - jeg har ikke haft nogle problemer overhovedet.
|
|
|
|
|
|
BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben
|
|
|
|
|
pati924
|
|
hmm.. jeg startede med at frigive alle spillere, derefter overførte jeg alle de penge jeg kunne til lønbudget og bad om flere penge til løn budgetter. jeg har givet som højeste løn 180.000 p/m
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
Er det ikke muligt at få lagt filen op til download igen? Den er ikke tilgængelig længere..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kavver18
Lilleputspiller
|
|
Drenge i er mere end velkommen til at ændre i editoren for at gøre den mere realistisk.. Ja det er korrekt at den ligger i Ballerup, men jeg havde en forestilling om at, de vil ligge det nye stadion i Ballerup, ligesom håndbold klubben. Ballerup er den by som ligger mest centralt for københavn og nordsjælland, og man får et kæmpe opland. Jeg læser pt til eksamen. så jeg kan ikke være en del af det her forum i et stykke tid.. Håber i vil viderudvikle min ide, så den bliver total iorden  God fornøjelse
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Syntes det er svært at få spillere til, men transferpengene er der, men som om lønbudgettet ikke er fint nok :-/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|