home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham  (Læst 43277 gange)
fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #195: 10 Apr 2011, 18:05 »

Jeg er på nippet til at miste modet med mit Tottenham mandskab Skuffet Så del jeres oplevelser med denne fantastiske klub med mig og giv mig lysten tilbage! Opstemt
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #196: 22 Maj 2011, 16:38 »

Er også startet med Tottenham
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #197: 26 Jun 2011, 20:23 »

Jeg startede med Tottenham for lidt tid siden, og har spillet 2,5 sæson - og det har været fantastisk. Der er udfordring i klubben, og samtidigt et kæmpe potentiale. Jeg har en rigtig god taktik, som har givet pote i form af mesterskabet i første sæson og endda også trofæet med de store ører. Jeg har gjort nogle gode køb, synes jeg selv.

Spillerindkøb i første sæson
Thorgan Hazard - 21 millioner
Eden Hazard - 147 millioner
Fábio Coentrao - 180 millioner
Edin Dzeko - 205 millioner
Ryan Shawcross - 122 millioner
Khumalo Bongani - 14 millioner

OBS: Khumalo var allerede købt, da jeg tiltråde i klubben.

Spiller salg i første sæson
David Bentley - 22 millionner (Birmingham)
Peter Crouch - 9 millioner (Liverpool)
Benot Assou-Ekotto - 41 millioner (Besiktas)
Jermaine Jenas - 30 millioner (Manchester City)

- Jeg brugte i alt 690 millioner på spillerkøb i første sæson, og solgte for 102 millioner.

Min første sæson går jo fantastisk, som fortalt vandt jeg jo mesterskabet og Champions Leauge. Jeg overrasker mig selv ved at få Jermain Defoe til at bombe, han blev min topscorer med 42 mål i 39 kampe i første sæson. Halvt inde i anden sæson har han scoret 30 mål i 37 kampe fra start, og 4 hvor han er blevet skiftet ind.

I den igangværende sæson (anden sæson) fører jeg ligaen, jeg er á point med City, men de har dog spillet en kamp mere end mig. Jeg er stadig i Champions Leauge, hvor jeg gik videre fra gruppespillet med udelukkende sejre. Jeg fik dog også en nem gruppe, gruppen bestod af: Rangers, CSKA Moskva og Young Boys. Kun ét mål gik ind på i de 6 kampe. Jeg forstærkede mig også ret godt efter 1. sæson, da jeg specielt var på indkøb i Bundesligaen.

Spillerkøb i anden sæson
Marko Marin - 182 millioner
Philipp Lahm - 235 millioner
Mapou Yanga Mbiwa - 100 millioner
Feyyaz Coskun - 20 millioner

OBS: Feyyaz er et regen, som jeg har valgt at købe, efter at min scout gav ham 3,5 stjerne i potentiale. Jeg håber han bliver stor!!

Spillersalg i anden sæson
En masse spillere på fri transfer, som jeg ikke orker at skrive - intet vildt.
Younes Kaboul - 72,5 millioner (Valencia)
Sébastian Basson - 35 millioner (FC Bayern)
Khumalo Bongani - Lejet ud (Getafe)
Wilson Palacios - 40 millioner (FC Bayern)
Alan Hutton - 9,75 millioner (Blackburn)
Nico Kranjcar - 22 millioner (HSV)

- Jeg brugte i alt 540 millioner på spillerkøb i første sæson, og solgte for 182 millioner.

Når sæsonen er ovre skal jeg ud og investere i nye spillere, jeg har specielt fokus på den centrale midtbane. Jeg vil gerne finde en mere defensiv orienteret og en offensiv orienteret, den mere offensive orienteret skal spille som en avanceret playmaker og den mere defensive orienteret skal kunne spille boldvindende midtbanespiller - nogle bud?

Formationen
Jeg spiller en 4-2-4, hvilket jeg har nydt godt af. Jeg har stadig nogle Tottenham spillere i formationen, 4-5 stykker pr. gang, men jeg har selvfølgelig blevet nød til at forstærke mig, da jeg vil spille med om mesterskabet. Jeg har en udmærket bredde i truppen, og har faktisk også ganske overraskende fået gang i en Robbie Keane. Min start 11'er ser oftest sådan her ud:

Defoe - Dzeko

Eden Hazard/Bale/Marin
Lennon/Marin

Modric - Huddlestone

Coentrao
Yanga Mibwa - Shawcross
Lahm

Gomes


- Og så bliver Thorgan Hazard nogle skiftet ind på venstre fløjen, for at give ham nogle minutter. Det sker selvfølgelig også at Dos Santos nogle gange bliver brugt på højre fløjen, men han er tværtimod første valg.

