home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 924 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Islandske klubber!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Islandske klubber!  (Læst 42844 gange)
patrick J
Manager

Sv: Islandske klubber!
« Svar #75: 10 Nov 2010, 18:53 »

Fram er det hold med den yngste trup fra starten af. Ellers vil jeg anbefale Breidablik som vandt mesterskabet i sidste sæson men hvis du starter spillet i 2010 så er de ikke forsvarende mestre. De har nogle rigtige godt talenter og de fleste af spillerne er ikke mere end 23. Smiley
Tak for svaret. Det bliver muligvis Fram så.  Thumbs Up

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

asj89
Gæst

« Svar #76: 11 Nov 2010, 16:44 »

Tror hvist at jeg har gjort lidt at et kup. Har fået en u-20 landsholdspiller fra Frankrig til klubben!

patrick J
Manager

« Svar #77: 11 Nov 2010, 16:58 »

Kan man se SS? Smiley

asj89
Gæst

« Svar #78: 11 Nov 2010, 17:16 »

Kan man se SS? Smiley
Ja, lægger det ind lidt senere.. (:

patrick J
Manager

« Svar #79: 11 Nov 2010, 17:19 »

Lyder godt! :-)

Chamberlain15
Manager

« Svar #80: 01 Jan 2011, 18:19 »

Som jeg har skrevet tidligere i tråden så havde jeg et Brøndby spil som fangede mig alt for mig. Så meget at jeg slettede mit Valur save.

Jeg har spillet lidt videre på mit Brøndby spil. Jeg kunne bare ikke få de til at fungere. Så jeg sagde op 5. Januar 2012. Så så jeg med det samme at KR havde fyret deres træner. Det forstod jeg ikke helt. De havde vundet mesterskabet sæsonen inden. Men de havde altså fyret deres træner. Så jeg ansøgte hurtigt om jobbet og fik det da også. Jeg havde 6.75 millioner DKK at købe for samt et rigtig godt lønbudget. Jeg overtog klubben i starten af optakten til den kommende sæson(3. Islandske sæson) og jeg er godt nok overrasket over de spillere man kan hente. Af de mest velkendte der er blevet hentet kan nævnen Issah Ahmed, Kevin Hartman(var keeper hos LA Galaxy da Beckham kom til klubben) og Brynjar Gunnarsson(tidl. Reading samt 70 landskampe for Island)

Nu tænker i sikkert at jeg kommer til at vinde ligaen overlegent. Men nej. I den turnering som er en slags opvarmning til sæsonen starter har holdet klaret sig rigtig skidt. Så der skal helt sikkert kæmpes røven ud af bukserne få at nå mesterskabet.

Mål med KR

1. Komme i europæisk gruppespil indenfor 3 år. Holdet er med i CL kvalen i min første sæson.

2. Få flere Islandske topspillere til klubben. Altså spillere som er lidt op i alderen som gerne vil spille deres sidste sæson i Island

3. Vinde alt hvad der kan vindes på Island inden for 2 år.

Det er sådan set de udmidllbare mål. I er velkommne til at spørge om SS! Smiley
« Seneste Redigering: 01 Jan 2011, 18:22 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager

« Svar #81: 01 Jan 2011, 22:26 »

Så har jeg fået hentet endnu en velkendt spiller. Det er Merouane Zemmama. Han spiller for Hibernian fra spillet start men havde efterhånden været klubløs i et år i spillet. Jeg havde jagtet ham med Brøndby og haft ham til prøvetræning et par gange. Kan ikke helt huske hvorfor jeg ikke valgte at signe ham men nu er han altså i KR. Smiley

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager

« Svar #82: 02 Jan 2011, 17:17 »

Så har jeg fået hentet flere velkendte spillere til klubben. 3 i denne omgang. Den første er målmand og hedder Apoula Edel og har tidligere stået for PSG. Han nåede i alt 30 kampe for klubben. Han var på fri transfer. Den næste er angriber. Hans navn er Cédric Baseya. Han har tidligere spillet for LOSC Lille. Dog uden nogen succes. Han er også på fri. Den sidste er højrekant/angriber. Det er Maceo Rigters. Han har tidligere været i NAC Breda hvor han var en succes. Og så røg han til Blackburn hvor han var en fiasko. I min taktik skal han bruges på højrekanten. Han var selvfølgelig også på fri. Jeg valgte at bryde kontrakten med den tidligere målmand Kevin Hartmann. Jeg havde godt nok selv hentet ham men jeg indså at 11000 kroner om ugen i løn var alt for meget.

