home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham  (Læst 43447 gange)
alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #15: 12 Nov 2010, 16:18 »

62,5 Smiley
Logged

Langmach
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #16: 12 Nov 2010, 16:21 »

Thanks, jeg vil forsøge at få ham til Paris ..  Tunge
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #17: 12 Nov 2010, 16:47 »

God idé, skal ikke sige om man kan få ham endnu billigere, men med hans kvaliteter skal man ofre lidt knaster Smiley
Logged

The freak
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #18: 12 Nov 2010, 17:40 »

Jeg er startet med Tottenham, og det går ganske glimrende.

Jeg har købt Romelu Lukaku for 57,5 mio. kr. og han har scoret 5 mål i 4 champions league kampe. Jeg har ikke brugt  ham så meget i ligaen.
Jeg købte Bryan Ruíz for 35 mio. kr. på sidste dag af transfermarkedet, og han gør det ganske godt når han spiller.

I ligaen er jeg pt. på 1. pladsen hvor det er blevet til sejre over Man Utd og Liverpool.

I Champions league spillede jeg en tæt kamp med Sampdoria, hvor jeg vandt 3-2 hjemme og spillede 2-2 ude. I gruppespillet har jeg vundet 5-1 ude over Shakhtar Donesk hvor Lukaku scorede 3 kasser  Opstemt I anden kamp vandt jeg 2-0 over Sevillia på hjemmebane. Det sidste hold i puljen er Partizan, så jeg er meget tilfreds med min pulje Opstemt

Det skal også lige nævnes at Galas spiller fantastisk!!!
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #19: 12 Nov 2010, 17:42 »

Hvad kan skal man bruge Hulk som? skarpretter eller andet?
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #20: 12 Nov 2010, 17:43 »

Hvad kan skal man bruge Hulk som? skarpretter eller andet?

Vil bruge ham som skarpretter, ellers vil komplet angrebsspiller nok også være godt Thumbs Up
Logged

MadsTevez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #21: 12 Nov 2010, 18:08 »

Jeg bruger ham som skarpretter alene i front. Van Der Vaart lige bag Hulk.
Ligger et SS op hvis jeg kan finde ud af det ;o)
Logged

Meld jer ind i gruppen på face om oddset.

"Madsens spilforslag"

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #22: 12 Nov 2010, 22:47 »

Har også Hulk som skarpretter, der scorer han pænt mange basser Wink
Har i bedt Hulk om at trække forbi målmanden i 1 mod 1 situationer?
Gjorde det med Defoe med stor succes, og deres stats i hurtighed er nogenlunde ens, samtidig med Hulk har endnu bedre teknik Smiley
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #23: 13 Nov 2010, 17:00 »

Vandt sammenlagt 4 - 0 over Barca og er nu i kvartfinalen i CL i første sæson Smiley
På camp Nou vandt jeg 0 - 1 på mål af Hazard i 88 minut.
På White Hart Lane vandt vi 3 - 0 med mål af King, Bale og Defoe Smiley
Logged

Rooney8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #24: 13 Nov 2010, 17:07 »

Hvordan har i fået lokket Hulk til White Hart Lane? Nu har jeg tilbudt 245.000.000 og 50% af næste salg?
Logged

MadsTevez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #25: 13 Nov 2010, 20:11 »

Jeg er nu færdig med første sæson. Og jeg er overvældet af glæde. Drengene var White Hart Lane fik vundet Premier League, Liga Cuppen Og vandt 3-2 i champions league finalen over arsenal. Hulk har været enestående, han har scoret 46 basser i 47 kampe.

- Jeg har fået købt mig Abel Hernandez fra Palermo og James Rodriquez fra Porto. 100 mio for Abel og 7 mio for James. Tag et kig på de to, og sig hvad i synes :-)

- Mads
Logged

Meld jer ind i gruppen på face om oddset.

"Madsens spilforslag"

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #26: 14 Nov 2010, 20:10 »

Jeg lokkede Hulk til Tottenham efter en halv sæson, 55 nu og 100 over 24 mdr.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #27: 15 Nov 2010, 07:36 »

Efter at have kigget en del på Tottenhams trup må jeg indrømme at jeg ser det som en af de bredeste trupper i spillet !
Det er virkelig en trup med mange gode spillere, og indeholder mere eller mindre 2 gode spillere til hver plads på banen.
Så jeg kunne godt tænkte mig at høre hvordan i fx fik plads til både Modric, Bale og Lennon?
Logged

jonasgundersen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #28: 15 Nov 2010, 11:33 »

Tottenham er vejen frem i 11eren, fantastisk sjov trup med mange spændende spillere!
Jeg lagde ud med at købe Dzeko og Jack Rodwell, sælge mongol Robbie Keane og lidt andet random krims krams.

Lidt afhængig af hvad opstilling man vælger, får man plads til alle dem man vil synes jeg.
Jeg startede med en 4-2-3-1 med 2 MC'er, altså ingen decideret MC. Bale venstreback, Lennon AMR og Modric primært AML med Van der Vaart i midten. Det gode ved Modric er at det basicly er ligegyldigt hvor han er, fantastisk spiller, også i virkeligheden!

Endte med at blive 3er i min CL gruppe, og gik derefter hele vejen i UEFA cuppen, samt tog mig en lækker debut premier league titel!
Nu er vi igang med 2. Sæson, og Sakho, Javier Pastore, Areola, Alexis Sanchez og Rafael er hentet! Igen solgte jeg nogle overflods spillere Palacios, Jenas etc

Sandro er begyndt at blomstre op som en meget solid DMC, og Jack Rodwell/Huddlestone er rigtig solide begge to nu også, så jeg har byttet lidt på opstillingen til at have en DMC, 2MC AMR AML og ST, samme som sidste år bare med AMC'en til DMC, dog meget mere offensive opgaver til MC'erne Smiley

Det bliver så Areola (Som allerede nu kan slå Gomes af), Bale Sakho King Rafael i back kæden.
Sandro (Den plads der skal kigges på kan man sige) bag Van der Vaart og Pastore med Pastore som helt primær playmaker.
Modric til venstre, Sanchez til højre, Dzeko på top, og så ellers eternal glory!

Håber i andre har det lige sjovt med Tottenham som jeg Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #29: 15 Nov 2010, 11:59 »

Ja hvis man har det som dig er det selvfølgelig ikke noget problem at få dem med i opstillingen.
Men nu mener jeg dog at Bale SKAL spille kant Smiley så derfor har jeg lidt svært ved at se hvordan man får pladsen Smiley Fordi selvom man sagtens kan putte Modric på en central, så mener jeg stadig der er så meget kvalitet centralt, at det næsten er synd at udelukke spillere som; Jenas, Huddlestone og Palacios.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010