Hvis I har nogle spørgsmål, eller ønsker mere information om mit save, så vil jeg med glæde svare og dele diverse ting!
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #198: 26 Jun 2011, 20:33 »

Hvordan kan du have så mange penge til transfers? Wink over 48 måneder?

Vidal - Leverkusen
Pastore, Hamsik eller Müller (München)
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #199: 26 Jun 2011, 20:54 »

Hvordan kan du have så mange penge til transfers? Wink over 48 måneder?

Vidal - Leverkusen
Pastore, Hamsik eller Müller (München)
Jeps, over 48 måneder. Vidal er allerede i City, så det bliver nok svært at skaffe ham, men det er et forsøg værd. Jeg vil tjekke op på de andre, tak Shockeret)
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #200: 27 Jun 2011, 10:51 »

Jeg er nu desværre røget ud af Champions Leauge i kvartfinalen mod City, 5-7 endte den samlet.. underholdning for alle pengene, dog ikke til min fordel Smiley Det ser lidt små skidt ud i ligaen, med 3 point op til 1. pladsen (igen city...) og 5 kampe tilbage, men jeg kæmper fortsat.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #201: 30 Jun 2011, 18:18 »

Også startet med Spurs Smiley
Opdateringer følger  Thumbs Up
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #202: 30 Jun 2011, 18:30 »

Før min computer brød sammen, havde jeg lige gennemført 1.-sæson med yndlingsholdet, Tottenham Hotspurs. Det blev til sejr i FA Cup, Ligacup og Europa League samt en andenplads i Premier League. Ikke helt skidt, hvis jeg selv skal sige det Thumbs Up

Jeg blev budt 380 millioner på en tweaked Gareth Bale, som jeg afslog, og Jermain Defoe nåede at score hele 43 mål. De eneste indkøb var Vaclav Kadlec og Peter Masilela, hvis jeg husker korrekt Tunge
Logged

graver
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #203: 04 Jul 2011, 20:13 »

Er nået til 3. sæson med superklubben Cool  Vandt mesterskabet i 2. sæson og nåede kvartfinalen i CL. Har dog store økonomiske problemer (sådan da..)
Hver eneste måned har jeg underskud på balancen ca.20 mill danske kroner. Har et lønbudget på 14mill, men bruger lige over 11mill.
Klubben har noget tilbagebetaling af noget gammelt gæld, men det er ikke særligt meget pr. måned.

Hmm.. Hvad fanden sker der ticked off

ps- går ellers super i starten af 3. sæson
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #204: 04 Jul 2011, 20:37 »

Hvis du bare vinder en masse gør det ikke noget, da du så vil kunne få sponsor-, tv- og præmiepenge Peace
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #205: 04 Jul 2011, 20:41 »

Er nået til 3. sæson med superklubben Cool  Vandt mesterskabet i 2. sæson og nåede kvartfinalen i CL. Har dog store økonomiske problemer (sådan da..)
Hver eneste måned har jeg underskud på balancen ca.20 mill danske kroner. Har et lønbudget på 14mill, men bruger lige over 11mill.
Klubben har noget tilbagebetaling af noget gammelt gæld, men det er ikke særligt meget pr. måned.

Hmm.. Hvad fanden sker der ticked off

ps- går ellers super i starten af 3. sæson
Bare fordi du ikke bruger dit lønbudget er ikke ensbetydende med at du genererer overskud. Dine løbende indtægter som tæller billetpriser, etc. matcher ikke lønningerne, og derfor genererer du underskud hver måned. Dog vil underskud blive dækket til slut på året, hvor du får præmiepenge, sponsoraftaler etc.

Den eneste måde hvorpå du kan undgå underskuddet hver måned, er at udbygge dig stadion, og mindske lønningerne.
Logged

welbz is dat guy

nik1907
Gæst
 
Sv: Tottenham
« Svar #206: 02 Aug 2011, 15:26 »

Hey drenge

Jeg har et problem med mit Tottenham hold og det er jeg ikke rigtig kan få Modric til at spille godt.

Så ville lige høre hvilke position og rolle i bruger ham med Opstemt
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #207: 02 Aug 2011, 17:32 »

Hey drenge

Jeg har et problem med mit Tottenham hold og det er jeg ikke rigtig kan få Modric til at spille godt.

Så ville lige høre hvilke position og rolle i bruger ham med Opstemt

Central midt, avanceret playmaker. Han laver vildt mange oplæg Smiley Dog skal der være en mere defensiv spiller ved siden af ham.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

nik1907
Gæst
 
Sv: Tottenham
« Svar #208: 02 Aug 2011, 23:23 »

Central midt, avanceret playmaker. Han laver vildt mange oplæg Smiley Dog skal der være en mere defensiv spiller ved siden af ham.

