home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Islandske klubber!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Islandske klubber!  (Læst 38392 gange)
hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #225: 03 Aug 2011, 02:20 »

efter at have kigget inde i denne tråd fra tid til anden, har i fået mig til at lave mit eget spil med et islandsk hold Wink


Det lyder da godt, så må du huske at skrive herinde om dit spil Wink

Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #226: 03 Aug 2011, 02:32 »

efter at have kigget inde i denne tråd fra tid til anden, har i fået mig til at lave mit eget spil med et islandsk hold Wink

Velkommen ombord ;-)

Hvem starter du med, og spiller du med eller uden Peturs opdatering?

Min bestyrelse valgte også selv at bygge nyt stadion Wink

Hvordan går det med økonomien kan du få den til at hænge sammen?

ved mig går det fint og jeg har 28 Mio. på kontoen dog med en gæld hvor jeg skal betale 390 k. om måneden pga. lånet ved mit stadion Wink

Økonomien er fantastisk. Valur (min klub) er pt. verdens 47. mest værdifulde klub, med en værdi på £65M (cirka 600 millioner kroner.) I klubkassen ligger der £43,75M (omkring 400 millioner kroner), så jeg kan bestemt ikke klage. Sidste år havde jeg et overskud på £9,85M, og i år har jeg indtil videre tjent £16,8M - men en stor sjat ryger nok til aktionærer. Sidste sæson "forsvandt" £9M på den måde. Samtidig er vi komplet gældfri, men nu må vi se, når stadionet en gang er blevet bygget. Det koster jo nok en hel del. :-)

Nu da du har et udestående lån, har du så over- eller underskud på en gennemsnits måned? Altså en, hvor der hverken er præmiepenge eller solgte spillere.
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #227: 03 Aug 2011, 13:28 »

uden præmiepenge eller solgte spillere får jeg lidt minus hver måned, cirka 200 k. men dem indhentes hurtigt ind i præmie penge Wink
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #228: 03 Aug 2011, 14:36 »

Taktik





Zakaria Corre



Yury Konstantinov




Michael Welmant




Loic Cortes




Lajos Bodnar




Jimmy Ngema




Jamal El Amrani




Ganiyu Nduka




Elvin Syla





Andreas Berntzen




Alvaro Silva




Aleem O´Balogun



Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #229: 03 Aug 2011, 15:33 »

Det lyder spændende med et spil i Island. Tror jeg vil prøve det Opstemt
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #230: 03 Aug 2011, 15:48 »

Jeg starter helt sikkert også, når den nye update kommer Thumbs Up
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #231: 03 Aug 2011, 16:09 »

Det lyder spændende med et spil i Island. Tror jeg vil prøve det Opstemt

Cool. Du skal være meget velkommen til at holde os opdateret om dit spil herinde. Wink

uden præmiepenge eller solgte spillere får jeg lidt minus hver måned, cirka 200 k. men dem indhentes hurtigt ind i præmie penge Wink

Fair nok; det lyder bekendt.
Det er ellers også nogle fine spillere, du har fået samlet sammen :-) Jeg poster også lige et par af mine profiler:

Golub - venstreback som flere storklubber er ude efter. Bl.a. Barcelona var interesserede, før jeg fik lokket ham til at skrive en ny 5-årig kontrakt.

Lucan - Absolut legende, hvis man spørger mig. Han har været i klubben i lange tider, og han har bombet som en gal. Da han var helt ung, var mange storklubber efter ham, men han valgte at skrive under på en langtidskontrakt, hvorefter han har accepteret, at han spiller for Valur. Han er pt. anfører, og har leveret flere voldsomme sæsoner - bl.a. en, hvor han scorede 38 gange i 29 kampe.

Wikström - Historien om Wikström er lidt morsom. Jeg hentede ham da han var 20-21 år gammel, og havde ham i under en sæson, før han blev solgt til norsk fodbold, for en relativt lille sum (£400K +50% af næste salg). Han røg videre fra den originale klub til Brann, for £2.8M, således at jeg i alt tjente omkring £1.8M på ham. I sidste sæson satte Brann ham så til salg for £1.1M, og jeg var ikke sen til at hente ham tilbage, da han var noget af en drømmespiller for mig. Altså tjente jeg £700K på ham, samtidig med, at jeg fik en videreudviklet udgave af ham tilbage på holdet.

Sangroniz - Jeg gjorde klar til at sælge en stjerneforsvarer. Flere forsvarsspillere var blevet solgt over de sidste par sæsoner, men Sangroniz kom til. Jeg er nu ved at gøre klar til, at han ligeledes kan sælges, da mange større klubber er efter ham, hvorfor jeg nok ender med at skulle sælge ham snart.

