home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 853 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Islandske klubber!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Islandske klubber!  (Læst 42798 gange)
asj89
Gæst

Sv: Islandske klubber!
« Svar #135: 04 Jun 2011, 18:55 »

Fornuftigt! ;-)
Anbefaler du at starte i december eller januar? Smiley

EDIT: Ekstra ligaer? Jeg må have misforstået det, for der er ingen ligaer under "Første Liga"? Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #136: 04 Jun 2011, 19:13 »

Anbefaler du at starte i december eller januar? Smiley

EDIT: Ekstra ligaer? Jeg må have misforstået det, for der er ingen ligaer under "Første Liga"? Smiley

Jeg anbefaler at starte i januar!

Og det var da mærkeligt? Har du startet med den nyeste patch? :-)

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

asj89
Gæst

« Svar #137: 04 Jun 2011, 19:29 »

Jeg anbefaler at starte i januar!

Og det var da mærkeligt? Har du startet med den nyeste patch? :-)
Ja. Altså der hvor man skal vælge hvor mange ligaere der skal være med, er der kun Simadeilin og Første liga. Men alle de andre opdateringer er rigtige. crazy

EDIT: Nej, fejl igen. Vikingur er ikke i den bedste liga!?

Jeg har sat flueben i den rigtige db (har ikke andre på min pc), og kører med 11.3.

Mystisk!

EDIT: Glem det! Har fået det til at virke. Ved ikke helt hvordan, hehe.
« Seneste Redigering: 04 Jun 2011, 19:38 af asj89 » Logged

asj89
Gæst

« Svar #138: 04 Jun 2011, 19:53 »

Nu er det ikke for at være nysgerrig, men hvor har du transferoplysninger ne fra? Smiley F.eks det med at Denis Abduahli har en købsoption på 5 mio? Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #139: 04 Jun 2011, 20:01 »

Nu er det ikke for at være nysgerrig, men hvor har du transferoplysninger ne fra? Smiley F.eks det med at Denis Abduahli har en købsoption på 5 mio? Smiley

Det er ikke noget jeg har pillet ved? Jeg har alle mine transferoplysninger fra fotbolti.net, som er islands svar på bold.dk :-)

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

asj89
Gæst

« Svar #140: 04 Jun 2011, 20:06 »

Det er ikke noget jeg har pillet ved? Jeg har alle mine transferoplysninger fra fotbolti.net, som er islands svar på bold.dk :-)
Mærkeligt at han så har en købsoption! Opstemt

Nå, du må altså undskylde, men har valgt at gøre som jeg plejer - som naturligvis er dumt - og spiller alligevel med standard-database. Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #141: 04 Jun 2011, 20:08 »

Mærkeligt at han så har en købsoption! Opstemt

Nå, du må altså undskylde, men har valgt at gøre som jeg plejer - som naturligvis er dumt - og spiller alligevel med standard-database. Smiley

Det så i orden :-)

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #142: 04 Jun 2011, 20:17 »

Nice tråd, nu vil jeg sgu prøve et spil med Keflavik, er netop kommet til sæsonstart, skal nok skrive hvordan det kommer til at gå selvom mit transfervindue har været elendigt.

Lortenshit
Gæst

« Svar #143: 04 Jun 2011, 20:20 »

Målet for fremtiden: Europæisk succes blandet med hjemlig dominans.

Petur, har du et godt hold til dette?

Krav:
Det skal være et top 5 hold allerede i første sæson.
Økonomien skal være sund (er dog ikke klar over, hvordan økonomien generelt ser ud i islandsk fodbold)

Chamberlain15
Manager

« Svar #144: 04 Jun 2011, 20:22 »

Målet for fremtiden: Europæisk succes blandet med hjemlig dominans.

Petur, har du et godt hold til dette?