Super, tak for svaret Smiley

Har nu prøvet den position og rolle med ham og du har ret han laver jo RØV MANGE oplæg det helt vildt Opstemt

Logged

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #209: 28 Aug 2011, 14:37 »

Jeg startede med Tottenham for lidt tid siden, og har spillet 2,5 sæson - og det har været fantastisk. Der er udfordring i klubben, og samtidigt et kæmpe potentiale. Jeg har en rigtig god taktik, som har givet pote i form af mesterskabet i første sæson og endda også trofæet med de store ører. Jeg har gjort nogle gode køb, synes jeg selv.

Spillerindkøb i første sæson
Thorgan Hazard - 21 millioner
Eden Hazard - 147 millioner
Fábio Coentrao - 180 millioner
Edin Dzeko - 205 millioner
Ryan Shawcross - 122 millioner
Khumalo Bongani - 14 millioner

OBS: Khumalo var allerede købt, da jeg tiltråde i klubben.

Spiller salg i første sæson
David Bentley - 22 millionner (Birmingham)
Peter Crouch - 9 millioner (Liverpool)
Benot Assou-Ekotto - 41 millioner (Besiktas)
Jermaine Jenas - 30 millioner (Manchester City)

- Jeg brugte i alt 690 millioner på spillerkøb i første sæson, og solgte for 102 millioner.

Min første sæson går jo fantastisk, som fortalt vandt jeg jo mesterskabet og Champions Leauge. Jeg overrasker mig selv ved at få Jermain Defoe til at bombe, han blev min topscorer med 42 mål i 39 kampe i første sæson. Halvt inde i anden sæson har han scoret 30 mål i 37 kampe fra start, og 4 hvor han er blevet skiftet ind.

I den igangværende sæson (anden sæson) fører jeg ligaen, jeg er á point med City, men de har dog spillet en kamp mere end mig. Jeg er stadig i Champions Leauge, hvor jeg gik videre fra gruppespillet med udelukkende sejre. Jeg fik dog også en nem gruppe, gruppen bestod af: Rangers, CSKA Moskva og Young Boys. Kun ét mål gik ind på i de 6 kampe. Jeg forstærkede mig også ret godt efter 1. sæson, da jeg specielt var på indkøb i Bundesligaen.

Spillerkøb i anden sæson
Marko Marin - 182 millioner
Philipp Lahm - 235 millioner
Mapou Yanga Mbiwa - 100 millioner
Feyyaz Coskun - 20 millioner

OBS: Feyyaz er et regen, som jeg har valgt at købe, efter at min scout gav ham 3,5 stjerne i potentiale. Jeg håber han bliver stor!!

Spillersalg i anden sæson
En masse spillere på fri transfer, som jeg ikke orker at skrive - intet vildt.
Younes Kaboul - 72,5 millioner (Valencia)
Sébastian Basson - 35 millioner (FC Bayern)
Khumalo Bongani - Lejet ud (Getafe)
Wilson Palacios - 40 millioner (FC Bayern)
Alan Hutton - 9,75 millioner (Blackburn)
Nico Kranjcar - 22 millioner (HSV)

- Jeg brugte i alt 540 millioner på spillerkøb i første sæson, og solgte for 182 millioner.

Når sæsonen er ovre skal jeg ud og investere i nye spillere, jeg har specielt fokus på den centrale midtbane. Jeg vil gerne finde en mere defensiv orienteret og en offensiv orienteret, den mere offensive orienteret skal spille som en avanceret playmaker og den mere defensive orienteret skal kunne spille boldvindende midtbanespiller - nogle bud?

Formationen
Jeg spiller en 4-2-4, hvilket jeg har nydt godt af. Jeg har stadig nogle Tottenham spillere i formationen, 4-5 stykker pr. gang, men jeg har selvfølgelig blevet nød til at forstærke mig, da jeg vil spille med om mesterskabet. Jeg har en udmærket bredde i truppen, og har faktisk også ganske overraskende fået gang i en Robbie Keane. Min start 11'er ser oftest sådan her ud:

Defoe - Dzeko

Eden Hazard/Bale/Marin
Lennon/Marin

Modric - Huddlestone

Coentrao
Yanga Mibwa - Shawcross
Lahm

Gomes


- Og så bliver Thorgan Hazard nogle skiftet ind på venstre fløjen, for at give ham nogle minutter. Det sker selvfølgelig også at Dos Santos nogle gange bliver brugt på højre fløjen, men han er tværtimod første valg.

Hvis I har nogle spørgsmål, eller ønsker mere information om mit save, så vil jeg med glæde svare og dele diverse ting!


Hvorfor ville du nogensinde sølge Dawson? det er da det dummeste jeg nogensinde har hørt...
Logged

... U ain't got a minute.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010