Rogério - Denne unge brasilianer er min foretrukne centrale midtbanespiller. To andre er omtrent lige med ham, i følge trænerne, men jeg føler, at denne spiller er mere komplet. Den ene af de øvrige er ligeledes 18, mens den anden er 19. Det skal nok blive godt.

Taylor - Talentet, der er ved at have skubbet Lucan ud af start-elleveren. Hvis jeg kan undgå at miste ham, bliver han fantastisk. Har allerede et voldsomt målsnit (omkring et mål pr. kamp), og evnerne øges konstant.

Derudover vil jeg lige vise et par talenter, jeg snart får ind fra Brasilien frem: Alexander den Anden, Manteiga, og den virkelig imponerende Soares.
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #232: 05 Aug 2011, 17:51 »

Så vandt jeg endelig Simadeildin og slog endda rekorden for flest points i en sæson nemlig 57.

der var kun 3 svipsere som alle var nederlag resten var sejre. Valur kom på 2. plads med 54 points (de slog faktisk også den gamle rekord for points i en sæson)


Loic Cortes blev topscorer, jeg blev årets manager og Alvaro Silva, Ganiyu Nduka, Jamal El Amrani, Loic Cortes og Sanel Kapidzic kom på årets hold.

Så nu skal jeg endelig spille Chl.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

txo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #233: 06 Aug 2011, 01:19 »

Har nu også startet en karriere med et islandsk hold nemlig Fram (ISL)
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #234: 06 Aug 2011, 17:23 »

Mistede Loic Cortes som virkelig begyndte at vise sig rigtig godt frem efter bestyrelsen sagde ja til 16 Mio.
Heldigvis har jeg stadig Nikola Saric (som virkelig har gjort det godt i liga cuppen indtil videre) og Yury Konstantinov som har været skadet her i sæson opstarten.

I den nye sæson har jeg købt 2 kant spillere da min bedste kant forsvandt sidste sæson og der i starten af denne sæson var rigtige mange bud på min anden kant.

Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #235: 08 Aug 2011, 17:10 »

Så fik jeg købt 1 Islænding, det er efterhånden lang tid siden jeg har haft en Islandsk spiller i førsteholdstruppen.

Der er tale om Hjörtur Valgardsson som har fået 53 kampe på landsholdet, det betyder også at det er den første islandske landsholdsspiller på holdet og det tyder på jeg snart får 1 mere da Nikola Saric har fået Islandsk statsborger skab og er blevet udtaget til truppen mod Chile.

Er desuden i år Juli 2019.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Børsting
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #236: 08 Aug 2011, 19:26 »

Så skidt da! Jeg prøver et spil med FH (:

Målet må uden tvivl være mesterskab på mesterskab.. Også på sigt succes i europa og dermed gøre den islandske liga bedre.
Logged

Silkeborg Idrætsforening af 1917.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #237: 08 Aug 2011, 20:55 »

Så vandt jeg endelig Simadeildin og slog endda rekorden for flest points i en sæson nemlig 57.

der var kun 3 svipsere som alle var nederlag resten var sejre. Valur kom på 2. plads med 54 points (de slog faktisk også den gamle rekord for points i en sæson)


Loic Cortes blev topscorer, jeg blev årets manager og Alvaro Silva, Ganiyu Nduka, Jamal El Amrani, Loic Cortes og Sanel Kapidzic kom på årets hold.

Så nu skal jeg endelig spille Chl.

Stort tillykke med mesterskabet. Formåede du at komme i gruppespillet i CL?

Også fint med din første islandske landsholdsspiller. Er han en regen, eller var han i spillet fra start? Kan nemlig ikke kende navnet. Derudover, hvordan har Saric så udviklet sig? :-)

Så skidt da! Jeg prøver et spil med FH (:

Målet må uden tvivl være mesterskab på mesterskab.. Også på sigt succes i europa og dermed gøre den islandske liga bedre.

Held og lykke. Du kommer næppe til at have store problemer med at hente mesterskabet. Især ikke, når du er et par år henne; så er det så godt som vundet, fra øjeblikket sæsonen starter (hvis man antager, at du har vundet det et par år i træk forinden). Det europæiske tager selvfølgelig lidt tid, men det skal nok komme. Igen, held og lykke! :-)
Hold os gerne opdaterede.
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #238: 08 Aug 2011, 22:54 »

@Indsæt_Navn

Ja han er med fra starten hvor han starter i Göteborg Wink

Saric er udemærket da jeg fik ham lige efter liverpool tiden og lige siden har fået spilletid Wink
ligger lige et SS op enten lidt senere idag eller imorgen Wink

Har ikke spillet så lang tid endnu er kun kommet til Vindere Kval. 2 som jeg også startede i.
Fik Wisla hvor jeg vandt 3-1 på udebane i første kamp.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Frandsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #239: 10 Aug 2011, 10:30 »

Det lyder fantastisk Petur... Det ska da prøves af Wink Nogen ideer til hold??
Logged

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010