Krav:
Det skal være et top 5 hold allerede i første sæson.
Økonomien skal være sund (er dog ikke klar over, hvordan økonomien generelt ser ud i islandsk fodbold)

FH eller KR. Efter min mening er det en af disse som er "nemmest" at få europæisk succes med. Det er to rigtig stærke klubber, med flere tidligere professionelle spillere. Økonomien ser også fin ud hos begge klubber. :-)

Lortenshit
Gæst

« Svar #145: 04 Jun 2011, 20:28 »

FH eller KR. Efter min mening er det en af disse som er "nemmest" at få europæisk succes med. Det er to rigtig stærke klubber, med flere tidligere professionelle spillere. Økonomien ser også fin ud hos begge klubber. :-)
Den tætteste klub på de to - sportsligt såvel som økonomisk er?Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #146: 04 Jun 2011, 20:32 »

Den tætteste klub på de to - sportsligt såvel som økonomisk er?Smiley

Muligvis Valur! :-)

Ellers kunne du prøve Ø-holdet ÍBV. Holdet har også et par tidl. prof spillere. Aner dog ikke hvordan deres økonomi ser ud, men i hvert fald et spændende hold!

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #147: 04 Jun 2011, 20:34 »

Nu er det vidst min tur til at komme med en opdatering om min islandske oplevelser.

Nu har jeg efterhånden været på Island i to og et halvt år (Glemte og se da jeg startede spillet af ligaen starter i Februar måned) jeg startede i KR Hvor jeg fik en 3. plads. Det var Grindavik der fik førstepladsen og Stjarnan det nappede 2 pladsen i Pepsideild karla.
I Europa det år røg ud til Stum Graz. i 3 kval runde. I de to tidligere runder havde jeg slået Sliema Wanderers og Lausanne. I VISA-Bikar tabte jeg kvartfinalen til Fylkir.

2011 var nok min bedste sæson. Jeg startede med at vinde Lengjubikarinn træningsligaen, hvor jeg vandt over Grótta fra 1 division. I VISA-Bikar tabte jeg igen i kvartfinalen denne gange til mine modstander fra Lengjubikarinn Grótta. Jeg vandt Pepsideild karla'en dette år. Og i Europa League tabte jeg til AaB i 4 kval runde. I de tidligere runder havde jeg slået hold ud som Dungannon, Vaduz og Partizan.

2012 Startede jeg med at vinde Lengjubikarinn for andet år i træt over Fylkir. Inden ligaen startede skulle jeg spille Íslenska Frábær Bikar hvor jeg vandt over Selfoss. Dette år troede jeg at jeg skulle få lov til at vinde VISA-Bikar men igen i år måtte vi sige farvel før til denne gang i semifinalen til FH. FH vandt også Pepsideild karla dette år, jeg kunne have vundet hvis jeg ikke tabte min sidste kamp imod IBV. Champions League var heller ingen noget at skrive hjem over jeg trak Young Boys i 2 kval runde og blev hurtigt smidt ud af dem, så var dette europæiske år overstået, også ikke helt jeg er stadig med i World Club Champions (Dette er en turnering jeg har downloadet inde på FM-Base, det er kun de hold der har vundet deres nationale liga der er med) Her slog jeg Kazma fra Kuwait og så har jeg lige slået Tauro fra Panama. Til næste runde har jeg trukket Metalist fra Ukranie

Mit tilskueregennemsnit startede med 2048 og er nu på 3242 i 2012. Jeg har 18.530.000 på min balance.
« Seneste Redigering: 04 Jun 2011, 20:46 af Nehmo » Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

hoegdk
Reserveholdsspiller

« Svar #148: 04 Jun 2011, 20:58 »

VISA-Bikar, Pepsideild karla, Íslenska Frábær Bikar?

kan jeg lige få at vide hvor nogle tuneringer det er?

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #149: 04 Jun 2011, 21:01 »

VISA-Bikar, Pepsideild karla, Íslenska Frábær Bikar?

kan jeg lige få at vide hvor nogle tuneringer det er?

VISA-Bikar er deres pokalturnering. Pepsideild karla er national ligaen og Ìslenska Frábær Bikar er Super cuppen.

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010