home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 308 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Islandske klubber!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint
Forfatter Emne: Islandske klubber!  (Læst 38385 gange)
Børsting
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #240: 10 Aug 2011, 13:40 »

Kender i det hvor man får startet op med et hold og efter 10 minutter bliver mere motiveret for et andet hold ? Smiley Dette oplevede jeg netop da jeg startede op med FH... Så har startet et save op med Keflavik, grundet de forhen tætte relationer til favoritklubben silkeborg IF.

Sæt igang. Smiley
Logged

Silkeborg Idrætsforening af 1917.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #241: 10 Aug 2011, 13:48 »

Kender i det hvor man får startet op med et hold og efter 10 minutter bliver mere motiveret for et andet hold ? Smiley Dette oplevede jeg netop da jeg startede op med FH... Så har startet et save op med Keflavik, grundet de forhen tætte relationer til favoritklubben silkeborg IF.

Sæt igang. Smiley

Absolut. Jeg tror desuden også, at et spil med Keflavik er noget mere interessant end et med FH, da du så skal smide noget arbejde ind i, overhovedet at komme til tops i Island, før du begynder at tænke europæisk. Og når du så skal til at spille europæisk, har du allerede dit "eget" hold. :-)

Det lyder fantastisk Petur... Det ska da prøves af Wink Nogen ideer til hold??

Det kommer lidt an på, hvor svært spillet skal være, og hvad du gerne vil opnå med det. FH er den letteste mulighed. KR har også let til mesterskabet, men så vidt jeg husker, er deres hold ret gammelt, således at du skal foretage et generationsskifte, hvilket sikkert kunne være meget spændende. Valur har et meget balanceret (nogle gode unge, nogle gode gamle, og en ok økonomi) hold, men er en del efter de to store, selvom det godt kan hentes i de første to sæsoner, uden problemer.
Ønsker du at satse lidt på dit eget holds akademi, er det nok Breidablik, og så vidt jeg husker, til dels også Fram, du skal i gang med. Uanset hvem du spiller med, vil jeg faktisk råde dig til at holde øje med Breidabliks ungdomshold, da det ofte er der, de gode talenter kommer (hvis ikke hos FH/KR, som det dog er sværere at komme til at handle hos).

Husker jeg ikke meget forkert, er Peturs favorithold KA fra den næstbedste række, så hvis du gerne vil gøre ham glad, er det nok dem, du skal føre til tops. crazy
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #242: 10 Aug 2011, 14:45 »

Kom desværre ikke i Chl gruppespil da jeg tabte  til Red bull Salzburg,men kom i Euro cup gruppespil og det var da en god overraskelse for havde jeg da helt glemt man kom i.

Der kom jeg så i gruppe med Dnipro, Red Star og Sporting CP, og de første 3 kampe er blevet til 2 sejre og 1 uafgjort . 3-1 over Dnipro, 4-2 over Red star og 2-2 mod Sporting CP, så der er god chance for at gå videre.

Jeg havde desuden en på lån, men nu her hvor sæsonen er slut i Island er han røget retur igen, men kan da heldigvis stadig vinde selvom han klart var stjerne spiller.

Vandt Simadeildin igen så tror jeg sidder på den nu selvom det var tæt igen i år.
« Seneste Redigering: 10 Aug 2011, 16:12 af hoegdk » Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #243: 10 Aug 2011, 16:08 »

Ja, det har også været tæt med ligaen nogle gange for mig - der er simpelthen så få kampe, at der aldrig kommer nogen stor pointforskel. Super godt, at du har genvundet den anyway. Tegner rigtig, rigtig godt for fremtiden.

