home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  At sælge sine spillere?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: At sælge sine spillere?  (Læst 1276 gange)
Lilleper_vm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
At sælge sine spillere?
« : 10 Nov 2010, 21:53 »

(igang med 2 sæson -1 Jan 2012)

Jeg er Lazio og alle de gange jeg skal sælge èn af mine spillere, så kan jeg ikke sælge ham for mere end hans "spillerværdi".
F.eks spurgte min spiller om at blive sat til salg, fordi han syntes niveaet var for lavt - hans spillerværdi er 75 millioner kr, så prøver jeg at transferliste ham til 140 millioner - så venter jeg en måned. Til den tid er Real Madrid, Tottenham og man utd interesserede. Jeg tilbyder så spilleren til 90 millioner, men det højeste de vil byde er 75 millioner - nogen der ved hvorfor jeg kun kan få ham solgt til sin spillerværdi?

Dette var bare èt eksempel, har været ude for det mange gange, hvor jeg kun kan sælge spilleren for hans spillerværdi.

Mvh
Lille Per

 
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: At sælge sine spillere?
« Svar #1: 10 Nov 2010, 22:05 »

Hvis du transferlister din spiller og tilbyder ham til klubber, er det klart at hans markedsværdi falder og holdende ser chancen til at betale mindre end du forlanger, da man vel ret besat virker desperat for at komme af med spilleren.. sådan er det hvertfald i virkeligheden  crazy

Ved godt det har været sådan tidligere, at man kunne få umenneskelige høje priser for transferlistede spillere, men det vel bare et skridt i den rigtige retning mht. realismen i spillet.
Logged

Lilleper_vm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: At sælge sine spillere?
« Svar #2: 10 Nov 2010, 22:11 »

Okay, det lyder egentlig også fornuftigt nok.

Men hvordan sælger man så sine spillere til over spillerværdi? Hvis klubberne selv henvender sig? (uden spilleren er til salg)
Logged

whale
Gæst
 
Sv: At sælge sine spillere?
« Svar #3: 10 Nov 2010, 22:15 »

Okay, det lyder egentlig også fornuftigt nok.

Men hvordan sælger man så sine spillere til over spillerværdi? Hvis klubberne selv henvender sig? (uden spilleren er til salg)

Ja, og hvis han præsterer. Peace
Logged

Lilleper_vm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: At sælge sine spillere?
« Svar #4: 10 Nov 2010, 22:17 »

Ja, og hvis han præsterer. Peace

Roger  Thumbs Up
Logged

khede
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: At sælge sine spillere?
« Svar #5: 11 Nov 2010, 01:47 »

Hvis du transferlister din spiller og tilbyder ham til klubber, er det klart at hans markedsværdi falder og holdende ser chancen til at betale mindre end du forlanger, da man vel ret besat virker desperat for at komme af med spilleren.. sådan er det hvertfald i virkeligheden  crazy

Ved godt det har været sådan tidligere, at man kunne få umenneskelige høje priser for transferlistede spillere, men det vel bare et skridt i den rigtige retning mht. realismen i spillet.

Ja den logik er da først kommet her, fordi i alle andre udgaver kunne du sælge gode spillere til overpris og desuden hvis spilleren præsterer er der jo ingen grund til at man ikke skulle kunne få mere for ham en vurderingen, det sker altså også i den virkelige verden f.eks Balotelli, De Jong, Boateng og næsten alle andre City spillere  funny
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010