En af mine mål er at vinde alt hvad der kan vindes på Island indenfor 2 år. I den islandske opvarmningsturnerin g røg vi ud til Grindavik i semi-finalen. Ret ærgeligt.

I super cuppen fik vi så en sejr. Det skete imod ÍBV. Den blev vundet med 2-0. Der er i alt 4 turneringer i islandske fodbold. Opvarmningsturnerin gen, Super Cuppen, Ligaen, Pokalturneringen. KR var forresten med i Super Cuppen fordi de er forsvarende islandske mestre!
« Seneste Redigering: 02 Jan 2011, 17:20 af petur » Logged

Nb91
Juniorspiller
**

« Svar #83: 27 Jan 2011, 11:31 »

Jeg er i gang med 3.sæson med Keflavik. Første sæson blev jeg nummer 2 i ligaen og opvarmningsturnerin g + jeg vandt pokalturneringen.
I 2. sæson vandt jeg ligaen og vandt opvarmningsturnerin g. Nu er jeg i gang med 3.sæson og er klar nummer 1 i ligaen, og er helt sensationelt gået videre til Champions League gruppespillet og har fået 55 mio. i indtægter for at kvalificere mig, så fra næste sæson bliver klubben fuldtidsproffesione lt efter jeg har anmodet om det! Opstemt

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 02 Mar 2011, 13:01 »

Er lige startet op med FH og har spillet mine venskabskampe og er lige kommet i gang med liga cu, hvor det er blevet til 2 sejr og 1 uafgjort indtil videre. Håber og regner med liga cup trofæ og vinde ligaen Opstemt

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #85: 20 Maj 2011, 00:11 »

Vil bare sige tak til petur for at have oprettet denne tråd, den har inspireret med til at starte et spil og er ved at få et fantastisk spil med KR...

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Chamberlain15
Manager

« Svar #86: 22 Maj 2011, 22:31 »

Vil bare sige tak til petur for at have oprettet denne tråd, den har inspireret med til at starte et spil og er ved at få et fantastisk spil med KR...

Jamen selvtak da! Håber at du er frisk på at fortælle om dit islandske eventyr! :-)

hoegdk
Reserveholdsspiller

« Svar #87: 26 Maj 2011, 14:06 »

vil da også lige sige du har inspireret mig til at startet et spil, det bliver Fjölnir. skal lige have afprøvet det dynamic league reputation en gang for alle, men jeg lavede lige en fejl også startede sæson i juni så de havde spillet kampe, så prøver sgu lige igen.

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

hoegdk
Reserveholdsspiller

« Svar #88: 26 Maj 2011, 14:10 »

og jeg SKAL nok huske og skrive herinde Petur Wink

SønderjyskE

[b]Dato:
oktober, 2027

hoegdk
Reserveholdsspiller

« Svar #89: 28 Maj 2011, 22:40 »

Så kan jeg fortælle lidt om mit spil. (jeg startede December 2010.)

Jeg valgte Fjölnir som ligger i 1. Divisionen, og det er faktisk gået OK.
I pokaltuneringen gik jeg videre til semifinalen og røg ud i en meget tæt kamp.
har indtil videre spillet 1 kamp i ligaen. den tabte jeg noget uforeståeligt 3-2 efter at have været forn 2-0.
og i Coca-Cola cup gik jeg på ferie mod Draupnir for jeg havde alligevel bare regnet med en walk-over. tabte 2-2 efter straffe som endte 4-3 efter 3 brændte straffe fra min side.

Karsten Johansen       --    Anders K. Jacobsen   --  Petur Markan/Jackie Christensen

Nick Ragus

Vidar Gudjonsson     --     Illugi Gunnarson 

Einar Einarsson     --     Kofi Dakinah         --      Ragnar Gunnarsson  --  Gunnar Gunnarson

Hrafn Davidsson

SønderjyskE

[b]Dato:
oktober, 2027

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010