Selvfølgelig er det ærgeligt, at du missede Champions League, men det lader da til, at du har muligheden for at gå videre fra EL, hvilket selvfølgelig ville være absolut fantastisk. Jeg kan lige give dig et enkelt råd omkring europæisk gruppespil, hvis ikke du selv har fundet ud af det; spil træningskampe mellem gruppespilskampene. Sæsonen i Island er jo som bekendt færdig længe før gruppespillet (mener, man typisk har 1 europæisk gruppespils-kamp inden sæsonen slutter, og de resterende 5 efter), og spillerne risikerer at ryge ud af form. Derfor har jeg fundet det meget nyttigt, at spille 1-2 venskabskampe mellem hver CL/EL kamp. :-)
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #244: 10 Aug 2011, 16:19 »

Ja, det har også været tæt med ligaen nogle gange for mig - der er simpelthen så få kampe, at der aldrig kommer nogen stor pointforskel. Super godt, at du har genvundet den anyway. Tegner rigtig, rigtig godt for fremtiden.

Selvfølgelig er det ærgeligt, at du missede Champions League, men det lader da til, at du har muligheden for at gå videre fra EL, hvilket selvfølgelig ville være absolut fantastisk. Jeg kan lige give dig et enkelt råd omkring europæisk gruppespil, hvis ikke du selv har fundet ud af det; spil træningskampe mellem gruppespilskampene. Sæsonen i Island er jo som bekendt færdig længe før gruppespillet (mener, man typisk har 1 europæisk gruppespils-kamp inden sæsonen slutter, og de resterende 5 efter), og spillerne risikerer at ryge ud af form. Derfor har jeg fundet det meget nyttigt, at spille 1-2 venskabskampe mellem hver CL/EL kamp. :-)
Jep har jeg fundet ud af Wink

Tabte dog lige mod Sporting i den anden kamp så lige nu ligger jeg på 2. plads 1 point foran Dnipro på 3 pladsen.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

fckmax
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #245: 11 Aug 2011, 12:20 »

Hej petur. Din db lyder super spændende, og har givet lidt inspiration til at jeg vil prøve et spil med det islandske landshold og få dem til deres første slutrunde! Så jeg ville høre om du/andre ved/kan vurdere, om det vil være en fordel at bruge din db i stedet for den senest releasede?? Umiddelbart vurderer jeg selv, at det ikke gør den store forskel, godt nok er nogle af talenterne skiftet til spændende og gode klubber efter sommer 2010, men tænker at hvis de er talentfulde nok, sker det nok også i spillet hen ad vejen alligevel?? Fordelen ved at bruge din db skulle så være hvis der kommer flere nye talenter som følge af de ekstra divisioner, men det ved jeg ikke om der gør??  Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #246: 11 Aug 2011, 13:48 »

Hej petur. Din db lyder super spændende, og har givet lidt inspiration til at jeg vil prøve et spil med det islandske landshold og få dem til deres første slutrunde! Så jeg ville høre om du/andre ved/kan vurdere, om det vil være en fordel at bruge din db i stedet for den senest releasede?? Umiddelbart vurderer jeg selv, at det ikke gør den store forskel, godt nok er nogle af talenterne skiftet til spændende og gode klubber efter sommer 2010, men tænker at hvis de er talentfulde nok, sker det nok også i spillet hen ad vejen alligevel?? Fordelen ved at bruge din db skulle så være hvis der kommer flere nye talenter som følge af de ekstra divisioner, men det ved jeg ikke om der gør??  Smiley

Synes helt sikkert at du skal bruge min DB. Jeg har også gjort nogle få unge spillere bedre, da der kvalitet i FM slet ikke hang sammen med den virkelige verden. Dog har jeg forsøgt at lade vær med at overdrive, og da jeg har crashtestestet DB'en, fandt jeg ud af at deres evner passede fint. Jeg håber da at du vil bruge min DB! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

fckmax
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #247: 11 Aug 2011, 14:32 »

