home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Partenopei (tidl. The Minors)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Partenopei (tidl. The Minors)  (Læst 50890 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #15: 11 Nov 2010, 15:55 »

Kommer jeg med i bloggen? Det kunne være lidt for vildt, synes du ikke?
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #16: 11 Nov 2010, 15:55 »

Kommer jeg med i bloggen? Det kunne være lidt for vildt, synes du ikke?

Det ville være vildt, men det sker desværre ikke!  Rullende Øjne
Logged


Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #17: 11 Nov 2010, 16:00 »

Hold kæft en lækker grafik, og en rigtig god måde du skriver på! Smiley. Vil følge med..
Og nogen gode transfers! Opstemt
KIU!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #18: 11 Nov 2010, 16:31 »

Hold kæft en lækker grafik, og en rigtig god måde du skriver på! Smiley. Vil følge med..
Og nogen gode transfers! Opstemt
KIU!

Tak for det, Lasse. Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #19: 11 Nov 2010, 19:15 »


Stjernerne i Shakhtar
MARIO BALOTELLI. Han er uden tvivl stjernen i Donetsk. Han har taget byen med storm. Det ukrainske folk elsker hans arrogante og selvfede facon, så jeg håber, at han virkelig har fundet sit hjem her i Donetsk. Han er ikke en ledertype, men han skal alligevel bære holdet på hans egen måde, da han er den mest talentfulde. Glæder mig virkelig til at se ham i kamp!

ANDREA POLI. Han blev hentet for den enorme sum af 145 millioner, hvilket selvfølgelig forpligter. Han kommer til at være kreatøren på midtbanen, hvor skal slå guldboldene op til Balotelli og Lukaku.

JÁDSON. Ligger som den offensive midtbane lige bag ved de to angribere. Ligesom i sidste sæson forventer jeg mange mål af ham. Han er en vigtig del, når vi kommer til de store CL kampe, hvor han tit afgører kampene. Denne mand skal nok blive guld værd, når vi indtager den europæiske scene.

MAROUANE FELLAINI. Han er styrmanden på midtbanen. Han ligger lige bag ved Poli og Fernandinho, og skal bryde de andres spil. Han er lederen på midtbanen og med hans evner i hovedspillet, skal han også vinde de høje bolde på midten. Han er ikke så meget med i det opbyggende spil og venter gerne lidt længere hjemme på banen.


Super cuppen
Så var tiden kommet. Stjernerne skulle indtage Oblast Sports Complex i deres første kamp sammen af betydning. Vi var alle spændte. Fiasko. Dette ord gik gennem mit hoved. Hvad hvis holdet var en fiasko. Vi skulle for andet år i træk møde Vorskla i Super cuppen. Kampen startede. Vorskla ville gøre alt for at vinde kampen, det kunne man tydeligt se. Selvom Vorskla var godt med, kunne man tydeligt mærke, at vi var niveauer over dem. Marouane Fellaini startede scoringen med et fremragende langskudsmål til 1-0. Kort tid efter begik Vorskla straffe. Jádson udnyttede kynisk chancen og bragte os på 2-0. 3 minutter efter gjorde Lukaku det til 3-0, og så var kampen hjemme. Jeg knyttede næven. Stjernerne kan sgu spille bold! Vorskla reducerede til 3-1, og senere scorede Jádson igen til 4-1. Første trofæ var hjemme!


Fantastisk start på sæsonen
Den 7. juli hed datoen. Åbningskampen skulle spilles. Stjernerne skulle indtage Donbass Arena, og vi var alle tændte. Dnipro hed modstanderen, og den kamp kunne godt drille. Vi startede rigtig godt ud og havde alt boldbesiddelsen. Dnipro kom aldrig i nærheden af vores mål. Desværre skulle vi helt hen til det 56. minut, før Fernandinho kunne gøre det til 1-0. Kun 5 minutter senere gjorde Jádson det til 2-0. Vi havde startet sæsonen godt ud med 2 vigtige sejre. Nu var vi virkelig kommet i gang. Efter denne kamp, havde vi tre lette kampe, som også resulterede i 9 point og en score på 6-1. Så var tiden inde. Donbass Arena var klar til kamp. The Ukrainian Derby var over Ukraine. Dynamo Kiev fans vandrede rundt i gaderne. Jeg vidste, at skulle vi blive udfordret i år, var det mod Dynamo Kiev. De havde ligesom os hentet mange gode spillere. Desværre gav vores nyindkøb dem en undervisning i drømmebold. Mario Balotelli og Andrea Poli stod for 2 mål hver, og sikrede os en sejr på 4-1. Efter denne kamp havde vi bevist, at ingen kunne true os i år.

