Chamberlain15
|
|
Nej for plejer altid at have 2 spil kørende samtidig og spiller blot på mit Brøndby save da jeg lige har startet det op 
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Nævn nogle eksempler som du er overrasket over?  Viola, Gotovac etc 
|
|
« Seneste Redigering: 10 Nov 2010, 17:53 af asj89 »
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Nej for plejer altid at have 2 spil kørende samtidig og spiller blot på mit Brøndby save da jeg lige har startet det op  Okay 
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Gør han der Adam Street det godt for dig? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Gør han der Adam Street det godt for dig?  Ja han gør det meget godt + at han jo bare bliver bedre og bedre for hver sæson 
|
|
|
|
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Ja han gør det meget godt + at han jo bare bliver bedre og bedre for hver sæson  Okay.. Så må han være god nok til 1. Division. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Har sikret mig denne afrikaner til Juni:  Tror selv at han har klassen til at begå sig på Island 
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Har sikret mig denne afrikaner til Juni:  Tror selv at han har klassen til at begå sig på Island  Han er dælme vild 
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Tror også han har det der skal til for at blive en god Valur spiller 
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Tror også han har det der skal til for at blive en god Valur spiller  Hvad siger dine trænere til ham! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Hvad siger dine trænere til ham!  Nu er han desværre røget tilbage til Kaizer Cheifs.. Havde ham kun på prøvetræning.. Men han havde hvertfald et kæmpe potientale.. 4 ud af 5 stjerner så vidt jeg husker 
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Nu er han desværre røget tilbage til Kaizer Cheifs.. Havde ham kun på prøvetræning.. Men han havde hvertfald et kæmpe potientale.. 4 ud af 5 stjerner så vidt jeg husker  Nice one! Hvis du mangler en god angriber så kan jeg foreslå Dennis Masina far Orlando Pirates. Han har gjordt det godt for mig. Nyder du ellers dit spil! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Nice one! Hvis du mangler en god angriber så kan jeg foreslå Dennis Masina far Orlando Pirates. Han har gjordt det godt for mig. Nyder du ellers dit spil!  Han er desværre røget til Aalesund  Det er da okay, er ikke kommet igang med ligaen endnu, så regner med at blive mere optaget af det der 
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
patrick J
|
|
Hvem vil i anbefale hvis det skal være et midterhold, med potientale til at overraske? :-) gerne med nogle talenter i truppen.
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Hvem vil i anbefale hvis det skal være et midterhold, med potientale til at overraske? :-) gerne med nogle talenter i truppen.
Fram er det hold med den yngste trup fra starten af. Ellers vil jeg anbefale Breidablik som vandt mesterskabet i sidste sæson men hvis du starter spillet i 2010 så er de ikke forsvarende mestre. De har nogle rigtige godt talenter og de fleste af spillerne er ikke mere end 23. 
|
|
|
|
|
|
|
|