home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Partenopei (tidl. The Minors)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Partenopei (tidl. The Minors)  (Læst 50840 gange)
Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #60: 14 Nov 2010, 22:32 »

Ærgeligt at du røg ud af CL, men så vinder du bare EL istedet for  Smiley
Du skriver rigtig godt, og resultaterne ihvertfald i ligaen taler jo for sig selv  Grin
KIU!

- Kunne det være muligt at få nogle SS af dine mest værdifulde spillere på holdet?  Thumbs Up
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #61: 14 Nov 2010, 22:40 »

Selvfølgelig. Smiley

Mario Balotelli
Andrea Poli
Romelu Lukaku

De er faldet meget i værdi her på det seneste. Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #62: 15 Nov 2010, 16:53 »


Returkampen på Stadio Renzo Barbera
Så var tiden inde. Vi tog turen til Palermo, og vi var alle sammen spændt. En sejr ville glæde hele Donetsk by. Vi kom med en stor portion selvtillid og en fantastisk 2-0-sejr. Alt andet end videre avancement ville være forfærdeligt. Kampen gik i gang. Selvom vi var på udebane, turde vi godt styre spillet. Vi fik Palermo til at løbe rundt efter bolden. Der var masser af chancer i begge ender. Første halveg endte, som den startede, og det var indtil videre en meget kedelig kamp. 2. halveg startede perfekt. Balotelli fik bolden ude ved sidelinjen. Han driblede forbi 2 mand og sparkede den flot ind. 0-1! Nu var vi videre.
Palermo skulle op og score 4 mål. Jeg åndede lettet op. Fik at vide af min assistent, at Dynamo Kiev havde smadret CSKA Moskva. Kampen sluttede 0-1, og nu begyndte vi lige så stille at tænke på Dynamo Kiev, som vi skulle møde 3 ud af de næste 6 kampe.

Første gang vi skulle møde Dynamo Kiev, var i ligaen. Lobanovsky Dynamo Stadium var proppet, og stemningen var i top. Dynamo Kiev ville gerne ligge nr 1 for første gang i sæsonen, og dette kunne ske netop denne dag. Det var en meget lige kamp, som blev afgjort af personlige fejl. Dynamo Kiev havde chancerne i første halveg, men alligevel bragte Balotelli os foran 0-1 efter 39 minutter. 2. halveg gik lidt lige som første. Vi overlod desværre meget af spillet til Dynamo Kiev. I det 65. minut sørgede Yarmolenko for resultatet 1-1. Et godkendt resultat, men vi havde ønsket os mere. Næste ligakamp var måske den kedeligste dette år. Vi tog imod Illichivets, og vi fik det skuffende resultat 0-0. 2 uafgjort resultater. En utrolig dårlig optakt til Dynamo Kiev kampen.

Viceanføren fra Londrina
Jádson. En fantastisk offensiv midtbanespiller, som har kvaliteten til det brasilianske landshold, men aldrig fået chancen. Han laver de fantastiske oplæg til Lukaku og Balotelli, som så scorer målene. Han har lavet 10 assists indtil videre i denne sæson. Det vil jeg mene, er en godkendt sæson so far. Han har gang på gang scoret de vigtige mål i Europa og vist sig som en vigtig spiller. Han blev udnævnt til viceanfører, da Srna forlod os, og jeg har aldrig fortrudt den beslutning. Dejligt med spillere af den kvalitet i ens trup!

The Ukrainian Derby 
Vi drog for anden gang på en uge til Kiev. Vores optakt til denne kamp havde ikke været helt god. 2 uafgjorte kampe, hvor en af dem var imod netop Dynamo Kiev. Endnu engang var det på Lobanovsky Dynamo Stadium, og man kunne mærke Europa League atmosfæren. Kampen blev fløjtet i gang, og den startede underholdende. Der var en masse chancer i begge ender. Tættest på var Dynamo Kiev, da Danilo Silva headede på overliggeren. 2. halveg gik i gang, og tilskuerne krævede, at Dynamo Kiev fik scoret. Det gjorde de også, desværre bare i eget net. Danilo Silva lavede et klodset selvmål, og så jublede de få Shakhtar fans på stadion. Den jubel stoppede dog kun 10 minutter efter. Khacheridi scorede på et flot solomål, og nu troede Kiev fansene på det. Det var dog os, som kom sejrrigt ud af kampen. Et flot langskudsmål blev lavet i det 76. minut, af hvem andre end Super Mario. Vi var glade. 1-2 var nærmest et drømmeresultat, og selvtillid var i top. Muligvis kunne vi ikke vinde Champions League, men vi er på vej mod Europa League.
Logged


nikolajsaadat
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #63: 15 Nov 2010, 17:35 »

God update igen igen igen igen. Følger stadig med  Thumbs Up
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #64: 15 Nov 2010, 17:44 »

God update, og specielt grafikken synes jeg er rigtig fed. :-)

Bruger du egentlig nogle træningsprogrammer? For jeg kan da se Lukaku har forbedret sig rigtig meget.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #65: 15 Nov 2010, 18:17 »

God update, mate Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #66: 15 Nov 2010, 19:06 »

God update igen igen igen igen. Følger stadig med  Thumbs Up
God update, mate Smiley

Mange tak. Smiley

God update, og specielt grafikken synes jeg er rigtig fed. :-)

Bruger du egentlig nogle træningsprogrammer? For jeg kan da se Lukaku har forbedret sig rigtig meget.