Tak for hurtigt og dejlig brugbart svar Smiley Vil helt sikkert bruge den, især når du også har crashtestet den!! Smiley (Kan godt være du har skrevet om dette tidligere, har jeg ikke lige set, sorry) Men kan også se at nogle er nået til 2018 så sandsynligheden for et crash op til dette årstal må være lille.
Men det lyder super fedt med de ændringer også!! Opstemt Jeg vil starte en af de kommende dage..
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #248: 11 Aug 2011, 15:06 »

Tak for hurtigt og dejlig brugbart svar Smiley Vil helt sikkert bruge den, især når du også har crashtestet den!! Smiley (Kan godt være du har skrevet om dette tidligere, har jeg ikke lige set, sorry) Men kan også se at nogle er nået til 2018 så sandsynligheden for et crash op til dette årstal må være lille.
Men det lyder super fedt med de ændringer også!! Opstemt Jeg vil starte en af de kommende dage..

Lyder godt! Jeg hyggede mig med at simulere til 2060, og oplevede intet crash dump. Så den skulle meget gerne være i orden! Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #249: 11 Aug 2011, 15:22 »

OT: Petur du er vel tilfreds med dit landsholds præstation igår? Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #250: 11 Aug 2011, 15:45 »

OT: Petur du er vel tilfreds med dit landsholds præstation igår? Smiley

Nu er dette ikke tråden hvor det skal diskuteres, men jeg kan sige at det var skandaløst, og hvis vores landstræner ikke snart bliver fyret, så skifter jeg statsborgerskab til Færøerne. De ligger jo alligevel højere oppe på verdensranglisten.. .
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #251: 11 Aug 2011, 21:49 »

Røg desværre ud af Euro cup gruppespil med 10 points, 2 points op til Dnipro.


er nu gået ind i sæson 2020/21 og har virkelig fået et bredt hold dette år, kan endnu ikke sige om det er forstærket da jeg har mistet 2 af mine stamspillere da bestyrelsen sagde ja til et bud på 13 mio og et bud på 3,25 mio. :O

regner med dette år at gå videre til chl gruppespil, hvis jeg er lidt heldig med lodtrækning og mon ikke jeg snart er seedet i bare én af runderne.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #252: 15 Aug 2011, 00:53 »

er nu i sæson 2020. og datoen er d. 8 August.


I Ligaen ligger jeg på første efter 8 spille runder med 21 points.

i Chl er jeg nu i Champions Cup vindere slutspil og har været rigtig heldig med lodtrækningen selvom jeg ikke var seedet og skal møde Slovan  Bratislava så dette SKAL jeg gå videre til gruppespil.

Tabte liga cup finalen og røg tidligt ud i Coca-cola cup Wink

Min angriber Eduardo Coelho som jeg havde købt inden sæsonen nåede kun at spille 10 ligacup kampe og 5 kampe i ligaen med 16 mål til følge og et Gns. på 7,97. Inden bestyrelsen sagde ja til 19 Mio.

Min anden angriber Raul blev solgt for 24 Mio også da bestyrelsen sagde ja, men det er jeg godt tilfreds med. så lige nu ligger der 50 Mio på kontoen.

I spørger bare om SS hvis det er Wink


Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #253: 15 Aug 2011, 21:57 »

Kom i Chl gruppe spil efter samlet sejr over slovan bratislava på 4-2.

er kommet i gruppe med Dynamo Kiev, Atl. Madrid og Juventus.

også rigtigt dejligt at få 55 mio for at komme med i gruppespillet.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #254: 16 Aug 2011, 16:43 »

Petur, er kamp programmet også så tæt for islandske klubber i virkeligheden?

især i det sidste af sæsonen oplever jeg det, kampene ligger  med 2-3 dages mellem rum og hvis jeg er heldig 4-5 dage.

det kan spolere en titel i ligaen når man stadig er med i Chl + har en musse u-landsholds spillere som og spiller kampe. på det ene tidspunkt havde jeg kun 4 normale start 11´ere i min start 11. og det var også uden normale indskiftere.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010