home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 774 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Islandske klubber!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Islandske klubber!  (Læst 42873 gange)
Chamberlain15
Manager

Sv: Islandske klubber!
« Svar #105: 04 Jun 2011, 15:06 »

Et ungt hold, hvis du kan og gider, må du gerne udvælge 2 fra hver række Smiley

I den øverste række står valget nok mellem Breidablik og Fram. Begge hold har mange unge spillere, både defensivt, og offensivt. Breidablik er i virkelighedens verden forsvarende mestre, men i nærmest alle de spil jeg har spillet i Island, der rykker de ned. Så de er vel en udfordring på den front. Fram er klubben med det største stadion, da de huserer på Laugardalsvöllinum, hvor der næsten er plads til 10.000 mennesker. Ingen af disse hold er deciderede mesterskabsfavoritt er, men kan dog begge nappe titlen med lidt held, og en god træner ;-)

I 1. division vil jeg anbefale min barndomsklub KA. Det er et hold med en masse unge spillere, og med potentiale til en oprykning. Holdet har også en bred trup, da der er flere gode spillere til pladserne. Dog bør du hente en ny angriber, hvis du vælger at spille med 2 i front. Det andet hold jeg vil anbefale dig i 1. division er ÍA. Et meget ungt hold, med en masse klasse spillere. Holdet er i virkelighedens verden storfavoritter til en oprykning, og det forstår man godt med det hold de har. Det er samtidig også en meget traditionsrig klub, da de har vundet mesterskabet hele 18 gange. Sidste gang var dog i 2001. Holdet er kun overgået af Valur og KR fra den bedste række. Valur har vundet 20 titler, mens KR har vundet 24. :-)

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #106: 04 Jun 2011, 17:01 »

Mange tak for hjælpen Petur, har valgt KA Wink

Chamberlain15
Manager

« Svar #107: 04 Jun 2011, 17:06 »

Mange tak for hjælpen Petur, har valgt KA Wink

Så lidt! Du skriver bare i denne tråd hvis du støder på problemer :-)

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #108: 04 Jun 2011, 17:17 »

Kunne du anbefale en angriber, eller kender du ikke nogle specielle?Wink

asj89
Gæst

« Svar #109: 04 Jun 2011, 17:21 »

Hvis jeg skulle kaste mig ud i sådan et spil, må det nok blive med Stjarnan. Kunne være nice hvis de samme jubelscener var med i FM! Elsker toilet scenen! Grin

Chamberlain15
Manager

« Svar #110: 04 Jun 2011, 17:23 »

Kunne du anbefale en angriber, eller kender du ikke nogle specielle?Wink

I mit KA spil bruger jeg en 4-2-3-1. Så jeg har kun en spiller på toppen, og det er Daniel Howell. Det var en fin succes i første sæson, hvor han nette 9 gange i 22 kampe. :-)

Chamberlain15
Manager

« Svar #111: 04 Jun 2011, 17:25 »

Hvis jeg skulle kaste mig ud i sådan et spil, må det nok blive med Stjarnan. Kunne være nice hvis de samme jubelscener var med i FM! Elsker toilet scenen! Grin

Haha, det kan jeg så godt fortælle dig at de ikke er. Desværre. Det kunne ellers være sjovt. Stjarnan er faktisk også et rigtig interessant hold, med nogle få "stjernespillere", men de spillere er tilgengæld også klassespillere i den Islandske liga. Den hjemvendte angriber Gardar Johannsson og den danske midtbanespiller, Jesper Jensen er i blandt dem! :-)

Philips
Gæst

« Svar #112: 04 Jun 2011, 17:26 »

tror jeg vil prøve et spil med KA nogen gode råd?

asj89
Gæst

« Svar #113: 04 Jun 2011, 17:28 »

Haha, det kan jeg så godt fortælle dig at de ikke er. Desværre. Det kunne ellers være sjovt. Stjarnan er faktisk også et rigtig interessant hold, med nogle få "stjernespillere", men de spillere er tilgengæld også klassespillere i den Islandske liga. Den hjemvendte angriber Gardar Johannsson og den danske midtbanespiller, Jesper Jensen er i blandt dem! :-)
Det lyder godt. Er de to spillere du nævnte kun med, hvis jeg bruger din transferupdate? Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #114: 04 Jun 2011, 17:32 »

tror jeg vil prøve et spil med KA nogen gode råd?

Jamen jeg kan da anbefale dig at hente den offensive midtbanespiller, Serge Kouadio. Han gør det fantastisk som den offensive midtbanespiller i min 4-2-3-1 opstilling. Jeg hentede ham i første sæson, og stadigvæk her i 3. sæson er han fast mand. Ellers er det bare med at gøre brug af dine unge spillere, da mange af dem vil være guld værd i fremtiden. Her i blandt Jakob Hafsteinsson, Haukur Hauksson, Hallgrimur Steingrimsson og Johann Sigurjonsson.

Chamberlain15
Manager

« Svar #115: 04 Jun 2011, 17:32 »

Det lyder godt. Er de to spillere du nævnte kun med, hvis jeg bruger din transferupdate? Smiley

Jeps. :-)

asj89
Gæst

« Svar #116: 04 Jun 2011, 17:35 »

Jeps. :-)
Okay. Tak for de hurtige svar.

Jeg starter nu. Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #117: 04 Jun 2011, 17:36 »

Hmm.. det kunne faktisk være interessant nok at prøve den islandske liga af. Har aldrig rigtigt prøvet at spille i en liga på Islands niveau, men hvis jeg skulle gøre det skulle det være for at prøve det samme som Nickmick med hans Warrenpoint Town hold. Altså vinde CHL med et hold fra en relativt ukendt liga. Ved bare ikke om jeg har tålmodighed til sådan et langt spil, men kunne ihvertfald være fedt hvis det lykkedes Smiley

asj89
Gæst

« Svar #118: 04 Jun 2011, 17:38 »

Hmm.. det kunne faktisk være interessant nok at prøve den islandske liga af. Har aldrig rigtigt prøvet at spille i en liga på Islands niveau, men hvis jeg skulle gøre det skulle det være for at prøve det samme som Nickmick med hans Warrenpoint Town hold. Altså vinde CHL med et hold fra en relativt ukendt liga. Ved bare ikke om jeg har tålmodighed til sådan et langt spil, men kunne ihvertfald være fedt hvis det lykkedes Smiley
Har jeg også overvejet før. Kan bare ikke fordrage regens, så ved at jeg ville køre død når de sidste "rigtige" spillere forsvandt.

Chamberlain15
Manager

« Svar #119: 04 Jun 2011, 17:38 »

Okay. Tak for de hurtige svar.

Jeg starter nu. Smiley

Super! :-)

Hvis du har tålmodigheden, så skal det nok lykkes. Det er jeg helt sikker på. :-)

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010