Jeg var glad. Nærmest helt målløs. Stjernerne sprudlede på banen. Alle mine nyindkøb var kommet igang. Mit forsvar stod perfekt, hvilket blev bevist i de næste 4 kampe, hvor vi vandt over Illichivets, Sevastopol, rivalerne fra Metalurh Donetsk og Zorya. Modstanden fra disse 4 hold var ikke-eksisterende, og vi endte med en score på 11-0 mod dem.


Champions League lodtrækning
Min målsætning i dette års Champions League er mindst en kvartfinale, derfor ville vi egentlig gerne i en udfordrende gruppe, hvor vi stadig havde muligheden for at gå videre. Jeg ville gerne til Spanien eller England mod henholdsvis Barcelona eller Chelsea. De første seedede hold var udtrukket. Nu var det vores tur i andet seedingslag. Vi skulle ikke vente længe, før vi var udtrukket. Gruppe A sammen med Real Madrid. Ganske udmærket tænkte jeg, dem vil vi gerne drille. I tredje seedningslag ville vi gerne møde Manchester City, det blev det dog ikke til. Vores tredje modstander blev Zenit St. Peterburg og fjerde modstander blev Mlada Boleslav.

Champions League, A
1. Real Madrid
2. FC Shakhtar Donetsk
3. Zenit St. Petersburg
4. Mlada Boleslav
Logged


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #20: 11 Nov 2010, 19:26 »

God update, igen igen Smiley
Logged

Hala Madrid!

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #21: 11 Nov 2010, 19:31 »

God update, har selv et fint game med dem Wink!

Må jeg spørge hvordan du spiller? spiller du uden wings? Balotelli og Lukaku på top, Jádson, Fellaini, Poli centralt..? Hvor er dine ukrainske spillere Peace?
Keep it up! Peace
Logged

Kolo Abib Touré

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #22: 11 Nov 2010, 19:37 »

God update, har selv et fint game med dem Wink!

Må jeg spørge hvordan du spiller? spiller du uden wings? Balotelli og Lukaku på top, Jádson, Fellaini, Poli centralt..? Hvor er dine ukrainske spillere Peace?
Keep it up! Peace



Som du kan se, spiller jeg uden wings, hvor Balotelli og Lukaku dog rykker ud mod kanterne, i det opbyggende spil. Mine ukrainske spillere er alle sammen i forsvaret, da jeg synes Ukraine mangler kvalitet i alt andet end forsvaret. Smiley
Og tak!  Tunge

God update, igen igen Smiley

Mange tak Smiley
« Seneste Redigering: 11 Nov 2010, 19:46 af ItaliensLarsen » Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #23: 11 Nov 2010, 19:46 »

Nu har jeg ikke lige set på "ham" i FM11, men i de to foregående spil har Eugene Seleznyov været en rigtig god og kraftfuld angriber.. Han er i hvert fald ukrainsk og en rigtig arbejdshest. Mener han spiller i Dnipro Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #24: 11 Nov 2010, 19:48 »

Nu har jeg ikke lige set på "ham" i FM11, men i de to foregående spil har Eugene Seleznyov været en rigtig god og kraftfuld angriber.. Han er i hvert fald ukrainsk og en rigtig arbejdshest. Mener han spiller i Dnipro Smiley

Har set på ham, men det sidste problem jeg har, er i angrebet. Der har jeg både Dame N'Doye, Eduardo, Lukaku og Balotelli  Tunge
Logged


nikolajsaadat
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #25: 11 Nov 2010, 19:57 »

God blog. Nok den bedste jeg har set.
« Seneste Redigering: 11 Nov 2010, 19:59 af nikolajsaadat » Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #26: 11 Nov 2010, 20:14 »

God blog. Nok den bedste jeg har set.

Meget store ord. Men tak alligevel Smiley
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #27: 11 Nov 2010, 20:16 »

Fantastisk blog og eminent grafik! Opstemt følger den helt klart!
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #28: 11 Nov 2010, 20:46 »

Fantastisk blog og eminent grafik! Opstemt følger den helt klart!

Er jeg bestemt glad for at høre, Fernando! Opstemt
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #29: 11 Nov 2010, 21:15 »

Fed opsætning, og din grafik er verdensklasse. Laver du den selv? :-)

Det skriftlige er der heller ikke meget at komme efter, og et spændende hold du har valgt. Jeg er på.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010