Jeg startede med Tottenham for lidt tid siden, og har spillet 2,5 sæson - og det har været fantastisk. Der er udfordring i klubben, og samtidigt et kæmpe potentiale. Jeg har en rigtig god taktik, som har givet pote i form af mesterskabet i første sæson og endda også trofæet med de store ører. Jeg har gjort nogle gode køb, synes jeg selv.
Spillerindkøb i første sæsonThorgan Hazard - 21 millioner
Eden Hazard - 147 millioner
Fábio Coentrao - 180 millioner
Edin Dzeko - 205 millioner
Ryan Shawcross - 122 millioner
Khumalo Bongani - 14 millioner
OBS: Khumalo var allerede købt, da jeg tiltråde i klubben.
Spiller salg i første sæsonDavid Bentley - 22 millionner (Birmingham)
Peter Crouch - 9 millioner (Liverpool)
Benot Assou-Ekotto - 41 millioner (Besiktas)
Jermaine Jenas - 30 millioner (Manchester City)
- Jeg brugte i alt
690 millioner på spillerkøb i første sæson, og solgte for
102 millioner.Min første sæson går jo fantastisk, som fortalt vandt jeg jo mesterskabet og Champions Leauge. Jeg overrasker mig selv ved at få Jermain Defoe til at bombe, han blev min topscorer med 42 mål i 39 kampe i første sæson. Halvt inde i anden sæson har han scoret 30 mål i 37 kampe fra start, og 4 hvor han er blevet skiftet ind.
I den igangværende sæson (anden sæson) fører jeg ligaen, jeg er á point med City, men de har dog spillet en kamp mere end mig. Jeg er stadig i Champions Leauge, hvor jeg gik videre fra gruppespillet med udelukkende sejre. Jeg fik dog også en nem gruppe, gruppen bestod af:
Rangers, CSKA Moskva og Young Boys. Kun ét mål gik ind på i de 6 kampe. Jeg forstærkede mig også ret godt efter 1. sæson, da jeg specielt var på indkøb i Bundesligaen.
Spillerkøb i anden sæsonMarko Marin - 182 millioner
Philipp Lahm - 235 millioner
Mapou Yanga Mbiwa - 100 millioner
Feyyaz Coskun - 20 millioner
OBS: Feyyaz er et regen, som jeg har valgt at købe, efter at min scout gav ham 3,5 stjerne i potentiale. Jeg håber han bliver stor!!
Spillersalg i anden sæsonEn masse spillere på fri transfer, som jeg ikke orker at skrive - intet vildt.
Younes Kaboul - 72,5 millioner (Valencia)
Sébastian Basson - 35 millioner (FC Bayern)
Khumalo Bongani - Lejet ud (Getafe)
Wilson Palacios - 40 millioner (FC Bayern)
Alan Hutton - 9,75 millioner (Blackburn)
Nico Kranjcar - 22 millioner (HSV)
- Jeg brugte i alt
540 millioner på spillerkøb i første sæson, og solgte for
182 millioner.Når sæsonen er ovre skal jeg ud og investere i nye spillere, jeg har specielt fokus på den centrale midtbane. Jeg vil gerne finde en mere defensiv orienteret og en offensiv orienteret, den mere offensive orienteret skal spille som en avanceret playmaker og den mere defensive orienteret skal kunne spille boldvindende midtbanespiller - nogle bud?
FormationenJeg spiller en 4-2-4, hvilket jeg har nydt godt af. Jeg har stadig nogle Tottenham spillere i formationen, 4-5 stykker pr. gang, men jeg har selvfølgelig blevet nød til at forstærke mig, da jeg vil spille med om mesterskabet. Jeg har en udmærket bredde i truppen, og har faktisk også ganske overraskende fået gang i en Robbie Keane. Min start 11'er ser oftest sådan her ud:
Defoe - Dzeko
Eden Hazard/Bale/Marin Lennon/Marin
Modric - Huddlestone
Coentrao Yanga Mibwa - Shawcross
Lahm
Gomes
- Og så bliver Thorgan Hazard nogle skiftet ind på venstre fløjen, for at give ham nogle minutter. Det sker selvfølgelig også at Dos Santos nogle gange bliver brugt på højre fløjen, men han er tværtimod første valg.
Hvis I har nogle spørgsmål, eller ønsker mere information om mit save, så vil jeg med glæde svare og dele diverse ting!