Jeg bruger ikke nogle træningsprogrammer, har bare ændret lidt ved den selv. Og tak Smiley
Logged


KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #67: 15 Nov 2010, 20:30 »

Anderledes og fedt klubvalg Smiley Imponerende indkøb, så skal resultaterne nok komme Opstemt
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #68: 15 Nov 2010, 20:59 »

Anderledes og fedt klubvalg Smiley Imponerende indkøb, så skal resultaterne nok komme Opstemt

Håber også de bliver lidt mere spillet sammen i næste sæson! Smiley
Logged


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #69: 15 Nov 2010, 21:05 »

En blog lige efter min smag. Dine updates har den perfekte længde, opsætningen og grafiken er en fryd for øjet.

Thumbs Up
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #70: 15 Nov 2010, 21:06 »

En blog lige efter min smag. Dine updates har den perfekte længde, opsætningen og grafiken er en fryd for øjet.

Thumbs Up

+1 Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #71: 15 Nov 2010, 21:19 »

Shit man...

Det her er fandme godt nok dælme fisme klasse!

Fantastisk blog! Jeg giver lige en vurdering i bedste Yoggidk-stil...

Skriftligt:
Super godt skriftligt niveau uden større grammatiske fejl og mangler, dog med få som ikke kan undgås. Rent skriftligt ligger du på et flot niveau med mange gode beskrivelser mm. hvor man som læser virkelig får lyst til at læse videre, og læse videre, og så måske lige læse updaten en gang mere (eller to!). Så ja, flot, intet mindre!

Grafisk:
Selvom folk altid siger at grafikken for dem er ligegyldig er det noget bullshit, da grafikken altid vil være det man først får øje på, og derfor hurtigt vurderer om man vil læse videre, og netop denne følelse får man når man kigger her, altså at ja! Gu' vil jeg da kigge videre.
Så ja, rigtig flot grafik du ligger for dagen med flotte kvalitetsbilleder som er flot dæmpet. Topbanneret samt bundbanneret fra introen er ligeså flotte hvis ikke flottere, ren klasse.

Længde:
Længden du laver dine updates i er (i mine øjne) perfekt, ikke for lange (gab) men bestemt heller ikke for korte (var det dét?). Så ja, dejligt. Du formår på kort længde at forklare dig godt, og ja, så er det vel ikke nødvendigt at skrive mere, når det samtidig ikke bliver kedeligt? Sublimt

Spilmæssigt:
Her er det jo også kanon, hvilket nogle af dine transfers bestemt kan fortælle meget om. Lukaku og Balotelli er jeg bestemt glade for, og det giver jo kun en endnu større lyst til at læse videre. Og klubvalget er også meget flot og spændende, og en klub jeg personligt ikke hører synderlig meget om hvilket jo er perfekt. Men... Jeg synes godt nok din defensiv navnemæssigt ligger noget fra dine offensive navne i truppen, måske du burde rette en smule op på dette, eller er det bare mig?

Alt i alt:
Tjaeh.... Sublimt

5/5 stjerner, uden tvivl! KIU, mate Wink
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #72: 15 Nov 2010, 21:42 »

Wow. Mange tak, for de meget rosende ord, Yoggidk Smiley
Til det med, at der mangler navne i min defensiv:
I Ukraine skal man have 4 ukrainske spillere. Der valgte jeg så, at bruge mine 4 ukrainske spillere i min forsvarskæde, så jeg har faktisk ikke den store mulighed for at forbedre det. I hvert fald ikke før der kommer et nyt stort forsvarstalent i Ukraine.

Men igen, mange tak. Dejligt med lidt analyse! Opstemt
En blog lige efter min smag. Dine updates har den perfekte længde, opsætningen og grafiken er en fryd for øjet.

Thumbs Up

Mange tak! Smiley
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #73: 15 Nov 2010, 21:53 »

Eneste kritik kunne være titlen... Shakhtar er kendte som The Miners, ikke Minors...
Men det er flue-knepperi i en ellers fremragende blok Wink
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #74: 15 Nov 2010, 21:55 »

Eneste kritik kunne være titlen... Shakhtar er kendte som The Miners, ikke Minors...
Men det er flue-knepperi i en ellers fremragende blok Wink

Ja, og det fandt jeg ud af her i forgårs. Jeg ville ikke ændre titlen så sent, men ja, ved det godt. Smiley
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010